dlouho váhám, co napsat, působí to na mě tak sedmdesátkově, východně. šedě, ale promyšleně. určitě to není berlín 21. století. to provedení totiž vypadá jak nějakej ušlechtilej tisk, s tím jsem dost dlouho bojoval. je to názor.
Po dlouhy dobe koukam, co je kde noveho. K tehle fotce - je to velmi jemne, i kdyz je subjekt je docela fadni -- a hlavne, kupodivu velmi naladove. Divam se na tuhle fotku nekolikrat a pokazde na me pusobi jinak. Od nadseni pro tuhle kompozici (dobra geometrie) skrze vetve s tim, ze me tam dovnitr tahne ten svetlej usek u druhe brizy vlevo pod kominem (s tim je to promyslene) az po to, ze se mi to cele jevi chvili zase jako moc fatalni a jednoduche.
Fotiti architekturu skrze vetve je vdecne. Lee Friedlander: Photographs Frederick Law Olmsted Landscapes - tam to pali skrze chrosti a vypada to vyborne. Z tyhle fotky jsem se i neco naucil - jak je pekna jemna tonalita u cb.
Pro mě je to naprosto všední pohled, dokonce natolik všední, že jsem si v první chvíli řekl, ty vole, to je přece můj barák! Pak jsem si řekl, ty vole není. Nicméně, právě to, že vlatně neco podobného můžeš vidět všude, je na tom paradoxně velmi přitažlivé. A taky je to (opět) výborné poskládané.
Jinak hlásím, že ten strom tam patří, i když jsem při předchozích návštěvách na střídačku váhal :)
[fs:102] to prostředí působí hodně zvláštně
akorát si nemůžu pomoct, ten strom vlevo mi dost vadí
jemná tonalita mi k tomu sedí, ale přece jen by mě to oslovilo víc, kdyby tam bylo trošku te černé... aspoň někde...
kmen vlevo u mě lehce narušuje tu jemnou, ale velmi fungující pohodu precizně vypiplané fotky. ale i tak, prostě parádně poskládaný, technicky naprosto dokonalý. spíš si ji pamatovat nebudu (jakože bych se k ní cíleně vracela), ale vím, že pokaždý, když sem náhodou zabrousim, zůstanu chvíli zírat a budu se kochat detaily i celkem...
jo a na poprvé jsem měla stejnej pocit jako Lucie, ale časem se to pěkně rozpohybovalo a bez toho stromu v popředí by to nemělo od čeho se odpíchnout....
prijemne spekulativna fotka.
najprv ma dostala poznamka, potom to vysvetlenie nadychu. :)
ale vazne, steno-hmla napravo je naozaj skvela ocna hra, no pozdava sa mi to cele ako je, aj ked nie som fanusik betonu.
nijak extremne to nevadi. jen to tahne po delsi dobe oko nahoru. btw co se mi libi, je ten kmen cca prostredniho stromu, ke kterymu zarusta ta strecha baraku. vypada to jako dalsi vetev a strom je tak vrostlej do baraku. :)
sem z5. :) mam takovej vsetecnej dotazek tome. v lhr je ta kura na strome trosku cernejsi a nepasuje mi uplne do toho celkovyho nadechu. je to tak rafinovane udelany, a nebo je to nejakej optickej trick?
pes: Tonalita s důrazem na středně světlé tóny zde působí, jako kdyby na fotografii byl položen pauzák či nějaká mírně mléčná fólie. To umocňuje již zmiňovaný pocit tištěné básnické knížky s vloženým průsvitným (fóliovým) oddělujícím mezi-listem, na kterém může být případně vytištěn nějaký text, slovo, typografická drobnůstka apod...
spíš první polovinu 70.
svoji kulturu a poezii to má, ale je to jak z roku 1971 (ještě před vynálezem punku).
působí to na mě jako kresba, ilustrace do sbírky velmi jemných básní.
Fotiti architekturu skrze vetve je vdecne. Lee Friedlander: Photographs Frederick Law Olmsted Landscapes - tam to pali skrze chrosti a vypada to vyborne. Z tyhle fotky jsem se i neco naucil - jak je pekna jemna tonalita u cb.
Jinak hlásím, že ten strom tam patří, i když jsem při předchozích návštěvách na střídačku váhal :)
akorát si nemůžu pomoct, ten strom vlevo mi dost vadí
jemná tonalita mi k tomu sedí, ale přece jen by mě to oslovilo víc, kdyby tam bylo trošku te černé... aspoň někde...
parádní!
moc rád jsem viděl.
spracovanie fotke dodalo este vacsi smrnc.
má to pohyb, rytmus, líbí se mi to
najprv ma dostala poznamka, potom to vysvetlenie nadychu. :)
ale vazne, steno-hmla napravo je naozaj skvela ocna hra, no pozdava sa mi to cele ako je, aj ked nie som fanusik betonu.
Pěkná fotka...
pes: Tonalita s důrazem na středně světlé tóny zde působí, jako kdyby na fotografii byl položen pauzák či nějaká mírně mléčná fólie. To umocňuje již zmiňovaný pocit tištěné básnické knížky s vloženým průsvitným (fóliovým) oddělujícím mezi-listem, na kterém může být případně vytištěn nějaký text, slovo, typografická drobnůstka apod...
pes2: Ať žije beton! =:o)
branislav, ty se v červenci těšíš na jeseň?
svoji kulturu a poezii to má, ale je to jak z roku 1971 (ještě před vynálezem punku).
působí to na mě jako kresba, ilustrace do sbírky velmi jemných básní.