Nastaven filtr:

[fs:118]
Lubomír Vlk [fs:118]
[fs:172]
Martin Slavík [fs:172]



příjemná koncertfotka... velmi příjemná... fajnový okamžik v hezky ornamentálních kulisách...



pěkná, ale nejsem si zde jistý sklonem obličeje (resp. uhlím záběru) a kompozicí..



Martine, ta odkazovaná je docela fajn taškařice.. ..sice ne nějak zvlášť úplně výrazná, ale sympaticky bizarní.. ..nenásilně.. ..lehce.. :)

a nechceš je teda vyměnit? ..tu odkazovanou dát do galerie namísto té aktuálně zde zahnízděné (a potom už jen vyměnit název a poznámky, a vlastně i komentáře..)

ehm.. ;))



Martine, omluv prosím vlka za jeho drzost, ale vlk má dojem, že z pohledu fotografického to tam tentokrát není, a to tak, že vůbec..

rozumím, že na negativu to vypadá senzačně. Také bych byl asi nadšený při prohlížení negativu. A potom se z toho udělá pozitivní zvětšenina a zjistí se, že struktura zdi pod ostrým slunečním svitem apod. to úplně zazdila, a že je to vlastně nepoužitelné.

něco podobného se mi už mnohokrát stalo také. Na negativu nadšení, na pozitivu zklamání.

Martine, nic si z toho nedělej. To je normální.
;)



jójo, Čerňucha na křídle, tak to by byl mazec! Samozřejmě za letu..
;))



nerad používám zprofanované slovo „pohoda“, ale zkrátka pohoda.. :)

a pěkně provedené..

(ale ty manýristické rámečky bychom neměli si vzájemně chválit.. ;))))



k této fotografii jsem byl tenkrát zbytečně kritický.. ..teda vlk zde nebyl ani tak kritický, jako spíše nedostatečně nadšený..

ale čas tuto fotografii prověřil..

čas jí prospěl, a vlkovi se líbí čím dál více..

vlk se plíží občas kolem, slídí zde a kochá se..

krásná fotografie..

=:o)



kontrast je zde sice poněkud větší, ale i tak se mi tyto fotografie líbí

a jdou pěkně k sobě
:)



věnoval jsem jí čas.. několikrát jsem se vrátil.. a mám pocit, že nyní se mi ta fotografie líbí tak jak je..



pes: až vydají album, tak tato fotografie se bude vyjímat v booklet.. ;)



pěkná fotografie, ale ze tvých koncertních mám od tebe ještě raději jiné, například tuto úžasnou:
http://www.fstop.cz/e-fs?cf=fstop.cf&s=V&I=6390

a také jsem si oblíbil takové, ve kterých nechybí humor:
http://www.fstop.cz/e-fs?cf=fstop.cf&s=V&I=7800

v obou odkazovaných je cosi, co jejich prohlížení proměňuje ve svátek..

kdežto v té dnešní to cosi hledám (buď emoci, anebo elegantní kompozici, anebo rozhodující okamžik, anebo humornou situaci apod.)

ta dnešní je také pěkná, ale tentokrát jí chybí jakési koření..
;)



Jiří, vlk také od první chvíle dumá o tom stromečku vpravo, ale má pocit, že řízlý stromek je dobře vyvážen mraky vlevo nahoře a možná částečně i tím stínem vlevo dole..

Tyto tři komponenty (stromek vpravo a mraky a stín vlevo) jsou v kompozičním smyslu komponenty okrajovými, a vlk má dojem, že spolu hrají, že se vzájemně vyvažují..

Že těžiště obrazu nakonec dobře sedí uprostřed vyváženého výru periferních kompozičních komponentů – jakýchsi kompozičních lamel..

=:o)

pes: takže teda díky těm vyvažujícím mrakům se dá zároveň říci, že expozice v pravý okamžik..

pes2: vlastně je to momentka..

pes3: a hezky ladí s tímto rybníkem:

http://www.fstop.cz/e-fs?cf=fstop.cf&s=V&I=8082

Totiž Martin umí pěkně pracovat nejen se strukturami a světlem, ale také s periferními kompozičními komponenty – s kompozičními lamelami..

=:o)



velevážený Peter Pane, domnívám se, když se ten horizont zakryje, tak z toho vznikne taková ta standardní fragmentovka-strukturovka (ta odkazovaná verze je sice také pěkná, ale mne se mnohem více líbí tento celkový pohled)

tato kompozice asi nemá žádný stěžení bod, žádné těžiště, ale i přes to se mi jeví jako perfektní..

tento výřez reality rozhodně není tuctový.. něco se zde velice povedlo..

na obal LP/CD třeba u "tichého" hudebního vydavatelství ECM jak vyšitá..


pes: velevážený Tomáši Houdo, určitě si tyto rámečky také střihni.. ..a vítej v klubu KPRM (Klub přátel rámečkových manýristů;))



Tomáši Houdo, domnívám se (možná mylně;) že Ti rozumím.. Ono je to až depresivní, kolik nás je, kteří patláme prakticky shodné černé rámečky kolem fotek.. Tisíce (možná miliony) téměř shodných unifikovaných rámečků.. Jako panelová výstavba.. Všechny bytové jednotky stejné.. Kanceláře vzájemně si podobné jako vejce vejci.. Namnožená kvanta totožných kotců pro fotky o shodném poměru stran 3:2.. Rámečková uniformita..

A potom je zde takový soukromý paradox: mne tyto rámečky snad nikdy nepřestanou bavit.. Nevím, jak je to možné, ale je to tak..

Zřejmě také nikdy nepřestanu obdivovat dokonalost tvaru slepičího vejce.. A přitom je to neustále totéž.. Jak z běžícího pásu..


Ono je v té rámečkové uniformitě možná nějaké zvláštní kouzlo..

Tomáši Houdo, ony i ty dříve probírané uniformy jsou čímsi magické..



pes: tato fotografie s tímto rámečkem se mi líbí hodně a navíc si nemyslím, že je to kýč..

Nevím, proč si nemyslím, že je to kýč, a nevím, proč se mi tato fotografie líbí..

když vypnu mozek (což u mne není tak těžké) tak mne tento obrázek zkrátka spontánně osloví..


mám pocit, že i když je objektiv hodně sklopen, tak že jede o citlivě zvolený výřez reality..

a krásné světlo..

stopy..



krásná básnická fotografie, ale kompozičně si zde nejsem až tak jistý



dětské kresby bývají úžasné; obdivují je dospělí, ale nelíbí se dětem.. ;)

(děti chtějí umět kreslit odporné kýče tak jako dospělí.. ;))

vlk umí kreslit jen odporné kýče, a proto obdivuje dětské kresby..

a největší machr je Paul Klee – ten nezapomněl kreslit ani když byl dospělý..

=:o)



hudba zde je, a působí vážně.. ..a veselé sluníčko v rohu čtvrtky je zde také - kruhová výseč sluníčka v rohu, podobně, jako na dětských kresbách.. ;)



paráda! Martine, jseš jeden z mála, který u mne rehabilitoval fotografie z koncertů..

pes: mimoň jiné se mi zde líbí kombinace vertikál a diagonál (např. vertikální palička a škvíra v oponě versus náklon saxofonu)


fstop-3.6.10.1/eloise-2.4.15.8
Komentáře, strana 3/6

Str.