ja se na tu fotografii divam uz ponekolikaty a libi se mi cim dal vic :-)
Ten prvni pohled mi moc nesmakoval, prislo mi to jako nejakej bodypainting a tim padem trochu uncool.
Fakt je, ze cim vic by u toho obrazku bylo znat tu realitu, tim vic by se mi asi libil. Cimz minim napriklad barevnou verzi.
Otazkou je zda ukazat ten ostrej kus ty zaclony.
Jak bych to fotil ja? Krome receneho asi s oblicejem.
u te fotografie zustanou oci viset, ale po otevreni se mne zmocnil divnej pocit. To co mne nejdriv zmatlo byla ta ostrost na hlavnim motivu, prisla mi proti tomu pozadi nejak neprirozena. Doma na crt to ale nebylo az tak problematicky, a ted znovu na lcd se mi to jevi lepsi nez na prvni pohled. Tolik k objektivite naseho vnimani.
K formatu: nezavisle na IG jsem dosel ke stejne spodni hrane jako on, nahore bych ubral take, ale nechal bych trosku mista nad hlavou.
Za sebe mam ale pocit, ze je mozne ze by mne varianta s tou "spoustou rusivych veci" mozna zajimala jeste vic, dostalo by to mozna blahodarny stouch pryc od "glamour" smerem k "reality bites"
to tema je dobre zacaty, leccos se mi na te fotografii libi. Co se mi nelibi, je ten naklon, prijde mi jako asi u 99% vsech jinych fotografii kde se objevuje jako zbytecna manyra :-)
Misto toho bych ji dal asi na tom sofa vic mista...
ta prvni cloveka na prvni pohled uchopi a nepusti, coz je neco co si vsichni u svych fotek prejeme. Ten snovej pohled mi pripomina vzpominku na neco duverne znamyho co nedovedu pojmenovat.
Na druhy pohled se u mne dostavily pochybnosti o ucinnosti umisteni te tvare do stredu, jakkoli vim ze tim ta uhrancivost je umocnena.
Zkousel jsem si ruzne zakryvat kousky po strane vlevo, abych zjistil ze se neumim rozhodnout. Coz podle hesla "in dubio ... " hovori pro puvodni kompozici.
to je velmi dobry. Mne osobne zaujal ten protiklad ve vyzarovani insignii moci a toho mirneho nadhledu kamery, ktery to vse mirne zpochybnuje.
Ten kontrast tech jemnych struktur toho roucha s tou jakoby namalovanou bosazi je prima :-)
jo, ta grafika je dobra. Takovej kapesni Warhol. Ale abych se pochlubil, tak ti musim ukazat co produkuje muj skener. Nebo alespon produkoval, dokud byl napojen na tom PC co na nem ted jede fstop :-) Kdyz jsem s nim skenoval pri plnem rozliseni ze stredniho formatu osminasobnym skenem a v plne barevne hloubce, tak z toho lezly data kolem pul giga na obrazek a ten PC uz proste nekdy nestihal, zvlast kdyz jsem vedle toho delal jeste neco jinyho. Nekdy mi to taky bylo lito mazat... :o)
ty prvni dve jsou takovou prilohou te treti. Ta by byla dobra i sama o sobe, ty prvni dve nikoli. Zato ta treti je vynikajici, a to fotim ve vyzatich uz nejaky ten patek :-)
IG: jisteze rozumim... nicmene zastavam nazor, ze hranice mezi obojim je dost neznatelna, a to tim spis, cim statictejsi motiv to je. Kde zacina inscenace a kde konci je vetsinou hodne tezko formulovatelny, protoze uz fakt ze jdu fotit treba jako tady na letiste vicemene bere v uvahu, ze na tech obrazcich budou letadla plus nejaky lidi okolo... Pro mne je to zrovna tak "inscenace" jako kdybych si to letadlo objednal a nechal je nekde na louce pristat jenom pro mne, nebo teda skoro :-)
To same je priklad nejake momentky na street... pokud chci (jakoze vetsinou ano) aby mne fotografovani videli a aby pohledem se mnou komunikovali, tak uz je svym zpusobem manipuluju, nebo jestli chces inscenuju.
Co jinyho to je, kdyz si nekde vyhlednu nejake fotogenicke misto (svetlo, prostor) a cekam koho mi privede pred objektiv nahoda, abych jej "pouzil" pro nejaky obrazek?
Kdepak, Ianusi... tvuj argument funguje beze zbytku snad u snimku porizovanych nahodne nejakou bezpecnostni kamerou, ale jakmile je za pristrojem tvurci fotograf, tak je to vice nebo mene inscenace skoro pokazde. Snad jenom u motivu trvajicich opravdu jenom zlomky sekund mne jima podobny iracionalni obdiv, naposledy u Alberta Venzaga, jak jsem o tom psal v boardu o filmech :-)
To vsechno ale absolutne nesnizuje v mych ocich kvalitu techhle vybornejch obrazku, pouze to melo vyjadrit ze tu tematiku "inscenace(böse, böse) versus okamziky realneho zivota (jedina prava hodnota) vidim trochu diferencovane. Nakonec, ja se dostal k inscenovany fotografii spis pozvolna prave pres tu dokumentarni :-)
IG: kazda fotografie je zobrazenim realneho zivota, pokud ji nekdo nesmontuje v PS. Na druhou stranu, kdyz pozoruju nekdy uzas mych deti z opravdu prostinkych veci, tak mi to trochu rve srdce takovehle veci rikat, protoze nekde v hloubi duse bych si pral taky se umet takhle nadchnout.
pro mne je ta fotografie zajimava, ale nezvedne mne ze zidle, jestli to tak muzu rict.
