[Letiště XI]
[close verbose info panel]                 Title: Letiště XI [a4oOXkDI]

 

[fs:118]
Author: Lubomír Vlk
Portfolio: letiště

Publicity level:

Set visible to non-members
Commenting: Set commenting allowed
Highlight:
No
 

Published on, medium:
2005-11-13 09:50, film: 35mm

Tech. data:
kinoemulzní aparát: Pentax MG
subjektiv: SMC Pentax-M 2/35
filtr: pomerančový
emulze: Fomapan 100
komorní přístroj: Meopta Opemus II
světlocitlivý tapír: Fomaspeed
placatý A4 snímač: Plustek OpticPro 9636T
číslicové úpravy: retuš smetí, křivice tónů, zbystření apod.

Remarks:
letiště Nesvačily na severní straně areálu veřejného letiště Benešov nad městem Bystřice, září 2003

pes: vysílám dosud nepublikovanou variantu staršího výcvaku a zároveň přikládám verzi, kterou již možná znáte...

pes2: a také vysílám průběžné poděkování Tomovi B/W Barvovi, bez jehož trpělivé pomoci a číslicové know-how podpoře bych se asi ještě ani dnes nevyskytoval a nekvákal na žádném fotografickém serveru, a bez jehož velkorysých pozvání na různá letiště by zcela určitě nevznikla žádná z obou paralelních letištních výcvakových sérii (Letiště a Ze života aeroklubu)

Nr. of views, unique comments/unique views:
3151, 32/65 (49 % have commented)

Social bookmarking:
 facebook     digg     delicious     reddit     stumbleupon     myspace


[Letiště XI – celkový pohled]
[close verbose info panel] Title: Letiště XI – celkový pohled [jEZrHsDW]
Published on, medium:
2005-11-13 09:53, film: 35mm

Tech. data:
kinoemulzní aparát: Pentax MG
subjektiv: SMC Pentax-M 2/35
filtr: pomerančový
emulze: Fomapan 100
komorní přístroj: Meopta Opemus II
světlocitlivý tapír: Fomaspeed
placatý A4 snímač: Plustek OpticPro 9636T
číslicové úpravy: retuš smetí, křivice tónů, zbystření apod.

Remarks:
letiště Nesvačily na severní straně areálu veřejného letiště Benešov nad městem Bystřice, září 2003

pes: vysílám dosud nepublikovanou variantu staršího výcvaku a zároveň přikládám verzi, kterou již možná znáte...

pes2: a také vysílám průběžné poděkování Tomovi B/W Barvovi, bez jehož trpělivé pomoci a číslicové know-how podpoře bych se asi ještě ani dnes nevyskytoval a nekvákal na žádném fotografickém serveru, a bez jehož velkorysých pozvání na různá letiště by zcela určitě nevznikla žádná z obou paralelních letištních výcvakových sérii (Letiště a Ze života aeroklubu)


[Letiště V – VERZE, KTEROU pravděpodobně JIŽ ZNÁTE...]
[close verbose info panel] Title: Letiště V – VERZE, KTEROU pravděpodobně JIŽ ZNÁTE... [BSNjgtbN]
Published on, medium:
2005-11-13 09:55, film: 35mm

Tech. data:
kinoemulzní aparát: Pentax MG
subjektiv: SMC Pentax-M 2/35
filtr: pomerančový
emulze: Fomapan 100
komorní přístroj: Meopta Opemus II
světlocitlivý tapír: Fomaspeed
placatý A4 snímač: Plustek OpticPro 9636T
číslicové úpravy: retuš smetí, křivice tónů, zbystření apod.

