Filter in effect:

[fs:168]
Tomáš Houda [fs:168]
 (anyone)



mne prijdou ty prvni dve vyborny, ta treti sama o sobe taky dobra.



huch, takovou hodne podobnou taky jednu mam, na prvni pohled jsem si rikal ze uz blbnu z nevyspani :-)

Coz vysvetluje i ten fakt ze se mi libi :-)



LV: to by mne taky zajimalo. Ja zase pokazdy kdyz chci fotit neco romantickyho, tak mi to vyjde naopak.



ted ctu to dole: zvedat kontrast je pro tenhle typ obrazku popravou. Prave ten rozdil mezi tim mekkym podvodnim a kontrastnim nadvodnim tomu dva smysl.
imho etc pipapo.



gut. tyhle podvodofky jsou krasny tou hrou s kontrastem. mozna jinej framing.



ok. nejak mi to spojilo dva nesouvisejici svety, diky.



Lubomire Vlku, domnivam se, ze ti take rozumim.

ze bych si par tech ramecku zase nekdy taky strihl? ;-)

n.b., u zasilatelstvi monochrome se daji stale jeste koupit takove ty ozdobne orezavacky na fotografie, co produkuji takovy ten zvlneny nebo okudrlinkovany okraj pro "garantierte retro- look" :-)
Jinak jsem ted nedavno byl na jedne vernisazi a musel jsem na tebe vzpominat, resp. na nasi nedavnou diskusi ohledne perforace. Jedna dama tam mela na cibu nazvetsovane filmy prakticky bez jakehokoli obsahu, ale s perforaci, a bylo to na pohled moc uklidnujici a dekorativni.



Jak jsem tu kdysi nekde psal o tech kamaradech, ktery povysili analogovej proces na cil sam o sobe, fotej zonovym systemem kameni nebo cokoli a potom to velmi precizne zvetsujou aby bylo poznat ze to je opravdu genuine na film, jo, tak tohle mi je pripomnelo, to by se jim urcite libilo.
Muj test spocivajici v zakryti tech okraju to ale nejak uspokojive neprezilo, cimz se to zaradilo do dlouhe rady navzajem zamenitelnych milych obrazku. Cimz chci rict, ze je to spis nahoda ze to pisu zrovna sem. Navic to nemyslim nejak pejorativne, milych a navzajem zamenitelnych obrazku je treba, v tom si jsou grafiky Adolfa Borna blizke s telenovelami nebo treba s plakaty od Muchy, i kdyz se nachazeji v jinych paralelnich vesmirech :-)



Ten zamer mi prijde jako zamer dobrej, ale jako vysledek min, asi bych zustal jen u tech nohou u sebe.. Myslim, ze by musela v tom formatu lezet nejak jinak, aby to funkovalo. Zajimavy je, ze jak jsem alergickej na fotografie nahych slecen lezicich na ovci kozesine, tak mi to tady vubec nevadi. No, kdyby ale ty chlupy sly az dolu z formatu, asi bych to mel radsi.



mne to prijde vyborny, kazdopadne tak nejak dospely oproti tem co jsi do nich psal rucne.
Jedine ten spodni napis (nesmysl...) by podle mne nemel byt ve stejne velkych typech, nejak se to s tou horni radkou nema rado.



vypada to jako asi dvacetiprocentni vyrez z nejaky fotky od brassaï

mysleno jako kompliment.



that's cool :-)

az na ty texty, jako obvykle.

ale jinak napodobne.



snad az na tu svatozar, verzi bez ni bych urcite vyzkousel.

ten vyrazkovej vzor mne fascinuje, nebo mozna jeho tusenej pocatek. Pripomina mi to jeden obraz od jaro jelenka kterej mi tu visi, ta metamorfoza.



ja mam tu fotku rad. sice jsem zastancem teorie "tri prvku" a nejspis proto bych si to dovedl predstavit i bez tech decek. ale to je detail.



to se mi libi.
je to takovej krizenec mezi Tintinem a Lhotakem, coz mi oboji konvenuje.
ta "sedost" o ktere tu je rec... Ja nevim, ale mne prijde ze je to spis normalni vzdusna perspektiva, diky ktere je ten samy povrch cim dale tim svetlejsi a mene kontrastni... ze teda to pozadi by melo byt taky printovane svetlejsi, pricemz otazka kontrastu jesti otazkou osobniho vkusu. Ja si dovedu predstavit u toho pozadi i celkem mekke podani.



mne z te zverejnene intimity skoro mrazi. Sam ani nevim proc :-)

ty fotografie jsou dobre.


fstop-3.6.10.1/eloise-2.4.15.8
Comments, page 15/24

Page
15