Titanic je super asociácia.
Mne sa to páči. Fakt som to videla rada. Čiernobielu som si pozrela, ale chýba jej humor, ktorý práve táto farebná v sebe má - teda podľa mňa . . .
Parádní kousek, kdybych neviděl tu černobílou verzi. Teď musím napsat, že k dokonalosti chybí krůček mezi barevnou a černobílou, pro mě v barevném provedení. :)
Lukáši, myslím, že ten trochu větší odstup, který je u odkazované černobílé verze, je velmi dobrý. Není to tak natlačené a více „vzduchu“ tomu určitě prospívá. Větší odstup je fajn, ale podle mého názoru by to chtělo pokusit se najít ještě pozici objektivu na pomyslné pravolevé přímce a potom tedy ještě kompozici. Je to určitě těžký úkol, ale o to zajímavější výzva. Pokud máš možnost se na místo činu vrátit (a pachatelé – fotografové se na místo činu rádi vracejí) a porvat se s tím opakovaně (snad ten Titanik ještě nějakou dobu setrvá zakotven v přístavu), tak v tom případě se budu děsiti na nové varianty.
Pane Kamile, ale to se nemáte za co omlouvat. Zcela jistě nejste tím, kdo tam toho psa zakopal.
pes: mne ta kompozice také nesedí. Zátiší reality je to sice zajímavé, ale kompozičně se mi zdá trochu nedořešené, a to „trochu“ zde má pro vlčí vnímání zásadní význam. Nemám žádný problém se spoustou jiných fotografií od jiných autorů, které jsou často kompozičně evidentně špatně. Protože tam jde často o úplně jiné věci, takže tam mnohdy kompozici „neřeším“. Ašlak zde, u fotografie od pana Lukáše, ze které čiší vůle rafinovaně komponovat, může to „trochu“ poněkud nabobtnat a nakonec působit fatálně.
Ale pravděpodobně zde nejede jen o kompozici. Otázkou je také konkrétní pozice objektivu. A tak vůbec. Lze toto zátiší reality vůbec vyfotit tak, aby to bylo doopravdy ono?
kamile - jak s těma lampama? snažil sem se je tam narovnat tak, aby nebyly zcela symetricky, možná je to chyba... jak jsi to myslel?
kris - jo, to by myslím pomohlo.
já měl už asi trochu vyjetou vývojku, on celej ten film má nějak trochu jetý barvy. a nebo mi utekla teplota při vyvolávání...
Promin, mne to prijde takovy vyblity a scan je fakt evil. :) Je to pekna fotka, bavi me moment mezi druhou a treti bytovkou, to je genialni, porad to nedokau uplne analyzovat... ale posledni dobou me tyhle vylidneny zakouti zacinaj pekne stvat (ze by to skoncilo smazanim 80 % myho portfolia?) Takze spis maj problem nez jor problem.
jsem tu už asi popátý. pořád se nemůžu rozhodnout. scéna se mi hodně líbí, detaily, barvy, světlo. ale pořád mi nějak ne a ne sednout způsob, jakym je to zabraný. něco je špatně, ale co přesně, to nevim.
Mne sa to páči. Fakt som to videla rada. Čiernobielu som si pozrela, ale chýba jej humor, ktorý práve táto farebná v sebe má - teda podľa mňa . . .
...teda pokud autor vylozene netouzi po srovnavacich komentarich.
Díky za komentáře, moc mi to pomohlo!
kdyby na té barevné byla na každé lampě tanečnice od tyče...
http://img5.rajce.idnes.cz/d0507/6/6160/6160651_76131e09a9b9a7dd1072e227fb18ae09/images/27.jpg
trefny
šikovný kluk z Tebe vyrostl :)
a k výročí potopení Titaniku mi to přijde jako fajn fotka
pes: mne ta kompozice také nesedí. Zátiší reality je to sice zajímavé, ale kompozičně se mi zdá trochu nedořešené, a to „trochu“ zde má pro vlčí vnímání zásadní význam. Nemám žádný problém se spoustou jiných fotografií od jiných autorů, které jsou často kompozičně evidentně špatně. Protože tam jde často o úplně jiné věci, takže tam mnohdy kompozici „neřeším“. Ašlak zde, u fotografie od pana Lukáše, ze které čiší vůle rafinovaně komponovat, může to „trochu“ poněkud nabobtnat a nakonec působit fatálně.
Ale pravděpodobně zde nejede jen o kompozici. Otázkou je také konkrétní pozice objektivu. A tak vůbec. Lze toto zátiší reality vůbec vyfotit tak, aby to bylo doopravdy ono?
pes2: a nepomohla by datumovka? :)
kris - jo, to by myslím pomohlo.
já měl už asi trochu vyjetou vývojku, on celej ten film má nějak trochu jetý barvy. a nebo mi utekla teplota při vyvolávání...
jo