och, to je úžasná fotka ... skvelá ... výborná ... a žemi tam nevadí ani tá mačka? .-)
nie, nie, nie ... počkaj Tomáši, toto je neskutočná nádhera ... akonáhle sa mi dnes podarí na chvíľku zatvoriť oči, hneď tam budem ...
.-)
koukám na to uz chvíli a stále se s tím peru. Ti igráčkové jsou fajn, perspektiva taky, ale to co mi tu vadí a brání dalšímu vnímání fotky je její tmavost. Na můj vkus je to ma papíře přeexponováno, raději bych jemnější.
takže result je že zatím spíš stále nevím co s tím
vsem dekuju za komentare -- k tyhle i k minuly fotce.
doufam, ze vam nevadi, ze nevysvetluju svuj pohled na ty zabery ani neposkytuju zadny hinty k interpretaci nebo zameru. chci to vsechno nechat na vas, abyste meli plnou volnost vylozit si ty obrazky po svym. a prave to, jak to udelate, je pro me zajimavy.
no jo... nektery fotky chtej cas (na dylku) a dobu (spravne misto v casove ose)... vratil jsem se nekolikrat a pokazde to cele hralo vzdy o kousek vic...
i tak - stojim si za zdi - dava tomu ten spravny rozmer pohledu do detske krabice na hracky, cimz nase upachtene byti povysuje na nevazanou hru
...coz je zase presne, byt ve velkych uvozovkach, muj pribeh vnimani teto fotografie
Objevně a zcela nečekaně dodám, že existuje mnoho fotografických směrů a světů... ;)
A rád se na ty nejrůznější světy přelaďuji...
Avšak na tuto fotografii jsem se ani nemusel přelaďovat...
Protože jsem na ni byl naladěn ještě dříve, než jsem ji spatřil...
Je zde cosi zvláštního, nepatrně bizarního, lehce neskutečného, co mne fascinuje...
Martine Hrubý, také nerad beru věci vážně... Raději je beru s nadšením...
A zde jsem nadšen tím „suše fantaskním“ prostředím...
Jako kdyby to celé vzniklo na stole filmového ateliéru...
Figurky znehybnělé ve svých pozicích...
Ožijí až při práci animátorů trikového filmu...
Martine, také se zmiňuješ, že „tema ostrova lidi uprostred mesta Ti pripadne jako aktualni“
Ano, také mám pocit, že toto téma zde prosakuje... ...ale jen lehce... ...asi není tím hlavním na tomto obrázku...
A Tebou zmiňovaný chaos zde příliš nevnímám... Spíše zde vidím řád, způsobený přesně vymezeným úhlem pohledu...
Kompozice (byť našikmo) je přesně zaražená do hlíny... „postdokumentaristickým“ způsobem...
A to fascinující šero-světlo...
Přímořské...
Stále líbí...
Celé je to tak divně neskutečné, až se mi tato fotografie vlastně líbí hodně...
Také proto, že vím, že je to skutečné...
=:o)
... ale tak ... na 37. pohled ;-) ... cosi si tam nacházím ...
... vizuální spojitost mezi strukturou zdi a rastrem fasády hotelu Abla (ale víc by se mi líbilo, kdyby byl nekonečně vysoký, tak, jako ta zeď je nekonečně dlouhá - čili uříznutý horním okrajem fotky)
... ztráta (potlačení) absolutního měřítka a získání úsměvně relativního díky velehloubce ostrosti a světlu - zeď je rázem z kyklopských bloků a důležitost fussballu odkázána do patřičných mezí ...
... no ... takový hoooodně suchý humor ...
hrubyn: dik. jen aby se to jeste vic zamotalo: ono tam neni vunec nic nadrzovanyho - to svetlo je divoky od more, ktery jsem mel za zadama a ve kterym se odrazel zapad slunce. a ten pravej spodni roh, to mi hlava nebere, tam to utmaveni sam nechapu.
