huh, začínám hledat paralely a souvislosti mezi mladými a neklidnými umělci fstopu, připadám si jako detektiv. začínám vidět pomalu reference...
well, tahle sérka mi asociuje ondřeje hrušku, stejně jako u něho i tady oceňuju lehkost. při focení je dneska člověk svázanej tolika stereotypama, středová kompozice, pokus o rozhodující okamžik, pokus o nerozhodující okamžik...etc., takže se radost z focení občas vytrácí. člověk pak loví a je úzkostlivý, co má ve foťáku, ví přesně, co očekává, je buď zklamán nebo oslavuje vyplnění svý představy, ale je to celý trochu těžkopádný, takový sice pěkný, ale starom´dní snad malinko... zato tady je evidentní, žes něvěděl, co máš na negativu, nikdy nevíme, co máme na prvním políčku a občas si ho ani nevšímáme, jak rychle chceme spatřit své výsledky, na které jsme čekali, zda se povedly...a zatímco těžké zkomponované záběry se potápí a na dně je žere rez, tahle lehá loďka se bezstarostně pohupuje na vlnách, kdybych měl parafrázovat Hakla trošku...
kahe je dobrej kouř...celkově to na mě působí jako žes vytáh z canonetu jeden z prvních filmů, téměř zkušební negtiv...kterej se ve foťáku ohřál pěkně dlouho a tak jsi s nim stihl obejet hodně různých prostředí....a vystačil ti tak dlouho taky proto, že jsi na každém místě focení zmáčkl spoušť zpravidla jen jednou, nešlo ti o to zachytit definitivní záběr, spíš jsi tak ledabyla shootil a užíval si pak, žes vlastně zapomněl, co na negativu je...a paks ho vyndal z foťáku a byl celkem příjemně překvapenej, co tam teda bylo.
:)
nějakej šutr cive, řikal jsem si v náhledu, ale když jsem to proklik, tak jsem nadšen, super bezvýchodná melancholie zasněženýho nedělního odpoledne, fakt fajn.
tohle mi uniklo
z fotek je cejtit pach knih a to zátišíčko s marskama a lupou mi fest připomíná mýho dědu, no, sentimentální záležitost.
poslední dvě vypustit.
S(5) <>
Ondřej Hruška
S(8) lucia
Milan Bureš
S(8) lucia
Milan Bureš
well, tahle sérka mi asociuje ondřeje hrušku, stejně jako u něho i tady oceňuju lehkost. při focení je dneska člověk svázanej tolika stereotypama, středová kompozice, pokus o rozhodující okamžik, pokus o nerozhodující okamžik...etc., takže se radost z focení občas vytrácí. člověk pak loví a je úzkostlivý, co má ve foťáku, ví přesně, co očekává, je buď zklamán nebo oslavuje vyplnění svý představy, ale je to celý trochu těžkopádný, takový sice pěkný, ale starom´dní snad malinko... zato tady je evidentní, žes něvěděl, co máš na negativu, nikdy nevíme, co máme na prvním políčku a občas si ho ani nevšímáme, jak rychle chceme spatřit své výsledky, na které jsme čekali, zda se povedly...a zatímco těžké zkomponované záběry se potápí a na dně je žere rez, tahle lehá loďka se bezstarostně pohupuje na vlnách, kdybych měl parafrázovat Hakla trošku...
Tak :)
S(5) <>
Ondřej Hruška
:)
<>
Ondřej Hruška
vernisáž
Ondřej Hruška
S(8) lucia
Milan Bureš
135-36 lane cruiser
Martin Slavík
taky se ještě vrátím :)
S(3) piss
Lucie Michnová
jinak celkem souhlasím s Martinem, písmenka nejsou tví nepřátelé, na ten burlesk se podívám později
-
Martin Kučera
### I shoot myself
Martin Slavík
S(8) <>
Ľubomíra Hricová
z fotek je cejtit pach knih a to zátišíčko s marskama a lupou mi fest připomíná mýho dědu, no, sentimentální záležitost.
poslední dvě vypustit.
<>
Ivan Vaňo
### fotbalek pre Ianusa :)
Hana Špírková
Not popular dogs or do...
Alex Kutuzov
### dukodci
Tomáš Štumpa
...
Ivo Hausner
### S(3) Holiday on village
Alex Kutuzov
double exposures and collage
surrelism is not dead!
(i like it)
.
Pavlína Princ
...
Iva Vágnerová