To tema tech struktur je v kontrastu k tem skoro bezstrukturnim postavam dobry, ale chybi tomu cosi do dokonalosti. Pohled toho chlapka, nejaky gesto... asi tak.
navic JR patri k mym oblibenym. Hrava nam tu taky jednou rocne na nasem festivalku, ale hlavne je v tu samou dobu v mariann's jazzroom, tam se s nim da dat do reci.
S(3) 22° C | 1,5° C
Marek Hojgr
normalne to nech vyjet na Lambde, ja bych nedelal z Havla Savla.
S(2) ... obrázky z manželsk...
Pavel Kulička
Ten prvni pohled mi moc nesmakoval, prislo mi to jako nejakej bodypainting a tim padem trochu uncool.
Fakt je, ze cim vic by u toho obrazku bylo znat tu realitu, tim vic by se mi asi libil. Cimz minim napriklad barevnou verzi.
Otazkou je zda ukazat ten ostrej kus ty zaclony.
Jak bych to fotil ja? Krome receneho asi s oblicejem.
... obrázky z manželsk...
Pavel Kulička
K formatu: nezavisle na IG jsem dosel ke stejne spodni hrane jako on, nahore bych ubral take, ale nechal bych trosku mista nad hlavou.
Za sebe mam ale pocit, ze je mozne ze by mne varianta s tou "spoustou rusivych veci" mozna zajimala jeste vic, dostalo by to mozna blahodarny stouch pryc od "glamour" smerem k "reality bites"
Pavla
Adriana Cahová
Na konci města
Lubomír Vlk
kompozice je rafinovane vyborna, ta hra tech diagonal... kdybych to maloval tuzkou na papir, skoncilo by to nevyhnutelne stejne.
Manlike
Adriana Cahová
Misto toho bych ji dal asi na tom sofa vic mista...
S(2) ...XxxX...
Jarda Sedláček
scapeo
Tomáš Řihošek
S(2) ventolin
Luděk Nechvátal
Na druhy pohled se u mne dostavily pochybnosti o ucinnosti umisteni te tvare do stredu, jakkoli vim ze tim ta uhrancivost je umocnena.
Zkousel jsem si ruzne zakryvat kousky po strane vlevo, abych zjistil ze se neumim rozhodnout. Coz podle hesla "in dubio ... " hovori pro puvodni kompozici.
### Pražské léto III
Lubomír Vlk
Ten kontrast tech jemnych struktur toho roucha s tou jakoby namalovanou bosazi je prima :-)
kdo to vlastne je?
S(10) Zálučí 2005 - 11
Honza Sakař
dobry fotky jsou to, ale to vis sam.
Porucha skeneru XI
Lubomír Vlk
http://www.situations.ch/project/lednicky_warhol_hp.jpg
ism vol 823
Tomáš Štumpa
S(2) , ,,
Tomáš Štumpa
S(4) Letiště XI
Lubomír Vlk
To same je priklad nejake momentky na street... pokud chci (jakoze vetsinou ano) aby mne fotografovani videli a aby pohledem se mnou komunikovali, tak uz je svym zpusobem manipuluju, nebo jestli chces inscenuju.
Co jinyho to je, kdyz si nekde vyhlednu nejake fotogenicke misto (svetlo, prostor) a cekam koho mi privede pred objektiv nahoda, abych jej "pouzil" pro nejaky obrazek?
Kdepak, Ianusi... tvuj argument funguje beze zbytku snad u snimku porizovanych nahodne nejakou bezpecnostni kamerou, ale jakmile je za pristrojem tvurci fotograf, tak je to vice nebo mene inscenace skoro pokazde. Snad jenom u motivu trvajicich opravdu jenom zlomky sekund mne jima podobny iracionalni obdiv, naposledy u Alberta Venzaga, jak jsem o tom psal v boardu o filmech :-)
To vsechno ale absolutne nesnizuje v mych ocich kvalitu techhle vybornejch obrazku, pouze to melo vyjadrit ze tu tematiku "inscenace(böse, böse) versus okamziky realneho zivota (jedina prava hodnota) vidim trochu diferencovane. Nakonec, ja se dostal k inscenovany fotografii spis pozvolna prave pres tu dokumentarni :-)
S(4) Letiště XI
Lubomír Vlk
S(4) Letiště XI
Lubomír Vlk
Nepochopil jsem proc jsou tu ty fotky dvakrat v ruzne velikosti, ale taky nemusim chapat vsechno, ze :-)
míjení
Martin Slavík
To tema tech struktur je v kontrastu k tem skoro bezstrukturnim postavam dobry, ale chybi tomu cosi do dokonalosti. Pohled toho chlapka, nejaky gesto... asi tak.
... jazz
Ianus Germanicus
navic JR patri k mym oblibenym. Hrava nam tu taky jednou rocne na nasem festivalku, ale hlavne je v tu samou dobu v mariann's jazzroom, tam se s nim da dat do reci.
S(5) bundesplatz
Martina Šimková