Filter in effect:

[fs:233]
Petr Horký [fs:233]
 (anyone)



jo, tohle je suprovka. byl jsem tu už?



no vida. ono tu od mé posldní návštěvy něco přibylo. :) tak je to myslím hezky uzavřený, ta kapitola s rámečkama. resp. otevřený konec.



Lubomíre, chtěl bych jí vidět jako krásnou velkou šedou plochu bez bílýho okraje. zeď za ní bych si odmyslel, ať by byla černá nebo bílá nebo tyrkysová. myslím, že by byla krásná.

řízl bych, no :)

jinak tehdy to myslim dopadlo tak, že tys tvrdil, že rámeček je cokoli, co obklopuje fotku, ať už bílej okraj papíru nebo šedý pozadí fstopu a já tvrdil, že ne. a ani jeden z nás neustoupil ani o píď :) nebo to bylo jinak?



jo, to si pamatuju. první se mi dost líbí, druhá je druhá.

tu první bych chtěl vidět bez bílýho rámečku (momentální osobní nechuť k rámečkům).



úkol jsi myslím slpnil.

českou a světovou fotografií to asi nehne ani o píď, ale honorář zasloužíš.



přijde mi, že se ty fotky k sobě nehodí. každá vyvolává jinou náladu, jiný asociace a jak se naladím, tak hned dostanu facku jiným prostředím. chápu, že byly na jednom negativu asi. ale ukázal bych je zvlášť. některý vůbec.

čluny, white water a american flag se mi líbí, každá něčim jinym.



tahle mě nebaví, ale baví mě sledovat tvojí "cestu"



já jsem to nemyslel nějak přísně, Báro, jasný, s blbečkem u pasu chodim po světě jakbysmet. :) ale s barvama bych hejbnul lehce směrem k desaturate a s hue lehce do tmava taktéž...



to by mohla bejt taková ta příjemně dekorativní fotka, bejt to vyfocený na nějakej větší formát, podle mě. třeba takovej čtverec 6x6, lehce sepraný barvy... tak by třeba i ten tušený okolní opar vynikl líp. a taky by ta středová kompozice tolik nebila do očí jako tady...



tahle debata mě baví!

mám ale pocit, že se už přesunula od výše vystavených fotek někam jinam. myslím, že TYHLE konkrétní fotky nikoho nezesměšňují ani neurážejí. zdá se mi, že je řeč spíš o tom, že by MOHLY (třeba napříště, někdy) eventuálně urážet, zesměšňovat. a jestli by to vadilo a proč.

srovnávat to se safari (brej výraz, mimochodem) mi to přijde nešťastný a mimo. tam jde právě o to, že někdo jiný reprezentuje fotkama někoho jinýho, někoho, kdo žádnou svou vlastní reprezentaci nemá a proto potřebuje být z nějakého důvodu (represe, chudoba) reprezentován. v doku diskurzu na toto téma debata s klíčovými slovy "they must be represented". nebo taky the "other".

tady ale patrik reprezentoval svojí rodinu stejně jako ta Eminová reprezentuje sebe, stejně jako Billingham svojí rodinu (a nejen v bizarr sérii Ray's a laugh, která bejvá nejčastěji referovaná, ale i v novejch věcech, který jsou civilní a neni tam žádná snaha o exhibici něčeho "freaky", žádný "ukažme si na ně"). stejně tady to neni, že by Patrik reprezentoval nějaký "other", ale místo toho je to "self" reprezentace.

když dal šéf obrazový sekce Gazety Wyborczy fotoaparáty dětem v polskejch vesnicích, vznikl z toho obrazový portrét vesnice, kterej byl hodně nesmlouvavej a v lecčems brutálně obnažující, často doslova. rodičům se to taky moc nezdálo, že tam vypadaj blbě. ale pořád to byla self reprezentace, žádný předvádění mentosů...

tohle je navíc poetika v čechách dost zakořeněná, nic převratnýho. homolkovic byli v podstatě taky trapný burani a jakou měli hloubku, kolik toho o nás řekli.

dobrý, už končim, stejně si tu tady vedu monologovej slalom mezi dvěma diskutujícíma...



přišlo mi blbý vyřezávat ze strajpu něco a vystavovat to.

tohle je z jinýho skenru, kterej šrámy přehlídl. negativy ale uvidim tak nejdřív za pár měsíců a bez škrábanců jsem obrázků naskenoval jen část. tak jsem si řek, že to tu pověsim obojí. mně se osobně stejně ta rusty verze líbí víc. tak proč vystavuju tu učesanou žeo, hm. nevim. asi výchova.



já chápu výtky Tomáše Houdy a jsou mi sympatický i tvoje odpovědi, Patriku.

když jsem ty fotky viděl poprvé, taky jsem si v duchu říkal: jak na ně asi reagují ti lidé, co na nich jsou, když je vidí? co říkají? vždycky je to zveřejnění určitý intimity, já to respektuju, hlavně si to autor musí obhájit nakonec sám před sebou...



martine daňkovský, nastal čas seznámit se s tvorbou richarda billinghama!



nálada, kterou ty fotky vyzařují, je přesná.
poslední bych dal pryč. k ostatním nepasuje.



já bych celkem rád viděl ty tvoje nezáběry sebraný, sestavený do nějakýho uzavřenýho celku. třeba série na netu nebo papírový knížky. to by mě zajímalo. jak by to působilo, jak bys to seřadil, vybral. takhle jednotlivě mi přijde, že už to nejde nikam dál. uzavřít to a zkusit hledat kudy jít dál... nevim, kecám.


fstop-3.6.10.1/eloise-2.4.15.8
Comments, page 24/52

Page
24