<
Filter in effect:

[fs:118]
Lubomír Vlk [fs:118]
[fs:172]
Martin Slavík [fs:172]



Také jsem se rád vrátil. Ta první je úplně skvělá!

A opět mne nadchla tato poznámka: „Nejdelší procedura obřadu byla, tuším, rozdělání a nastavení stativu...“



Ta první je úplně skvělá!

A tato poznámka mne také nadchla: „Nejdelší procedura obřadu byla, tuším, rozdělání a nastavení stativu...“ :))

pes: jej, Martine, tak to GRAVRTULUJI! A vinšuji tobě a tvé sympatické rodince velký kopec štěstí, ohromnou horu lásky a všechno nejlepší! :)



zaujala mne debata a tak přihodím: ten rámeček není patinový. Je opravdový, reálný, vzniklý při zvětšování. Žijeme v době imitací a náhražek, ale tato fotografie je skutečná včetně světlem naexponovaného rámečku v temné komoře. A proto je to podle mého názoru v pořádku. A také se přiznám, že některé pěkné věci, které mám ve svém doupěti, jsou z IKEA. A jsou to hezké věci. Ale zároveň si myslím, že tato fotografie má v sobě ještě něco víc než hezký design. Je v ní poesie, velmi jemný humor, trochu tajemná zápletka, určité napětí zvláštní snový svět. :)



tuto fotografii s jejím světem jsem si také oblíbil... :)



Zde váhám s výstřelem pseudokomentáře. Mnoho věcí je nejistých, ale jedna věc je jistá: předešlá verze (I.) je lepší. Ta první varianta je vysloveně výborná. Zákřiveň se s poděšením pokuchám také pohledem na verzi II.



Slabosti pro krásné staré stroje rozumím, neb jsem postižen podobnou slabostí. Toto foto se mi líbí velice – obsahem i provedením. :)



Uz je vidim! Ty lampy na moste jsou docela dulezite. Ted uz to beru tak, jak to je :)



oprava přebrebtu: „mám tence tu fotografii oříznout“ = mám tendenci tu fotografii oříznout...



Martine, u tvých fotografií jsem si už natolik zvykl na proporce stran 3:2, že mne tento mírně panoramatický formát připadá téměř cizí. Ale třeba si zvyknu i na toto umírněné panorama, možná to vyřeší čas.

Atmosféra té fotografie se mi líbí. Nejsem si ale jistý, zda je zde dobře rozehrána kompozice. Mám pocit, že v horní části jednolité oblohy chybí cosi jako oživující či vyvažující kontrapunkt. Vlastně mám tence tu fotografii oříznout ještě více shora do jednoznačnějšího panoramatu. Když už, tak už! Uf, to víš, jakmile jednou začneš ořezávat, tak to potom nebere konce. Svádí to k dalším experimentům s výřezem a formátem.

pes: gravrtuluji k nové temné komoře :)



Siluety větví a listů těch stromů působí na mém DZRK monitoru jako malba (DZRK = displej z rozteklých krystalů). Jako kdyby pomocí malé špachtle byla postupně na plochu nanesena pastózní čerň.

Pěkný obraz :)



Moje oblíbená karosérie, kterou vnímám jako vrcholné sochařské dílo. A pěkně vyfocená. Děkuji.



Byla by pěkná jako ilustrace do nějaké knížky.



Líbí, a to mj. také díky té světlé větévce v pravém dolním rohu. To malé roští úplně vpravo dole, evokující pocit signatury, je takovým pěkným fórkem.



tyto fotografie mne naopak nenadchly...



Když jsem si tuto fotografii loni v listopadu prohlížel poprvé, tak jsem nechápal, jak jsou ty vagóny vlaků na litoměřickém nádraží tak zvláštně poskládány. Byla to pro mne záhada. Až teprve po opakovaném ocivování mne konečně doběhlo, že to nejsou vagony, ale bok velké lodi.

Ta fotografie se mi hodně líbí.

pes: a díky za hudební ukázku!


fstop-3.6.10.1/eloise-2.4.15.8
Comments, page 1/6

<
Page