;-) ta fotka neni uplne blba, to rozhodne ne. To tema ostrova lidi uprostred mesta mi pripadne jako aktualni a dulezite pro zpracovavani. Jenom to pusobi celkove jako sileny chaos, ktery spis zrak odrazuje nez by pritahoval. Duvod je prosty: snaha z toho pri zvetsovani delat neco, co to neni ;-) Az te bude priste chytat potreba nadrzovat oblohu, tak se na to radeji vykasli ;-) a ty rozky a podobne....
urcite technicky a kompozicne a nevim jak jinak paradni vec, ale i mne tam chybi obsah .. jasny Tvuj styl, nuti me to pokazde premyslet, proc to fotis, co tim chces dokazat/ukazat .. a komu? .. divakum, sam sobe?
<>
Tomáš Szépe
### <>
Tomáš Szépe
nie, nie, nie ... počkaj Tomáši, toto je neskutočná nádhera ... akonáhle sa mi dnes podarí na chvíľku zatvoriť oči, hneď tam budem ...
.-)
<>
Tomáš Szépe
<>
Tomáš Szépe
takže result je že zatím spíš stále nevím co s tím
<>
Tomáš Szépe
doufam, ze vam nevadi, ze nevysvetluju svuj pohled na ty zabery ani neposkytuju zadny hinty k interpretaci nebo zameru. chci to vsechno nechat na vas, abyste meli plnou volnost vylozit si ty obrazky po svym. a prave to, jak to udelate, je pro me zajimavy.
<>
Tomáš Szépe
i tak - stojim si za zdi - dava tomu ten spravny rozmer pohledu do detske krabice na hracky, cimz nase upachtene byti povysuje na nevazanou hru
...coz je zase presne, byt ve velkych uvozovkach, muj pribeh vnimani teto fotografie
<>
Tomáš Szépe
<>
Tomáš Szépe
<>
Tomáš Szépe
<>
Tomáš Szépe
A rád se na ty nejrůznější světy přelaďuji...
Avšak na tuto fotografii jsem se ani nemusel přelaďovat...
Protože jsem na ni byl naladěn ještě dříve, než jsem ji spatřil...
Je zde cosi zvláštního, nepatrně bizarního, lehce neskutečného, co mne fascinuje...
Martine Hrubý, také nerad beru věci vážně... Raději je beru s nadšením...
A zde jsem nadšen tím „suše fantaskním“ prostředím...
Jako kdyby to celé vzniklo na stole filmového ateliéru...
Figurky znehybnělé ve svých pozicích...
Ožijí až při práci animátorů trikového filmu...
Martine, také se zmiňuješ, že „tema ostrova lidi uprostred mesta Ti pripadne jako aktualni“
Ano, také mám pocit, že toto téma zde prosakuje... ...ale jen lehce... ...asi není tím hlavním na tomto obrázku...
A Tebou zmiňovaný chaos zde příliš nevnímám... Spíše zde vidím řád, způsobený přesně vymezeným úhlem pohledu...
Kompozice (byť našikmo) je přesně zaražená do hlíny... „postdokumentaristickým“ způsobem...
A to fascinující šero-světlo...
Přímořské...
Stále líbí...
Celé je to tak divně neskutečné, až se mi tato fotografie vlastně líbí hodně...
Také proto, že vím, že je to skutečné...
=:o)
<>
Tomáš Szépe
<>
Tomáš Szépe
... vizuální spojitost mezi strukturou zdi a rastrem fasády hotelu Abla (ale víc by se mi líbilo, kdyby byl nekonečně vysoký, tak, jako ta zeď je nekonečně dlouhá - čili uříznutý horním okrajem fotky)
... ztráta (potlačení) absolutního měřítka a získání úsměvně relativního díky velehloubce ostrosti a světlu - zeď je rázem z kyklopských bloků a důležitost fussballu odkázána do patřičných mezí ...
... no ... takový hoooodně suchý humor ...
<>
Tomáš Szépe
<>
Tomáš Szépe
<>
Tomáš Szépe
<>
Tomáš Szépe
<>
Tomáš Szépe
<>
Tomáš Szépe
<>
Tomáš Szépe
<>
Tomáš Szépe