Filter in effect:

[fs:118]
Lubomír Vlk [fs:118]
 (anyone)



pes: nejvelevyváženější pane klubový Profesore Tr. IG, ale není na té ploše spíše pohozená hockeyka?



Ten bubák má na krku řetízek s jakýmsi zvláštním šperkem tvaru oka, který by mohl být nenápadným špionážním fotoaparátem. Jde tedy o reklamu na nenápadné špionážní fotoaparáty?

Fotka je to zajímavá. Výrazná.

pes: na téma gumáky, o které vlastně až tak nejde, se mi líbí také tato varianta:
http://vendulaknopova.tumblr.com/post/12813589872/novesta-2011



...anebo mezi lampami napnuté lano a na něm provazochodkyně balancující s tyčí.



Lukáši, myslím, že ten trochu větší odstup, který je u odkazované černobílé verze, je velmi dobrý. Není to tak natlačené a více „vzduchu“ tomu určitě prospívá. Větší odstup je fajn, ale podle mého názoru by to chtělo pokusit se najít ještě pozici objektivu na pomyslné pravolevé přímce a potom tedy ještě kompozici. Je to určitě těžký úkol, ale o to zajímavější výzva. Pokud máš možnost se na místo činu vrátit (a pachatelé – fotografové se na místo činu rádi vracejí) a porvat se s tím opakovaně (snad ten Titanik ještě nějakou dobu setrvá zakotven v přístavu), tak v tom případě se budu děsiti na nové varianty.



Kolegyně Třešeň to vystihla. Také v tom vidím Titanik.



Pane Kamile, ale to se nemáte za co omlouvat. Zcela jistě nejste tím, kdo tam toho psa zakopal.

pes: mne ta kompozice také nesedí. Zátiší reality je to sice zajímavé, ale kompozičně se mi zdá trochu nedořešené, a to „trochu“ zde má pro vlčí vnímání zásadní význam. Nemám žádný problém se spoustou jiných fotografií od jiných autorů, které jsou často kompozičně evidentně špatně. Protože tam jde často o úplně jiné věci, takže tam mnohdy kompozici „neřeším“. Ašlak zde, u fotografie od pana Lukáše, ze které čiší vůle rafinovaně komponovat, může to „trochu“ poněkud nabobtnat a nakonec působit fatálně.

Ale pravděpodobně zde nejede jen o kompozici. Otázkou je také konkrétní pozice objektivu. A tak vůbec. Lze toto zátiší reality vůbec vyfotit tak, aby to bylo doopravdy ono?

pes2: a nepomohla by datumovka? :)



Melancholie je hezká, ale touto ulicí neprojde. Zatarasila jí cestu nepěkná kompozice.



...ale když jsem nedávno spatřil v přijímači celý výhřad, tak jsem konečně pochopil souvislost a třicátého ledna letošního roku ve čtrnáct hodin a čtyřicet jedna minut clicknul, aby se opravený názor zjevil v komentářích pod přihláškou:

"Poměrně nedávno se v jednom fóru objevil odkaz na tuto jedinou tvou fotografii, ale protože jsem neznal souvislost, tak jsem ji pochopil špatně...

Nyní již souvislost chápu a jsem nadšený. Fandím tvé angažovanosti, a také se mi líbí citlivé provedení fotografií..."



Také se divím, že jsem o této fotografii nevěděl dříve. Je výborná!



...ale diptych s tajemnými přízemními mraky je fantastický!



pes2: a pokud ten umělý zdroj světla působí přece jen divně, tak je to tím, že to není žárovka ale zářivka. Ale to nevím. Současné zářivky dokážou být zákeřné a tvářit se, že nejsou zářivkou. Občan (spotřebitel a konzument světla) musí být bdělý.



Člověče, ten člověk je asi dobrý malíř.

A fotka? Myslím, že je to dobrý portrét. Dobrý okamžik.

pes: díky za vysvětlení světelné hříčky s přítomností „bodového přírodního“ (částečně rozptýleného) zdroje světla za oknem.

Ona zde asi dost mate ta celková barevná korekce – zneutralizování oranžové. Žárovka a Slunce nízko nad obzorem mají podobnou barevnou teplotu, což se zde tak zvláštně sešlo, bez ohledu na celkovou barevnou korekci.



Docela trefné zátiší k postnímu Velkému pátku.



Svět je nespravedlivý. Kdyby to na té fotografii bylo naopak (živé kuře pózující na koberci, a na polaroidu kousek masa ze psa), tak by se možná ta fotka tolika lidem nelíbila.


fstop-3.6.10.1/eloise-2.4.15.9
Comments, page 22/160

Page
22