Filter in effect:

(anyone) 
[fs:163]
Jakub Wyderka [fs:163]



no ta horni je uplne kouzelna, to si nenecham vzit :))



ta horní má přeci krásný vazby třeba mezi pěšinkou ve vlasech a cestou, nebo mapa a turistická značka, a cesta se strácí v mlze, já myslím, že zajímací je



spíš bych dal palec dolu, na té spodní mě moc kroutí s očima ten ostrej/neostrej strom a ta horní je příjemnější, ale zase mi nepřijde nijak zvlášť zajímací...



prijemne sa na to kuka, citit tam ten vzdousek ;)



Luboši, vůbec se neomlouvej ... budu rád za každou poznámku ... u zvětšeniny bych si určitě pohrál s mapou, ale třeba by mi už nedošlo, že bych mohl i lehounce potáhnout ten roh ... tak aby byla trochu lepší kresba, ale nezmizela světelná atmosféra ... takže díky za tvůj kritický komentář!



taky mi to připomnělo, že vlastně tuto metodu sušení barytů jsem pořád ještě nezkoušel. zatím mi plně vyhovuje lisování pod sklem.



já mám hrozně rád takové počasí. No to je jedno. Fotky celkem líbí, ale mám z nich takový závodnický pocit. Hlavně tou druhou to je. Jako orienťák, i když orienťák samozřejmě vypadá jinak. Víc se mi líbí ta první. Tonalita mi připadá dobrá, ta mlha klidně bez kresby, jenom mapu bych udělal čitelnou.



horní je moc pěkná - spodni taky neni špatná - pěkně tu spodní doplňuje - takže to má děj. To cením. Ale víc unešen jsem z te první



Jakube, promiň, že jsem se zde takto nejapně komentátorsky rozšoupl, ale po opakovaném přečtení návodu k použití fstopu (článku „O fstopu“) se stále nemohu zbaviti dojmu, že zde nejsme „placeni“ za vzájemné chválení, nýbrž za vzájemné kritizování...
...a cítím výrazný deficit kritických komentářů... ,O)))

...mě to kritizování moc nejede... ...občas se sice v nějakých náhlých pomateních mysli pokusím odvázat, ale asi to není dobrý nápad... :O(

...v podstatě ty vlčí poznámky k dorovnávání tonality byla jen taková kritika pro kritiku (aby nás protagonisté fstopu nekárali za to, že nekritizujeme...)
...je přece jasné (viz komentář Tomáše Pavlíka), že s velkými zvětšeninami by jsi si pohrál detailněji... ,O)

...mě ten přesvětlený roh vlastně vůbec nevadí... ...a je v něm ta Tebou zmiňovaná světelná atmosféra...
=O)
...nojo, kdyby tu tak byl IR, tak ten by ty přepaly definoval mistrovsky... ,O))))

...a ten nápad s osekováním té slintací pásky se mi moc líbí... ...myslím, že klidně můžeš pokračovat takto dál... ...bylo by však tristní, kdyby Tě teď někdo s takovýmto rámováním začal napodobovat... =o( )



luboši uznávám, že na druhé fotce bych si se světlým rohem mohl trochu pohrát ... na druhou stranu ... byla taková podivná mlha a přes ní světlo, takže to v reálu vypadalo trochu podobně :))

a tomaši pavlíkovi dávám taky za pravdu, že něco jiného je páska v ruce a něco jiného oscanovaná za sklem monitoru



horna je krasna ale dolna ma tiez velmi vela do seba, pacia velmi



...a jak se vlastně desaturuje...? ...já jenom tahám za křivku hysterickéhogramu... ...a měřím takovým tím "teploměrem" (nemám photošok, ale něco jiného, avšak velmi podobného), zda alespoň na mrňavém kousíčku mám skutečnou černou... ...a bílou...
...ale desaturace obrazu/fotky...? ...už mnohokrát jsem o tento výraz v komentářích narazil, ale opravdu a bez legrace ještě pořád přesně nevím, co to konkrétně znamená...

pes: s lokálním nastavováním hysterickéhogramu či tonality v ohraničené ploše to také občas provozuji, ale jen tak, abych totéž (anebo ještě lépe mohl potom případně učunit na baryt...)



jednicka spis jo, dvojka spis ne.

vlkomire, desaturovat v photokramu lze, nepletu-li se nejen cely obraz, ale i selection.



jednička je fakt kompozičně pěkná, ale k čemu takovéhle subjektivní pojetí u tak prozaického motivu s mapou? NIkam se to nedá imho pověsit. Kdyby sbírala borůvky, bylo by to jiný :)



jednička je moc pěkná. dvojka to prodlužuje do příjemný sérky)



horní je very gut, spodní ujde
kubo ty "oslintaný";) okraje jsou velemasoxozní v reálu, ale tady jsou velemimózní :) pro mně teda
to že si tu tonalitu vychytáš na velkej formát je mi jasný



oprava drobného výpadku: "...správně to, že účelem komentářů..."



pes4: rozumím, že tomu nerozumím... ,O))))
pes5: teda jestli jsem ale pochopil alespoň správně to, účelem komentářů na fstopu je vyhecovat autora fotografií k ještě lepšímu výkonu...!! ,O)


fstop-3.6.10.1/eloise-2.4.15.8
Comments, page 31/35

Page
31