Filter in effect:

[fs:168]
Tomáš Houda [fs:168]
 (anyone)



to bile na stole by melo byt mene bile nez oblicej toho bohdana.
krome toho bych u tohohle druhu portretu cekal ostrejsi podani toho gesichtu.



ja to mam rad.
to jak ta noha v rohu prejde do pozadi je dobry.
ze je chlap neostrej taky.



ta fotografie, na ktere jsem nejprve modelku nepoznal, je urcite zajimava tim redukovanym chaosem. Nicmene, podvedome se mi zaradila do kategorie tech obrazku, kdy mi hlava zacne vymyslet, jak bych to delel jinak - coz je samozrejme ted trochu debilni komentar.
Ale kdyz uz jsem to nakousl, tak to dopovim. Prijde mi, ze by to cele melo byt fotografovane z perspektivy prave strany obrazku. Jednak by to dalo vyniknout hre tvaru toho sedaciho nabytku, a jednak by to bylo vuci zobrazeni modelky mozna prinosnejsi nez tahle perspektivni zkratka.

Pokud z tehle strany, tak hodne seshora, ta konstelace toho ipodovyho stolku s tema chaiselongue by vypadala proti tomu drevu dobre, s nahotinou navic.

Ve fotografii neni nic "dobre" nebo "spatne," je to proste jenom jinej pohled.



ty pyramidy ti ten vejlet amortizovaly, zbytek mne nezaujal.



ta prvni je tak prizracne genialni, ze mne pohnula napsat komentar. congrats.



ja bych ten print nechal dyl lezet ve vyvojce, byla prvni myslenka, ktera mi sla hlavou.



MS: ja si spis myslim, ze LL (nebo ten renesancni portret) evokuje ten vazny, dospely, strnuly vyraz. Asociace LL se jaksi dere do podvedomi, protoze ona s touhle "technikou starych portretu" prisla jako prvni ve fotografii, coz nejspis zase ma puvod v jejim vzdelani. Od te doby tak pracuje rada lidi, ale tenhle efekt, fotky caparta ktery pusobi dospele, je tak nejak spjaty s ni.



I normally don't read everything in the boards, so I was not ready to read such an excentrical pose, that's the reason I wanted to react. (what about circular pictures? Or eliptical, this was very fashionable about 100 years ago)
I didn't forget to write something about a picture. I just wrote nothing, its simple like this...



HN: you dislike "vertical shooting"?

sounds bizarre for me.
most portraits are shot so (it gave this format the name), all posters, magazine covers, most of the books... I would wild guess that in the end ist this way of recepting a picture the most seen ever. But that's not the point. I simply can't imagine that something like this can play a role. What about square? :-)
It seems to me like when someone would say to me, he can eat a fish soup only if he would be wearing a fireman's helmet, just a little dada.



JPP: Terry Richardson, terryworld

ten Richardson tam ma ale lepsi veci.



plechy jsou od dennera :-)
Neuch je zkazeny misto, to rikam furt.



to je sileny :-) Ta pravdepodobnost, ze ty micky budou v tehle linearni konstelaci, je urcite nejak stejneho radu jako ze nas zitra trefi asteroid.



v tom filmu to funguje tak, ze vzdycky, kdyz se nejaky zaber blizi jakemusi dejovemu ci vizualnimu vyvrcholeni, tak reziser udela cut jeste nez k tomu vyvrcholeni dojde.
Je to silne zneklidnujici princip.
Takovy kinematograf interruptus.


fstop-3.6.10.1/eloise-2.4.15.8
Comments, page 13/24

Page
13