f-
[čau, mám foťák na film, jaké si mám vzít kalhotky?]
[close verbose info panel]                 Title: čau, mám foťák na film, jaké si mám vzít kalhotky? [nakn]

 

[fs:211]
Author: Lucie Michnová
Portfolio: 006

Publicity level:

Set visible to non-members
Commenting: Set commenting allowed
Highlight:
No
 

Published on, medium:
2006-06-20 18:33, digital: 6 mpx < resolution <= 10 mpx

Tech. data:
<>

Remarks:

Nr. of views, unique comments/unique views:
15826, 46/119 (38 % have commented)

Social bookmarking:
 facebook     digg     delicious     reddit     stumbleupon     myspace


[čau, mám foťák na film, jaké si mám vzít kalhotky?]
[close verbose info panel] Title: čau, mám foťák na film, jaké si mám vzít kalhotky? [uleu]
Published on, medium:
2006-06-20 18:36, digital: 6 mpx < resolution <= 10 mpx

Tech. data:
<>

Remarks:
<>


[fs:99]

[fs:102] ty punčošky... nejsou to ty punčošky z trig vany? :)


[fs:291]

první je parádní

kalhotky ti po třech letech raději doporučovat nebudu .)


[fs:264]

tohle mam od tebe asi nejradsi :) bez urazky.. nad ostatnim se taky kocham, ale k tomuhle se vracim porad


[fs:122]

prádelníkové panoptikum, jo, něco se tu děje. vem punčocháčky, na hlavu.


[fs:225]

tohle je výborný, ale rozepisovat se mi nechce :)

nevím proč, ale první fotka ve mě asociovala cosi jako hodně povedenou parodii na Adrianu KH z photopostu


[fs:213]

support Lucie - na světě je moc málo bláznů


[fs:99]

[fs:126] v pohode Tomáš , možno som si to vytrhol z kontextu /Lucie Michnowá [sysuser:211] 56' 2006-06-23 09:43:14 nebo ja jemu./ moje možnosti sledovať život na fstope sú teraz limitované , napriek tomu, tu veľmi rád pôsobím a cítim sa tu veľmi dobre.


[fs:1]

peter - uznavam, ze to nebylo formulovane zrovna dvakrat diplomaticky, takze pokud lucie o tu omluvu stoji, nemam s ni problem. nazor jsem ale nezmenil.


[fs:197]

pobavilo a tie komenty tiez :)


[fs:99]

[fs:126] ref : Tomáš Szépe [sysuser:1] 6' 2006-06-20 18:47:59
dalsi absolutni blbost, ktera nebude mit za tyden hodnotu ani pro tebe

toto je pre mňa neakceptovateľný tón komentu Tomáš, dlžiš Lucii ospravedlnenie.


[fs:175]

rad sem to videl, kecy nectu, neni cas, newa?


[fs:123]

...hrava zalezitost...
PS ...to co casto pusobi, jako odhalovaní...je v podstate jen zakryvani neceho uplne jineho... :)


[fs:196]

cau mas pekny fotak... kalhotky sa nehodia ani jedny... chce to zlte... prva fotka fajn... uleu chce dotiahnut.


[fs:165]

vypinac exkluzivny :) .... velmi pekna fashion girl ... barbare rastie konkurencia ....


[fs:111]

takze nikto z filmovych magov neprijal pozvanku na rande? ;-)
a pritom taka moznost vyberu ...


[fs:172]

vlk: a ještě bábovku s vínem! :)))


[fs:200]

mi se to libi. ta druha, ackoliv mi prijde trochu "nedotazena"-treba tech kolen by mohlo jit videt pokazde stejne, lip by se mi na to koukalo, kdyz uz je to cele takove obrazove sterilni, jednoduche.... napad je skvelej. taky kazdy rano takhle dloouze vybiram. ;)

a prvni fotka... neni spatna, no.


[fs:118]

copak sub-prádlo... Podstatně více mne mate absence červeného čepečku... Něco je jinak...


[fs:172]

@pc: a co takhle spíchnout nějaká tanga z astie?


