se teda priznam, ze sem v jednu chvili zvazoval, jestli tenhle vyber nepridat do "agy, asztal, teve" (http://www.fstop.cz/e/szepe/agy-asztal-teve/), ale ona by to myslim byla blbost nejen kvuli neuprimnosti/neautenticnosti takovyho post-hoc postupu. koneckoncu ty obrazky budou vypadat, jak vypadaji, a vyznivat, jak vyznivaji, at uz si je nacpu treba do nosu, a jestli nekoho znervoznuje, ze vznikly jako kompozicni a tonalni cviceni, sice me to zajima (chci o tom vedet), ale sam mam v tomhle smeru dost jasno.
no protoze takovyhle jizlivy komentovani komentaru je nedustojny, vede na zbytecny, pitomy bojuvky, a s trochou smuly i na vzajemnou neduveru.
stve me, ze tohle zas nutne vyzni jak prednaska od dedka krakonose a ze to zas vyslo pod tvuj set (po takovy dobe, kurva!), ale prosimte neber to jako prudu - konecne ja vendule verim, ze takhle popudlive reagovala jen a ciste proto, ze se mnou silne nesouhlasi ohledne vyzneni techhle konkretnich fotek.
ty prodejni principy - jasne, mozna, do toho ja nevidim - ale prece zadna obhajoba neni potreba, nehledame objektivtni pravdu; rikame si, jak to vidime kazdej sam za sebe.
nebo bys tady vendulo mohla vystoupit jeste s nejakym dalsim verbalnim cislem sama - kdyz na to pujdes se stejnou vasni, treba i prebijes hluk/efektnost tech fotek samotnejch. ;)
predpokladam, ze slo o zakazku, tak snad bylo divadlo spokojeny - odfoceny mi to prijde plusminus ok (snad az na nektery kompozice, barvy a nedoreseny stiny od blesku u dvou-tri zaberu).
osobne sem to ale videt nepotreboval, pripada mi to votravny a hloupy.
hmm, mne naopak ty prehnane svetly a zapraseny verze v pruhu moc nevyhovujou... ale je pravda, ze tam vidim jeste dve-tri fotky, ktery mi v tomhle setu chybej.
mk - ha, dik! takze ostrost po cele plose se da pri restituci zaridit vzajemnym "protinaklonenim" roviny negativu vuci rovine papiru, to sem nevedel (a to sem kulhanka kdysi precet celyho, ach ta pamet). takze tilt blur jako neco, na co je treba pamatovat pri kompozici bez shift skla teoreticky odpada, problemem je jen ten crop.
tak naklapeni rovin s filmem a objektivem vuci rovine papiru v tomhle smyslu taky funguje, ale vic nez velmi jemny korekce s nim udelat nejde, protoze udrzet ostrost po cely plose ve chvili, kdy vsechny tri roviny nejsou rovnobezny, je prakticky nemozny - alternativne to vyzaduje 1) zaber, jehoz kompozici neublizi ani povinnej crop, ani ten tilt blur (rovna se myslet na to uz pri foceni), a zaroven 2) zvetsovat s dostatecne nizkym faktorem zvetseni, aby nemohlo byt videt zrno (ze zadny temny komory sveta nikdy nevzeslo nic moc osklivejsiho nez print s lokalne neostrym zrnem).
takze co nam ted rika logika o zpusobu vzniku tohohle obrazku? :)
<>
Lukáš Kožešník
<>
Lukáš Kožešník
S(16) <>
Igor Chmela
S(2) výběr z kompozičních a...
Tomáš Szépe
se teda priznam, ze sem v jednu chvili zvazoval, jestli tenhle vyber nepridat do "agy, asztal, teve" (http://www.fstop.cz/e/szepe/agy-asztal-teve/), ale ona by to myslim byla blbost nejen kvuli neuprimnosti/neautenticnosti takovyho post-hoc postupu. koneckoncu ty obrazky budou vypadat, jak vypadaji, a vyznivat, jak vyznivaji, at uz si je nacpu treba do nosu, a jestli nekoho znervoznuje, ze vznikly jako kompozicni a tonalni cviceni, sice me to zajima (chci o tom vedet), ale sam mam v tomhle smeru dost jasno.
whitehouse
Martin Daňkovský
S(2) výběr z kompozičních a...
Tomáš Szépe
http://www.pinerecords.com/kala/_fs/vzkatc09_staryset/
S(8) hot rod story
Vojtěch Veškrna
Albert
Milan Bureš
Albert
Milan Bureš
stve me, ze tohle zas nutne vyzni jak prednaska od dedka krakonose a ze to zas vyslo pod tvuj set (po takovy dobe, kurva!), ale prosimte neber to jako prudu - konecne ja vendule verim, ze takhle popudlive reagovala jen a ciste proto, ze se mnou silne nesouhlasi ohledne vyzneni techhle konkretnich fotek.
ty prodejni principy - jasne, mozna, do toho ja nevidim - ale prece zadna obhajoba neni potreba, nehledame objektivtni pravdu; rikame si, jak to vidime kazdej sam za sebe.
Albert
Milan Bureš
mimochodem, spojeni "medvedi sluzba" znas?
S(3) <>
Tomáš Jíra
S(2) výběr z kompozičních a...
Tomáš Szépe
Albert
Milan Bureš
osobne sem to ale videt nepotreboval, pripada mi to votravny a hloupy.
Circus
Barbora Mráčková
btw, u me to vypada silene presaturovany.
Circus
Barbora Mráčková
S(12) <>
Petr Horký
S(12) <>
Petr Horký
I wonder where the fis...
Matěj Brabec
S(6) ulovky z roudna
Patrik Chryštejnský
ale dobre sem si pocet, zajimavy podnety z toho nakonec vypadly (pro me aspon).
I wonder where the fis...
Matěj Brabec
takze co nam ted rika logika o zpusobu vzniku tohohle obrazku? :)