Remarks:
letiště Nesvačily na severní straně areálu veřejného letiště Benešov nad městem Bystřice, září 2003

pes: vysílám dosud nepublikovanou variantu staršího výcvaku a zároveň přikládám verzi, kterou již možná znáte...

pes2: a také vysílám průběžné poděkování Tomovi B/W Barvovi, bez jehož trpělivé pomoci a číslicové know-how podpoře bych se asi ještě ani dnes nevyskytoval a nekvákal na žádném fotografickém serveru, a bez jehož velkorysých pozvání na různá letiště by zcela určitě nevznikla žádná z obou paralelních letištních výcvakových sérii (Letiště a Ze života aeroklubu)


[Letiště V – VERZE, KTEROU pravděpodobně JIŽ ZNÁTE - celkový pohled]
[close verbose info panel] Title: Letiště V – VERZE, KTEROU pravděpodobně JIŽ ZNÁTE - celkový pohled [7YBIDaGT]
Published on, medium:
2005-11-13 09:56, film: 35mm

Tech. data:
kinoemulzní aparát: Pentax MG
subjektiv: SMC Pentax-M 2/35
filtr: pomerančový
emulze: Fomapan 100
komorní přístroj: Meopta Opemus II
světlocitlivý tapír: Fomaspeed
placatý A4 snímač: Plustek OpticPro 9636T
číslicové úpravy: retuš smetí, křivice tónů, zbystření apod.

Remarks:
letiště Nesvačily na severní straně areálu veřejného letiště Benešov nad městem Bystřice, září 2003

pes: vysílám dosud nepublikovanou variantu staršího výcvaku a zároveň přikládám verzi, kterou již možná znáte...

pes2: a také vysílám průběžné poděkování Tomovi B/W Barvovi, bez jehož trpělivé pomoci a číslicové know-how podpoře bych se asi ještě ani dnes nevyskytoval a nekvákal na žádném fotografickém serveru, a bez jehož velkorysých pozvání na různá letiště by zcela určitě nevznikla žádná z obou paralelních letištních výcvakových sérii (Letiště a Ze života aeroklubu)


[fs:233]

tohle jsem objevil až teď a je to ovšem síla. skvělý hraní s divákem.


[fs:161]

libi obe .. teda vsechny :-)


[fs:154]

nadherna poezie. ta druha fotografie je prekrasna! (ale i prvni libi)


[fs:123]

tak tu mam hodne rad...i jeji sestricky :)


[fs:1]

jj, kubrick taky nejdriv fotil dokument z ulice, pak si to zacal aranzovat a nakonec dopadnul, jak dopadnul. ;)


[fs:168]

IG: jisteze rozumim... nicmene zastavam nazor, ze hranice mezi obojim je dost neznatelna, a to tim spis, cim statictejsi motiv to je. Kde zacina inscenace a kde konci je vetsinou hodne tezko formulovatelny, protoze uz fakt ze jdu fotit treba jako tady na letiste vicemene bere v uvahu, ze na tech obrazcich budou letadla plus nejaky lidi okolo... Pro mne je to zrovna tak "inscenace" jako kdybych si to letadlo objednal a nechal je nekde na louce pristat jenom pro mne, nebo teda skoro :-)
To same je priklad nejake momentky na street... pokud chci (jakoze vetsinou ano) aby mne fotografovani videli a aby pohledem se mnou komunikovali, tak uz je svym zpusobem manipuluju, nebo jestli chces inscenuju.
Co jinyho to je, kdyz si nekde vyhlednu nejake fotogenicke misto (svetlo, prostor) a cekam koho mi privede pred objektiv nahoda, abych jej "pouzil" pro nejaky obrazek?

Kdepak, Ianusi... tvuj argument funguje beze zbytku snad u snimku porizovanych nahodne nejakou bezpecnostni kamerou, ale jakmile je za pristrojem tvurci fotograf, tak je to vice nebo mene inscenace skoro pokazde. Snad jenom u motivu trvajicich opravdu jenom zlomky sekund mne jima podobny iracionalni obdiv, naposledy u Alberta Venzaga, jak jsem o tom psal v boardu o filmech :-)

To vsechno ale absolutne nesnizuje v mych ocich kvalitu techhle vybornejch obrazku, pouze to melo vyjadrit ze tu tematiku "inscenace(böse, böse) versus okamziky realneho zivota (jedina prava hodnota) vidim trochu diferencovane. Nakonec, ja se dostal k inscenovany fotografii spis pozvolna prave pres tu dokumentarni :-)


[fs:111]

cumakujme na to a potom ma to napadlo ... kde som to ja len videl ... !!! jasne vernejovky z rannej puberty ... to su tie kresby ... future vvyjavy ... ;-) krasa! velka!