[fs:139]

... týýý-jo ... tak tu hromadu fontu dole (možná) přeházím, až si pochutnám na těch dvou (nebo 7?) fotkách :-)

- japonský portrét nahoře je čirá radost barvy a plochy + skvělý výraz obličeje (-: a navíc se dá ještě zapnout/vypnout :-)))
- krásně mi funguje - nejdřív sám, čistě vizuálně, pak se přidá název, který to hezky otočí, vlastně spíš roztočí ....
- a když už se smíchem sroluju dolů, dorazí mě sada spodního prádla, nabízená k výběru naivně-hospodyňkovskými topornými (ne)gesty a postojem typu "hele-tak-takhle-se-to-vypralo" --- takže mé veselí, nastartované jedničkou se urve ze řetězu !
Lucie, dík, je to paráda :-)


[fs:159]

hádate sa tu o pičovinách, to chce uvolnit sa...

Lucia, zober si každý deň iné...


[fs:172]

hodně keců málo fotek :)

první gut.

vem si jaký chceš, na focení to nemá vliv :)


[fs:190]

co se tyce debaty, souhlasim s Ivanem Storinskym v tom, ze Lucie fotkama pomerne odhaluje sebe ptz. svuj svet a sve pocity a to ja osobne obdivuju. Obdivuju to i u LA a vim, ze tohle ja nikdy nedokazu.......... asi ani nechci. Jsem jina povaha. Co se tyce nazoru na podbne fotky a prijmuti jich, to je taky otazka povahy. Ja jsem nekdy pomerne konzrevativni a ve fotografii hledam neco jineho, ale mam i sve dny. :-))

Kalhotky beru vsechny. ;-)


[fs:104]

[fs:118]

tumex: má (ty texty daly hodně práce; navíc vznikaly v tropickém klimatu ;)


[fs:118]

...spojení ikonek Lalali a Izidora je mimořádně povedené (doufám, že je nezmění ;)))


[fs:207]

má cenu to číst? :) dik :)


[fs:124]

Výtvarně je to opravdu skvělé, barevně to ladí.
Spodní je podle mě hodně dobrý nápad pro reklamní fotografii...


[fs:211]

pockej do vecera, to budu doma.. rada bych proresila.


[fs:2]

stejne bych to radsi jeste jednou proresil.


[fs:104]

hlavně to zas nerozjížděj


[fs:120]

jo takhleeee...
a co když nedělá?


[fs:2]

si dela prdel z analogu nevidis? to musi kazdyho harkorare donutit vyndat respek z kapsy a zacit pwnit o stopet++. boneco.


[fs:120]

mně zase hlava nebere proč zrovna tahle veselá, hrává a výtvarná sekvence někoho pobuřuje nebo ji považuje za provokaci či snad sebeprosazování... nevím, nechápu..

- nejspíš je to ta internetová past, plná zkratek, předsudků, nedorozumění...


[fs:104]

word ľuba
nesmrákávám kolik vážených pánů kolem fotografie dokáže nad mozaikou se spoďárama vymyslet tolik intergalaktickýho very_true fileinsophickýho balastu ;))


[fs:108]

ja tym tvojim kecom okolo fotiek nejako neverim :)

ale ostan, aka si
taka korenista
:)


[fs:161]

Petre, "ja" neexistuje prece - je iluzi, skutecne je jen "Ja" :-)


[fs:114]

la*bla 2006-06-21 09:14:54
Už jen samotná představa téhož je dobrý performance konceptuál ;-)))


[fs:114]

Ephraim Kishon : Picassova sladká pomsta, Epocha 2003

Doporučuji k přečtení všem diskutujícím :-))


[fs:161]

Tak prvni se mi libi moc az se tomu divim, protoze vetsinou u Tebe tohle nerikam.

Druha bohuzel zapada do toho smeru, ktery je nize diskutovan, cili se mi nelibi.

Ale rozhodne je fajn, ze tu jsi Lucie. At uz kvuli fotkam, tak i kvuli mnoha Tvym slovnim komentarum (a potazmo nize uvedenym plodnym a prinosnym diskusim). Treba mne utkvelo v pameti, jak jsi kdysi pod svou fotku psala "Chci ji tady mit". Cloveka to muze v prvnim planu az podrazdit, kdyz by to vzal vazne. To se stalo treba Tomasi Szepemu, protoze na to tehdy nejak reagoval. A Ty to mozna myslis vazne, mozna ne, nevim. Pravda je, ze podobne je to s celou Tvou tvorbou, ze ktere mam hlavne neliby pocit sebeprezentace, ktera zase na druhou stranu ma svou jasnou linii. Mozna to souvisi s Tvym mladim .. mym starim, co ja vim :-)


[fs:152]

Tady pro mne svou "zajimavosti" rozhodne prevazuji komentare. Jak rozdilne mohou byt k fotkam, ktere mi nerikaji vubec nic..


