Filter in effect:

[fs:1]
Tomáš Szépe [fs:1]
 (anyone)



:)

se teda priznam, ze sem v jednu chvili zvazoval, jestli tenhle vyber nepridat do "agy, asztal, teve" (http://www.fstop.cz/e/szepe/agy-asztal-teve/), ale ona by to myslim byla blbost nejen kvuli neuprimnosti/neautenticnosti takovyho post-hoc postupu. koneckoncu ty obrazky budou vypadat, jak vypadaji, a vyznivat, jak vyznivaji, at uz si je nacpu treba do nosu, a jestli nekoho znervoznuje, ze vznikly jako kompozicni a tonalni cviceni, sice me to zajima (chci o tom vedet), ale sam mam v tomhle smeru dost jasno.



no jiste, proto je to taky nekorektni - co ma spolecnyho kristyny fotka s timhle setem nebo s mym nazorem na nej?



no protoze takovyhle jizlivy komentovani komentaru je nedustojny, vede na zbytecny, pitomy bojuvky, a s trochou smuly i na vzajemnou neduveru.

stve me, ze tohle zas nutne vyzni jak prednaska od dedka krakonose a ze to zas vyslo pod tvuj set (po takovy dobe, kurva!), ale prosimte neber to jako prudu - konecne ja vendule verim, ze takhle popudlive reagovala jen a ciste proto, ze se mnou silne nesouhlasi ohledne vyzneni techhle konkretnich fotek.

ty prodejni principy - jasne, mozna, do toho ja nevidim - ale prece zadna obhajoba neni potreba, nehledame objektivtni pravdu; rikame si, jak to vidime kazdej sam za sebe.



nebo bys tady vendulo mohla vystoupit jeste s nejakym dalsim verbalnim cislem sama - kdyz na to pujdes se stejnou vasni, treba i prebijes hluk/efektnost tech fotek samotnejch. ;)

mimochodem, spojeni "medvedi sluzba" znas?



proc teda nemame ve workshopu vic peknejch krajinek?



tomas - jj, jedna o poznani starsi - takova asfaltova vlna s kaluzi. probehla i workshopem kdysi. s odstupem mi prisla hrozna, musela zemrit. :)



predpokladam, ze slo o zakazku, tak snad bylo divadlo spokojeny - odfoceny mi to prijde plusminus ok (snad az na nektery kompozice, barvy a nedoreseny stiny od blesku u dvou-tri zaberu).

osobne sem to ale videt nepotreboval, pripada mi to votravny a hloupy.



jinak jako ulovek dobry, tak hlavne pokracuj, at nezustane sam.

btw, u me to vypada silene presaturovany.



barboro, petr to myslel trochu jinak, vzdyt je jasny, ze tohle nemuze byt (horizontalne) jinde nez na prostredku.



hmm, mne naopak ty prehnane svetly a zapraseny verze v pruhu moc nevyhovujou... ale je pravda, ze tam vidim jeste dve-tri fotky, ktery mi v tomhle setu chybej.



ke konci to myslim trosku chladne, ale neva... taky sem rad, ze se to tu objevilo.



mk - ha, dik! takze ostrost po cele plose se da pri restituci zaridit vzajemnym "protinaklonenim" roviny negativu vuci rovine papiru, to sem nevedel (a to sem kulhanka kdysi precet celyho, ach ta pamet). takze tilt blur jako neco, na co je treba pamatovat pri kompozici bez shift skla teoreticky odpada, problemem je jen ten crop.



oleee, zda se mi to nebo fakt rekl tomas houda neco jeste nestastnejsim zpusobem, nez se to obvykle podari mne...? :)

ale dobre sem si pocet, zajimavy podnety z toho nakonec vypadly (pro me aspon).



tak naklapeni rovin s filmem a objektivem vuci rovine papiru v tomhle smyslu taky funguje, ale vic nez velmi jemny korekce s nim udelat nejde, protoze udrzet ostrost po cely plose ve chvili, kdy vsechny tri roviny nejsou rovnobezny, je prakticky nemozny - alternativne to vyzaduje 1) zaber, jehoz kompozici neublizi ani povinnej crop, ani ten tilt blur (rovna se myslet na to uz pri foceni), a zaroven 2) zvetsovat s dostatecne nizkym faktorem zvetseni, aby nemohlo byt videt zrno (ze zadny temny komory sveta nikdy nevzeslo nic moc osklivejsiho nez print s lokalne neostrym zrnem).

takze co nam ted rika logika o zpusobu vzniku tohohle obrazku? :)


fstop-3.6.10.1/eloise-2.4.15.9
Comments, page 42/223

Page
42