[fs:160]

Milý Lubo, vylezl jsi na velmi vysoký kopec, na který já pomalu ani nedohlédnu, ale stále zůstáváš na tom jednom vrcholu. Co se pokusit o nějaký nový výstup ? :-)


[fs:120]

TH: já myslím, že mi rozumíš, ale pro přesnost dodávám " nepřipravovaná, nearanžovaná scéna z normálního světa, která se odehrála sama od sebe, bez toho, že by ji nějaký smrtedlník připravoval."


[fs:158]

Jen si zde s dovolením odložím vlastní židličku. To až se sem budu vracet, aby mne nohy nebolely:)


[fs:140]

bez výhrad :-). Ta druhá je asi působivější, díky tomu, že to má pán přímo nad hlavou.


[fs:105]

vybordelne! ta dvojka je moj dlhodoby favorit...


[fs:168]

IG: kazda fotografie je zobrazenim realneho zivota, pokud ji nekdo nesmontuje v PS. Na druhou stranu, kdyz pozoruju nekdy uzas mych deti z opravdu prostinkych veci, tak mi to trochu rve srdce takovehle veci rikat, protoze nekde v hloubi duse bych si pral taky se umet takhle nadchnout.


[fs:168]

tezko rict, ktera je lepsi. Dobre jsou obe, ta druha by se mi mozna nakonec libila i lip, kdyby na ni nebylo to letadlo vlevo.

Nepochopil jsem proc jsou tu ty fotky dvakrat v ruzne velikosti, ale taky nemusim chapat vsechno, ze :-)


[fs:136]

takove bozske hrabe....
fajn
libi
dost


[fs:1]

Dokonala fotka (hned ta prvni verze). Nemam co dodat. Jo a vcera jsem byl v Budapesti na Koudelkove vystave. ;)


[fs:183]

proste si uplny blazon, ale bez taktychto blaznov by tento svet nemalo chut zit..:)


[fs:120]

to je maximum poezie
a
nejuzasnejsi je
ze se to takhle doopravdy
stalo - ze je to okamzik realneho zivota

nádhera nádherná přenádherná


[fs:104]

btw, ten _tvar_, to je MDK od Bioware.


[fs:104]

nevim, která je nejlepší, ale jednoznačně mě nejvíc dostala ta první, protože .. byla první (žádnou z těch variací jsem předtim neviděl). navíc na první to křídlo vypadá nejvíc aliensky a mi tady momentálně hraje Reptilian Method, takže to působí nádherně absurdně a vesmírně. dík za zážitek!


[fs:100]

je potreba tu jeste neco psat? :)


[fs:151]

všechny parádní...mě asi nejvíc baví ta zeppelinová verze V )


[fs:99]

[fs:102] fajn jsou obě verze... musela bych dlouho dumat, abych vybrala, která je hepčí

pes: a převeliké DÍKY za menší verze, konečně můžu vidět obrázky celé bez rolování =oD


[fs:194]

uff, neskutečně krásný... krásně neskutečný


[fs:106]

to je naprosto dokonaly ve vsech ohledech.... uz mlcim a jenom se kocham...


[fs:122]

ocením hlavně V pro svou přímočarost. je výborná, pane kolego, Tr. L. Vlkomíre.


[fs:127]

moc pekny pane kolego
veleprijemne, hlavne letiste jedenacte,
libove a proslunene nedelni odpuldne


[fs:172]

Vzpomínám si na ni, Vlčku. Ta druhá jé také parádní. Ten konce křídla vypadá jako nějaká bizarní vzducholoď nebo (na té, pro nás nové fotce) jako nějaká ryba. A opět parádní tonalita. Smekám vše co mám a mohu... :)


fstop-3.6.10.1/eloise-2.4.15.8
Lubomír Vlk - Letiště XI