[fs:208]

(Kdyz uz se ostatni tak rozepsali... pokazde se tesim na tve fotky mimo jine i proto, ze se pod nimi strhne bourliva - tedy prinejmensim co do mnozstvi prispevku - diksuze. Ja v tom nevidim ani tak exhibicionismus, jako spis jen impuls, provokujici divaka k vyjadreni sveho postoje. Vyjadreni jeho myslenky... jiz pak spolu s dalsimi zacne dal rozvijet... proto mam taky rad fstop. Kvuli lidem, kvuli myslenkam. At uz obrazovym, nebo jinym...)

Tentokrat se mi opet libi. Jen premyslim nad tim, co napsal Tomas Houda. Souhlasim s nim... jen nevim, jestli bych si tady dnes pral videt takovouto obrazove jednoduchu, cistou a jednoznacnou zalezitost. Samotneho me to malinko prekvapuje, protoze prave jednoduchost a cistota mi obvykle dela dobre... ale diky tomuto sestimoznemu zakonceni si dnes pripadam jako ve virtualni realite, dovolujici mi znovu a znovu prozivat nove konce. A z nich pak, s o to vetsi samozrejmosti, vychazi vitezne prave ta posledni fotografie... :o)


[fs:211]

Tome, máš pravdu..
ostatním děkuji.


[fs:111]

moje komenty ta asi neposunu dalej a su nepodstatne, pretoze ja opat konstatujem - pecka s velkym P ... proste ti to zerem s nohavickami aj bez ;-)
pre teba su skor zaujimave tie kontroverzne reakcie nizsie, ze to cloveka proste vyrusi, ze je predsa prirodzene hladat harmoniu niekde inde a inak, mozno v symetrii ;-)), to ze hi-fi zrazu nehra stereo, to ze nikto znas asi necaka, ze predavac zmrzliny sa nas spyta - "cernohor, alebo viedensky rezen" ... vsetko je zdanlivo nalinajkovane ...


[fs:140]

LA: :-) já nejsem vizuálně atraktivní :-).


[fs:136]

Oto, od tebe bych cekala, ze napises, ze se to pokusis na sobe aky nafotit :-)))


[fs:140]

...docela kladný, kdyby to někoho zajímalo.
Ale mě spíš zajímá jiná věc. Proč si myslíte, že tu Lucie odhaluje její já a že je to otevřená výpověď o ní? Podle mě je to naopak docela slušná manipulace :-). Utáhne vás na vařené nudli :-).
Mně to neva, já to celkem beru, jenom se trochu divím :-)


[fs:218]

Oto, ale ty sa najskôr opýtaj Jitky .-)


[fs:140]

:-) taky se mám vyznat ze svého vztahu k Lucii?


[fs:218]

Luciine fotografie ma zo začiatku dosť rozčuľovali ... vôbec som netušila čím ... témou nie v žiadnom prípade ... hm, raz na to prídem ... potom prišlo obdobie, ked ma jej fotky nejak nezaujímali, ale jej vytrvalosť a trpezlivosť a čitateľnosť jej rukopisu, to všetko sú atribúty, ktoré beriem ako obrovské plus ... stala sa súčasťou fstopu neoddeliteľnou tak ako vy ... je to skvelé ... keby tu ktokoľvek z vás chýbal, niečo by sa narušilo ... harmonické pole ... .-) Nie každá fotografia od Lucie ma nadchne, nie každá sa mi páči, a z mnohých mám tiež pocit, že sú viac o efekte ako o myšlienke ... ALE! Lucia tu patrí, a ja po dosť mesiacoch odmietania jej fotografií som rada, že tu je.
............
Lucy,
tá prvá je super, a ja ju beriem - veľmi sa mi páči
ostatné k nej patria - beriemich ako súčasť tej prvej, aj ked myšlienkovo ma neoslovili, a v podstate ma nechávajú ľahostajnou. Ale za tou prvou určite stojím.
Lucy,
pevne verím, že mi bude moja otvorenosť odpustená
.-)


