Filter in effect:

[fs:120]
Ianus Germanicus [fs:120]
[fs:1]
Tomáš Szépe [fs:1]



pro mě je ta tonalita strašně divná, velmi nepříjemná.
já vím, že máš několik fotek rozehraných v těchto tónech, ale mně to nesedí a nesedí...



celkem jo, ale pravý horní roch mi to ničí...
vůbec tady mám nějaký problém s pravou stranou

kdyby to byly na výšku jenom první tři sloupce oken (zleva), tak bych si asi vrněl blahem, takhle ne...



pro mě je to spíše grafická než fotografická záležitost
není to můj šálek rodinalu

(dokonce je mi to až nepříjemné, což je ale samozřejmě můj vlastní problém)



tak příjemná rodinná fotka,
ale ty ruce vypadají docela divně, zkusil bych je aspoň ztmavit nebo něco...



spíš první polovinu 70.
svoji kulturu a poezii to má, ale je to jak z roku 1971 (ještě před vynálezem punku).
působí to na mě jako kresba, ilustrace do sbírky velmi jemných básní.



pěkný, hlavně ty stroje takhle pohromadě,
ale mi to přijde přece jenom strašně moc zatažený do černý,
takový přetuněný v tomhle směru...



Já na to pořád koukám, jestli se po delším čase nezakoukám - a nakonec mám pocit, že z té fotky příliš trčí fotograf, že je až moc vidět, jak chce ukázat, co všechno umí a co všechno si může dovolit... což o to, umí a může, ale je to potom takové studeně přeplácané... asi jako filmový režisér, když se rozhodne, že s odvázaným scénařem teď ukáže ten nejefektivnější střih a nejvymakanější efekty a nejvypjatější herectví - což se mu povede, ale zároveň ten film ztratí ten obyčejný uvěřitelný život... všichni koukají s pusou otevřenou, ale nikdo tomu nevěří.

Tož jsem toho zase naplácal, ale je složité to jednoduše popsat. ;-)



cywe - jsem myslel, že je to nějaká Tůmovina... aji bych se vsadil. ;-)

tak celkem fajn, normál... ta ruka to trochu ničí.



jelikož jsi snaživý a poctivý sysel, tak si zasloužíš pravdu...

je to odfocené dobře - ale nemá to nápad.
mohl bych o tom napsat více, ale takhle to stačí, snad si rozumíme...

o něco lepší by to bylo ve čtverci (samozřejmě už původně focené na čtverec).

aby to bylo opravdu dobré, tak by to muselo být focené od základu jinak.



čoveče, to je takovej uklidňující kýček do jídelny - sám mám doma v jídelně na zdi něco podobnýho...

většině holek se to líbí, a mně to na tej zdi i kvůli tomu vyhovuje. ,-)



asi toe ledenga.. ale to už muj Pepíček Zímojc byl lepší fotka

;-)



Roku 1955 přeletěl hranice Československa balón a přistál na našem území. Vystoupil z něj muž, kterého nedaleko čekalo nákladní auto i s řidičem. Muž ho však zastřelil, pohřbil pod hromadou kamení z korby a odjel. Když je balón druhý den nalezen, rozbíhá se rozsáhlé pátrání. Podle otisků na lahvi nalezené v koši, zjistí major Sojka a jeho kolega kapitán Erbe, že patří Ladislavu Voráčkovi, který před rokem emigroval do Rakouska, aby se vyhnul potížím s mankem, které způsobil. Zanedlouho dostává major Sojka zprávu o ukradeném nákladním autě a hromadě kamení na okraji lesa, poblíž místa přistání balónu. Pod kamením je nalezena mrtvola řidiče. Pak je poblíž hranic sestřelen další balón, jehož posádka opět unikne. Současně je u polských hranic zadržen podezřelý muž, který posunky naznačuje, že je hluchoněmý, trpí částečnou ztrátou paměti, že se jmenuje Karel Neuman a pochází z Radhoště.

Přestože je zjištěno, že v Radhošti nikdy žádný Karel Neuman nežil, nepodaří se prokázat, zda je muž opravdu postižený, nebo své postižení jen předstírá. Výsledky nepřinese ani jeho konfrontace s Voráčem, kterého se kriminalistům podařilo zadržet, právě, když se pokoušel vybudovat mrtvou schránku v podstavci jedné sochy. Je zjištěno, že Voráč nebyl tím, kdo zabil řidiče nákladního auta a láhev s jeho otisky někdo podstrčil. Neuman musí být pro nedostatek důkazů propuštěn. Najde si práci v pískovně a rychle se sžije s novým prostředím. Zatímco se kriminalisté pouštějí po nové stopě, kterou je švýcarská artistka českého původu Sylva a její asistent, Němec Carona, stane se Neuman málem obětí nehody v pískovně. Utrpěný šok má však nečekané následky. Muži se vrátí řeč i sluch. Krátce nato se sblíží se zdravotní sestrou Vackovou, svobodnou matkou dospívajícího syna Jarka.

Svým náhlým uzdravením na sebe ovšem znovu zaměří pozornost kriminalistů. Nová stopa je zavede do Polska, kde v něm podle fotky v novinách jedna žena pozná svého syna Florka. Ten se dostal za války do koncentračního tábora v Osvětimi, kde se ve snaze přežít nechal naverbovat k Banderovcům. Neuman však při zorganizovaném setkání prohlásí, že ženu nezná. Kriminalistům nezbývá, než muže propustit. Dostane občanský průkaz na jméno Neuman a zanedlouho se ožení. Potom se však na našem území znovu objeví Sylva s Caronou. Kriminalisté jim podstrčí falešnou zprávu s adresou Neumana a věci se dají do pohybu. Na jejím konci je nejen překvapivé odhalení celého případu, ale také tragický konec jednoho smutného osudu.
.....
Český název: Případ mrtvého muže
Originální název: Případ mrtvého muže
Česká premiéra: 1. května 1975 (před 11746 dny)
Natočeno: Československo 1974
Režie: Dušan Klein
Scénář: Jindřich Kühnel, Václav Šasek, Dušan Klein
Kamera: Jiří Stöhr
Hudba: Svatopluk Havelka
Hrají:
Július Vašek (Neumann),
Jaroslav Moučka (major Sojka),
Václav Mareš (kapitán Erba),
Libuše Švormová (Vacková),
Karla Chadimová (Sylva),
Josef Somr (Voráč),
Jiří Wohanka (Voráčův bratr),
Zdeňka Burdová (Zdena),
Bohumil Šmída (Carona),
Jaroslav Cmíral (Kaiser),
Jaroslav Satoranský (kriminalista),
Miroslav Moravec (kriminalista),
Zita Kabátová (Sosnowská),
Leon Niemczyk (polský kriminalista),
Tomáš Töpfer (dělník v pískovně),
Viktor Maurer (dělník v pískovně),
Miroslav Vladyka (Jarek),
Vladimír Leraus (lékař v Ústavu pro hluchoněmé),
Miloš Willig (lékař),
Milan Riehs (lékař),
Gustav Heverle (garážmistr),
Miloslav Šimek (lesník),
Pavel Jiras (spojka),
Jozef Hajdučík (celník),
Petr Skarke (poručík letectva),
Václav Hladík (voják),
Věra Vlčková (Voráčová)

Žánr: Krimi

* * *
jak píše docent Hrubý: "ta prvni je dobry novinarsky portret"


fstop-3.6.10.1/eloise-2.4.15.8
Comments, page 3/6

Page