Filter in effect:

[fs:118]
Lubomír Vlk [fs:118]
[fs:311]
Martin Daňkovský [fs:311]



Martine, možná je to tím, že podvědomě koukáš jakoby na jih se severem za zády. Červánky na jihovýchodě v takovém případě naznačují brzký východ sluneční koule.

pes: fotka je hezká, ale domácí Trabant anebo Wartburg cizáckým plechem nenahradíš.



Martine, nebuď smutný, to jsou standardní příhody, kterými jsme postiženi všichni. Už se to mnohokrát stalo nám všem, porůznu uhranutým širým světem fotografie. Příhoda může probíhat například takto: Fotograf se plíží terénem, uzří velmi interesantní zátiší reality, vyfotí to, koukne se na fotku a zjistí, že na té fotce to není zdaleka tak zajímavé, jak se to jevilo v reálu. A když fotograf ani po několika dnech, týdnech, měsících či letech nemá v úmyslu smířit se s faktem, že to na fotce nedopadlo dobře, tak ji (někdy téměř samovolně – jakoby proti své vůli) vystaví s jakousi stále přežívající nadějí, že se dodatečně stane nějaký zázrak. A čekání na zázrak (bez ohledu na to, zda při expozici anebo až po expozici) patří mezi charakteristické vlastnosti fotografek a fotografů. Jsme jedna obří rodina čekatelů.



Zdařilé UFO. Ještě z doby, kdy se UFO mohly pyšnit hezkým designem.



Plánované symposium - pokud má být hodnotné - by mohlo být rozčleněno na několik tematických okruhů:

Kompozice třetího milénia

Kompozice, ano či ne?

Kompozice do každého počasí

Kompozice pro všední den

Kompozice pro výjimečné příležitosti

Kompozice v období husitských válek

Dialog mezi evropskou a zámořskou kompozicí

Kompozice jako odpověď?

Kompozice a okultismus

Kompozice versus věda

Lze komponovat bez přípravy?

Ekologie kompozice

Kompozice není nepřítel

Kompozice a zdravý životní styl



Pane Martine, Vaše vize uspořádání symposia o útrapách a radostech kompozic za podpory chmelového produktu je chvalitebná. V těchto dnech sice nestíhám, ale nějaký fstopácký sraz třeba v zahradnické restauraci cca v polovině srpence by mohl býti chvályhodným počinem. Ať žije spolkový život na fstopu!

pes: o kompozici vím krychlový...



Martine, a tobě se tyto kompozice líbí? Jsi přesvědčen, že je to v tom formátu dobře uspořádané?



Třešeň naznačuje, že to není dobrý nápad. Možná má pravdu. Kupovat dva filmy (negativ a diapozitiv) by bylo finančně náročné. Ale má Třešeň opravdu pravdu? Je prozíravé vše přepočítávat jenom na peníze? Nebyla by škoda, kdyby umělecké dílo nebylo realizováno jenom proto, že se nenajde sponzor pro nákup dvojnásobného množství filmů?



Pokud máš možnost záběry v tomto prostředí zopakovat, tak navrhuji následující postup: vzít s sebou dva foťáky na film. Do jednoho bude vložen negativní film, do druhého diapozitiv. Zátiší s písmenem „N“ vyfotit na negativ a variantu s písmenem „P“ exponovat na pozitiv.



Asi jsem přišel pozdě. Fotografie je již zarovnána.

Fascinující architektura.

Krteček, který se dole uprostřed právě vyhrabává z podzemí, asi netuší, co ho venku čeká za překvapení. Autíčko na klíček to tentokrát není.



Martine, takže barák je zánovní? Ale to nevadí. Obklad je hodnotný.

Nojo, Trabant to není. Nemůže být každý den posvícení. Ale je fakt, že z dnešního pohledu je dokonce i tato karoserie docela hezká.



ta potemnělá dešťovková náladnice je vtahující...

pes: pravděpodobně by se mi líbila kompozice i v tomto formátu, ovšem za předpokladu, že by fotograf před expozicí napřed vystoupil z automobilu, pokácel sloup veřejného ozáření, jehož horní část je nyní nacpána do horního levého parohu, vrátil se zpět, nasedl do automobilu, a teprve potom exponoval.



těšil jsem se na dalšího trabanta, ale tentokrát je to konvenční plech...

nicméně (něcovíce) zde doběhlo k záznamu opět interesantní architektonické památky – alespoň co se tykadluje obkladu...



tak to jsem přehlédl... nojo, hodně chromu a příliš málo lisovaného papíru... :))

pes: a není ten chrom hliníkem?



Ahoj Karle! A s tím potrubím si raději nehraj, nebo to skončí katastrofou, jako nedávno na tom nezdařilém ropném vrtu.



v těchto dnech nemohu do hospody ani na žádný fotografický sraz. Vysypal jsem si na hlavu popelnici, a nějakou dobu potrvá, než ze sebe odstraním páchnoucí zbytky tak, abych mohl vyjít ven mezi lidi důkladně očištěn. Přál bych si vylézt z brlohu s čistým svědomím a desinfikovaným zevnějškem, bez rizika nechtěného obtěžování spoluobčanů vyvoláváním senzoricky nekorektních impulsů...



u řady fotek na fstopu mne po určitém časovém odstupu nejvíce vyděsí mé vlastní komentáře...

sypu si popelnici na hlavu...


fstop-3.6.10.1/eloise-2.4.15.8
Comments, page 3/4

Page