[fs:210]

tahle serka se mi libi - pripada mi hrava... to je asi vsechno co o tom muzu rict...
jinak souhlas s Otou - je to spis performance nez fotka
souhlas s Krapim - ty cerne
nesouhlasim s lacinosti pouziti vlastni intimity k verejne prezentaci - dela to spousta lidi od literatu az k vytvarnu, ale souhlasim s lacinosti pouziti "efektu" naheho zenskeho tela (at je to kdo je to, Lucie sama ci nekdo jiny) - neni to drazdive, je to jen pudove neprehlednutelne, drazdivy mi tom prijde prave jen laciny zpusob pouziti - pro me je to stejny jako fotit broucky a kyticky bez cehokoli dalsiho...
pozn. aby nedoslo k mylnemu vykladu, vubec nemam na mysli nahotu ve fotce jako takovou, jen zpusob, kterym je obcas pouzita v nekterych konceptech, viz treba minula Luccina serie


[fs:99]

[fs:126] prinutil som sa prečítať komenty dole. Môj názor som tu prezentoval. Tá sekvencia je naozaj dobrá, aj preto, lebo je kontroverzná. Tomáš vyjadril svoj názor, Ota, a ďaľší, a potom Lucie.... Hádajme sa ! mňa to baví ... pretože to nás posunie niekam ďalej....


[fs:118]

Peter Pan Burda, vnímáš to bez předsudků, shrnul jsi stručně to základní, a nelze než souhlasit! A také je nutné dodat, že Lucinka je pro fotoservery zároveň cosi jako živelná pohroma... ;))

Nezdržuje se plavbou v korytu řeky... ;))

A David Čeřovksý ve své doplňující otázce uhodil další zásadní hřebíček po přilbičce... Je zdrcující, kolik nedorozumění vzniká na interentu zcela zbytečně... A diskusní fóra na internetu jsou ďábelskou nástrahou... Říká se, že internet lidi sbližuje, ale já mám často dojem, že je to přesně naopak... Na této technické vymoženosti je již z principu něco, co nám lidem (zvířatům) nedělá dobře...
:((


[fs:125]

No rozhodne ty modry!.) Prvni vyborna, pracuje i sama velice dobre.


[fs:158]

tohle se mi opravdu líbí, je to prostě jiná fotografie. Určitě bych uvítal ale jiné záznamové médium. Ten digitál to prostě degraduje a dá práci se přes to přenést. Ale když se to povede, je to tam :)
pes. ten vypínač je boží :)


[fs:99]

[fs:126] Lucie je ojedinelý talent, fotografka na fotografii, fotografia vo fotografke. Výborne tu narábaš s farebnou kompozíciou ale hlavne s ABSOLUTNOM fotografie, ako média.


[fs:222]

ten konflikt LM vs. TS... vím že sem tu krátce.. ale mluvili jste spolu někdy naživo?


[fs:134]

mna sa klade otazka, teraz ked som si pekne precitala vsetky komentare, preco je niektorim ludom vobec povolena ucast na fstopu...
Tomas, na zaklade nieceho si rozhodol tak abi tu lucija vystavovala, a ona od zaciatku vystavuje temou blizke fotografije, tak nie viem o co ide....

fotky: cervena je tu osnova, a dava najavo na co sa mame pozerat...
kalhotky su iba stipka soli abi to este lepsie chutilo...


[fs:222]

u té první by se mi dost hodil dudlík, aby to bylo ještě blbější, než to je... :) I ten nápad s těma kalhotkama je dobrej, stále nacházíš nový triky, jak obohatit tu absenci živýho (jinýho než tvýho) masa k focení. Některý ty věci mi ale neseděj, ač třeba překvapujou...


[fs:140]

Lucie: nevím kde jsou hranice výtvarného umění. Asi nikde, možná jsem to napsal blbě. Vyhni se čemu chceš, já se tě nesnažím přesvědčit abys něco dělala nebo nedělala. Napsal jsem jak na mě působí tvoje fotky. Předpokládám, že kvůli tomu je sem posíláš. Nebo se pletu? :-) Vracím se kvůli diskusi.


[fs:1]

/support ota - ja bych to tak nekonfliktne a s humorem nikdy napsat nedokazal.

nic neuprimnejsiho a povrchnejsiho nez tyhle tvy dnesni texty, lucie, jsem tady jeste nevidel. ta kombinace imitovanyho nadhledu, ironie a spatne zapujcenyho slovniku kerouaca je doopravdy zabavna, se zarucenym whoa-ona-je-tak-hip efektem rekneme na mladenova (pp) nebo houdu. (klid, houda to jen hraje. navzdory tomu, co tady predvadi, retardovanej neni.) mne to teda na jednu stranu prijde usmevny, ale na druhou --

me to mrzi. jednim z duvodu, proc jsem vubec s fs zacinal, byla snaha utyct od toho frenetickyho soutezeni o pozornost, kteryho jsem mel plny zuby z photopostu -- novy prostredi jsem chtel postavit s lidma, ktery spis nez souboje o image zajima samotna fotka. obzvlast ten kousek, co z tebe vypadnul ve 22:54:45, je exhibice natolik nehorazne hruba a neucesana, ze nad nim pravdepodobne krouti hlavou kazdej, kdo byl schopnej ho precist. verim, ze lidi, kteri ti tady pisou nazory na vystavenou tvorbu, vesmes nejsou na podobny laciny vystupy zvedavy. pokud se v tomhle mylim, budu muset zvazit, jestli mi neunika neco zasadniho na funguvani celyho fstopu.

