Filter in effect:

[fs:168]
Tomáš Houda [fs:168]
 (anyone)



Hm, Tomasi, ta fotografie, na kterou odkazujes, je bezvadna, ale podle mne mimo jine take proto, ze tam je mnohem vic rovin vnimani, ktere muzes objevovat, nez ty tonalitni hricky s hezky nakomponovanyma plochama a strukturama. To, jak ten strom roste z neceho, co vypada jako betonovej obrubnik, nebo ty dvojity sipky, ta koexistence umelych a prirodnich struktur, co ja vim, ale proste ten obrazek je i pro me necim nezamenitelnej.

Kdysi tu nekdo (mozna ty sam?) v jedne diskusi o porizovani vyrezu z fotografii napsal, ze z kazde fotografie mohu vyrezem udelat nejakou dobrou, a bylo to tehdy myslene negativne - jako cosi, co "nepovolenymi prostredky" vede sice k dobremu vysledku, ktery je ale oproti necemu, co uz tak bylo primo vyfotografovano, jaksi mene hodnotny (omlouvam se, pokud to nejak tragicky zkreslene podavam). Ve skutecnosti - a proto mi tehdy ta poznamka prisla tak detinska - se da z kazde situace poridit pri fotografovani vyrez, ktery je kompozicne dobry, a pri trose remeslne zrucnosti neni az zase takovy problem tam ty struktury a tonality mit take. Mozna jsem neskromny, ale mne tohle samo o sobe proste nestaci, rad se na to podivam, ale moje endorfiny pri tom zustavaji relativne v klidu, osobne bych tomuhle druhu fotografie nevenoval energii, protoze mi prijde tak nejak "dekorativni", proste bez nejakych explicitne k te fotografii se vztahujicich emoci. Jako architekt mam pro ne pochopeni, daji se jimi skvele doplnit prislusne interiery a maji sve opodstatneni, ale pote, co jsem nejakou takovou vybral a povesil ji nekomu na zed, me - da facto - prestala zajimat jinak nez jako oku libe organizovana plocha. Mozna to souvisi s mym zpusobem konzumace umeni obecne, ja mam proste potrebu obklopovat se obrazama, ktery nejsou "pouze hezky".

Doufam, ze to ted neberes osobne, nejde mi pouze o tvoje obrazky a je to pouze muj osobni pocit bez jakehokoli naroku na absolutno.
Absolutno totiz neexistuje. :-)



LV: ja to nechtel psat takhle na rovinu, ale vidim to stejne. Tohle je fajn, urite ti dela radost se piplat s tema tonalitama, ale je to mrtvy a navzajem nahraditelny. Udelej z toho knihu, par lidi si ji koupi, podivaj se na to a obrati stranku, aniz by po prolistovani vedeli, co videli. Na ty jeptisky si vzpomenou jeste po tydnu.



wow, dobry.
Ta prvni je jak z "out of Rosenheim".
Ja bych je mel teda asi nakonec radsi trosinku min rozplizly, ale to je detail.



ms :-)
hlavne aby se nekdo svliknul, moje rec :-)



Tomasi, co je na tom presne nove udelaneho?
Nebo co presne znamena pro tebe "nove"?



TJ: tak jasne, ale pro me, aby neco bylo dobry, nestaci, aby to bylo jiny.
Mozna pri pohledu na ten papir clovek tu cernou v tech malych detailech vnima a celkovej dojem je jinej, ale tady mi proste neco k memu stesti definitivne schazi.



dovedu si predstavit, ze ten print nekde bude mit na papire i cernou, ale takhle mi kdyz primhourim oci prijde vsecho jakoby stejnomerne sedivy, coz nejak u motivu tohohle typu nemusim. Proste mel bych potrebu nejakym barevnym filtrem ty ruzny zeleny plochy od sebe vic odlisit, treba.



tenhle druh drogy mi uz dlouho nezabira.
nebo mi doopravdy nezabiral nikdy?
na ty datumce by melo byt 88:88:88.



ten format mi k tomu nejak nejde, ale zaber dobrej.



prvni by si urcite nekdo koupil, kdybys to nazvetsoval tak metr siroky - takovy troubici jeleni nasi doby. Ale ty mraky jsou fajn.



Adriano, zadny komentar, jakkoli formulovany a lhostejno od kohokoli pochazejici, nestoji za to se kvuli nemu vytacet. Komentare vypovidaji vic o komentujicim nez o komentovanem, to je stara znama vec. :-)
Ja osobne tuhle fotografii vnimam jako neco mezi Stiborem a Leni Riefenstahl, pricemz jak Stibora tak tu Leni mam radeji, stejne jako jine obrazky od tebe. ;-)



Salgado foti digitalne asi tri roky, osobne rozdil nevidim. Holomicek mne prilis neoslovoval ani driv, ale ten rozdil u nej vidim. Myslim si ale, ze nepochazi ze zmeny media, spis bude na vine jiny zpusob fotografovani a taky mozna tak uplne presne nevi, jak s temi daty nalozit. :-)
Salgado je zpracovava filmovym profilem, potom je nechava nasvitit na film a zvetsuje je na baryt, coz osobne povazuju za roztomolou perverzi, kterou lze staremu panovi prominout. :-)


fstop-3.6.10.1/eloise-2.4.15.8
Comments, page 5/24

Page