Filter in effect:

[fs:118]
Lubomír Vlk [fs:118]
 (anyone)



Kouzelná situace ve fotogenických kulisách, ale...

...škodovka, že objektiv nebyl namířen nepatrně výš, a škodovka té poněkud ukrutné tonality. Rozumím, že světlo příliš nepřálo, prostředí bylo hodně kontrastní, ale...

...těším se na další fotky nejen z nostalgického prostředí cirkusů a kolotočů!



ok, až dokončíš údržbu strojovny, motory aj svetlovky prosím zase zapni...



Matúši, děkuji ti za obranu hodnot demokracie!



To je záhada, co se to zde od včerejška postupně kupí za podivně roztroušené shromáždění maníků, předvádějících nějaké divné papírky. Zdá se, že všichni ukazují cosi jako lístky do tomboly a čekají na výsledek slosování. Pokud je hlavní cenou barevný televizor, potom se ani nedivím, že se do toboly hlásí tolik zájemců!



Trochu to připomíná fotky cestovatelů autostopem...



Konečně kvalitní komentář pod fotkou! Mimořádně inspirativní vize! Ano! Bude třeba se ještě během tohoto století sejít (ačkoliv se to může zpočátku jevit jako úkol obtížný a téměř nerealizovatelný) a napravit trestuhodnou nedbalost! Na pivo! :)



cyve, co to je za nazev cvaku? to je nejakym cizym jazykem bo co to je? ted abych se na stary kolena ucil nemecky! nebo je to snad italsky? mozna eskymacky! sysel aby se v tom vyznal! tusim, ze pises, ze tak hrozny a nepouzitelny lidi, jako se motaj zde, jsi nikde jinde nepotkal. no, tos teda trochu prehnal. ja myslim, ze zdejsi verbez neni az tak uplne hrozna.



Sice jde o hodně vzdálenou asociaci, ale vzpomněl jsem si na jméno Jacques-Henri Lartigue. Ta zvláštní deformace svislic, o které nevím, jak vznikla na tvé fotce (možná jde jen o zrakový klam), mne připomněla deformaci obrazu při expozici pohybu fotoaparátem se štěrbinovou závěrkou, konkrétně tuto slavnou momentku:
http://photochronos.blog.siol.net/files/2014/01/LARTIGUE_Jacques_Henri_Lartigue_racing_car-777x538.jpg



vtipně provedený tebeportrét. :)



Sice zajímavé prostředí, ale kompozice je tentokrát natolik špatně (s takovým konstatováním nebude souhlasit Tomáš Houda, podle kterého je pojem „špatná kompozice“ pojmem chybným), že nemohu jinak než výjimečně ti udělit známku nedostatečnou. Navíc není ani jasné, zda si ten chlapík s baťůžkem na zádech odskočil za zeď zkonstruovat parabolu, respektive balistickou křivku, protože parabola by to byla pouze v případě, pokud by maník močil ve vzduchoprázdnu (např. na Měsíci), čemuž tak evidentně není. Skutečnost, že případná usvědčující balistická křivka se schovává za zdí, však samozřejmě není chybou. Jde spíše o příklad korektní zdrženlivosti fotografa. Avšak zmiňovaná cudnost autora snímku tu celkovou bídu už nevytrhne. Michale, zkusím to slisovat: za chybné lze považovat zejména to, že zachycený okamžik je „nijaký“ a kompozice působí mimořádně neušlechtile.



Ironie je jedem komunikace. Pokud se podává v malých dávkách, může podobně jako jiné jedy působit léčivě. Je však otázkou, zda v tomto konkrétním případě nedošlo k předávkování.



...z dosud zveřejněných listů kalendáře je bezkonkurečně nejlepší tento!



...ale copa to čtu? Jedni se předhání v jedovaté ironii a další to dodělá nechutnejma řečma o krmení! Úpadek! Mdloba komentátorská! Ostuda mezinárodní (na fstop lze prý hledět i ze zámoří)! Takovejch řečí a brblání! Tlupa jedna nevděčná! Banda brblavá! Cháska mručivá! Dyť je ten prt scn hezký! Připomíná pohled na matnici nějakého speciálního velkoformátového fotoaparátu... :)



pes: zapomněl jsem připsat, že (bez ohledu na konkrétní míru dekadence) na tomto třetím listu ze všech tří listů kalendáře v technickém smyslu nejvíce obdivuji precizní kolaboraci klubové Básnířky Kristýnky. Domalovat část rozvlněné vodní hladiny bylo určitě těžším úkolem než malba sugestivně vyvrženého stínu psích tlap na listu prvním.



Z těchto tří listů edukativního kalendáře u mne zatím vede list druhý (skokan s parapletem), protože je nejšílenější a naplno přiznává, že je nereálnou koláží/domalbou. U prvního listu (psisko) a tohoto aktuálního třetího se mi poněkud paradoxně nelíbí to, že jde o příliš dokonalé koláže, které se tváří téměř realisticky – že v technickém smyslu jsou takřka „nepřiznanými“ montážemi. U zmiňovaného prvního listu s psiskem a tohoto třetího listu je samozřejmě také na první pocivění jasné, že civíme na montáž, ale u druhého edukativního listu se skokanem pod deštníkem je hezké to opuštění snahy o realistické vyznění montáže, doprovázené uvolněnějším výsledkem tvůrčího záchvatu, což považuji za lepší, pokud nemá jít o technické montážnické cvičení, ale o nad technické fígle a šalby povznesené dekadentní pumění.


fstop-3.6.10.1/eloise-2.4.15.8
Comments, page 4/161

Page