prosim te, pokud te zajima fotka, presmeruj energii, kterou vkladas do svejch vystupu, do samotnyho foceni a realny diskuze o fotce; pokud te nezajima fotka, prezentuj se tam, kde to bude vhodnejsi.


[fs:118]

...když už se v těch některých předešlých komentářích řeší ty věci, tak přihodím (protože nyní je noc), že mne tenkrát obsahově nesedla ta úplně první Tvá fotografie na Fstopu... Připadalo mne to nějak zbytečně supí... Ale myslím, že jsem i té Tvé otvírací fotce postupem času začal zřejmě tak nějak rozumět... Že nebyla jen na efekt...

To, co zde předvádíš, je sice hrou, ale zároveň (zdánlivě paradoxně) zde vnímám i velkou dávku autenticity... Je to sice hra, ale je to svým způsobem hra doopravdy... Občas i zápisky z deníčku... Záznam toho, na co často myslíš... Co Tě někdy trápí... A jindy pobaví... Vše má tak trochu literární příchuť... Hraješ si soustředěně a zároveň lehce a otevřeně... A především odvážně... Velmi odvážně...

A odvážným štěstí přeje...

A tato Tvá aktuální - dnešní (vlastně včerejší) zveřejněnost je rozverná, příjemně oddechová, vtipná, veselá, výtvarně úhledná a vůbec celkově hezká...! =:o)

Některé Tvé jiné práce jsou natolik intimní, že se ptám, zda takováto intimita patří na veřejnost... Ptám se, ale odpověď neznám... Přiznám se, že opravdu nevím... Ale třeba to někdo ví...

Avšak od první chvíle vím, že jseš výtvarnice... To se pozná hned... Všechno, co pouštíš ven, má podle mého názoru výtvarnou kulturu... Máš to srovnané do latě... S výtvarným nadhledem... Hraješ si s fotkou jak kočka s myckeymausem... A nejen s fotkou...
;))


[fs:211]

Kris!!!
všechny najednou - obohatila jsi mi to. dííky.


[fs:99]

[fs:102] ps: kalhotky? třeba všechny najednou ;o) nebo žádné =:oO


[fs:202]

lucie, je to fajne!
oto: ved to je jasne ze nas nemoze vsetkych zaujimat vsetko. preto filtrujeme :)


[fs:118]

teda aby se ta nedorozumění nevrstvila – měl jsem sobecky na mysli ty vzkazy pro mne, ehm... ;))


[fs:118]

Slečno Lucie, velké díky za druhou část Vašeho vzkazu! Jsem velmi příjemně poděšen!

Ale copa to vlk čte v první části Vašeho vzkazu? Tak to by vlka převelice mrzelo, kdyby jste to takto vnímala. To je nedorozumění! vlk jen nejapně žertoval a trochu to přehnal: samozřejmě, že modré určitě ne! ;)


[fs:211]

Oto, když uz jsi nakousl vytvarne umeni - kde ma hranici, jaka je jeho skatulka a zaraditelnost, stylizace a transformace? prozrad mi to, at se mohu obloukem vyhnout, prosim...
proc se vracis?


[fs:140]

Tome H.: mě to moc nedráždí. Spíš v tom vidím performanci a ne výtvarné umění.
Až spolu s Luckou budem chodit, tak si to budu užívat :-). Jako záznam mě to moc nebere.


[fs:140]

když já nevím jestli mě otevřená (nebo spíš stylizovaná?) výpověď o Lucce Michnové zajímá.
Odosobnit se nemám od čeho, neznáme se.


[fs:168]

mam rad tu prvni, ten link na Dijkstra neni uplne spatnej primer, i kdyz tohle je hravejsi, R.D. ma v sobe tu tragiku vsedniho dne o neco vic pritomnou.

U te druhe bych skutecne volil pouze jednu fotografii, graficky nejcistsi je jednoznacne ta posledni :-)

OH: myslim si, ze se mylis :-)
Lucie je pro mne ztelesnenim intuice a hravosti, to ze to pro nekoho vypada jako nejake zviditelnovani se za kazdou cenu neni jeji problem, a to ze na svych obrazcich je sama vnimam hlavne jako dusledek faktu, ze nebyl zrovna po ruce nikdo jiny, kdo by se se stejnou vervou nechal vtahnout do jejich napadu :-)
Nektere veci je nejjednodussi proste delat, asi jako kdyz dychas vzduch, tak o tom taky nepremyslis, proste je delas a delas je intuitivne dobre, mnohem lip, nez kdybys je resil rozumem a nejakym upornym pristupem.
Proc si to myslim? Odnekud mi tahle situace je povedoma :-)
Na druhou stranu, to ze jeji veci dokazou podrazdit treba TS chapu taky, svym zpusobem se u nich jedna o primy protiklad toho, co dela i o co se snazi.


[fs:156]

Ota...pri prvých luciných krámoch ma napadlo to isté, čo teba...lenže! Lucka ide ďalej takou jasnou a jednoznačnou cestou, že ma presvedčila! ...Že podáva otvorenú výpoveď o sebe? Koľko ľudí to dokáže? Kto má odvahu verejne odhaliť svoje ja? A tak úprimne? Skús sa trocha odosobniť a odmysli si z fotiek jej meno ,osobu ...a potom sa na to pozri znova :-) tož môj názor


[fs:140]

já nevím, jeslti by mi to Jitka dovolila. Zkusím se zeptat. :-)


[fs:211]

Oto, jasne.. potrebuji na sebe upozornit.

POZOR.. michnová na scéně.
ale co dál?
k čemu mi to je?
zamyslim se.
proc jen to delam?
kdy toho necham?
------------------------
jsem exhibicionista a touhle formou "balim" chlapy... protoze v realu na ne proste nemam.
nechces semnou chodit?


[fs:140]

já myslím, že to, co tady ukazuješ, nejsou ani tak fotky, ale spíš záznamy, které mají za cíl upozornit na Lucii Michnovou, mladou, nekonformní atd.
No prostě to na mě moc dojem nedělá, vidím v tom takovou nějakou neobratnost nebo co, tlačení na pilu, nevím jak bych to řekl.
Ale zas na druhou stranu to celkem chápu. :-)


[fs:211]

ted, ve svém postopilostním stavu mám potřebu vysvětlovat a komunikovat.


Jan Krapáč... jasně! jaro a léto bez gumiček
Ianus, mam z něj radost.
Lubomíra, :-)
Petře, vypínač jako cvak symbol.. kolínka? dělám, ukážu v pátek..
Tome, Ty mě inspiruješ, víš to? Koncept byl, mám foťák na film, Szépe.. sbalím Tě teď? :-)) v tomto okamžiku nejsem vůbec vážná... jsi prima sterilita, pane.
Pane Lubomíre, Vy mě nemáte rád, já vaše komenty ano... a děkuji Vám, moc.
Katko, dobře. OK.. mam i jiné, naštěstí... -)
Ivan.. kdy Tě uvidím já?
Jozef, mucmuc.
La hvězdičková, ještě že tu jsi.
Jan.. hrajem hru?
Zdeněku, a Ty?
Jitko... bojím se.
-------------------------------------------------------
trrrr.
děkuji všem.
mám Vás ráda.
jdu fotit opilost. skvělý laciný nahý.
já to miluju.
proto to dělám.
-------------------


[fs:114]

:-)))

Mám ráda tvoji hravost i tvoje (sebe)hledání, tvé přezíravé mládí, které si ze spousty věcí, ze kterých nám starším už leze mráz po zádech (nebo třeba jen už dochází dech), dělá legraci ...


[fs:136]

taky se divim ze zrovna ty resis kalhotky :-)..........

je to zabavne, barevne, umelecky neprinosne :-)))))


[fs:204]

inak Krapy má podobný vkus... som za


[fs:156]

Lucka, rád ťa vidím :-) pre mňa milý zaujímavý, hravý pohľad do seba...páči moc


[fs:118]

ten vypínač vlevo na první fotografii je skvěle zakomponovaný! Dává kompozici šťávu!

Vzpomněl jsem si na aktuální výstavu Holanďanky Rineke Dijkstra v Rudolfinu, kde jsou na některých portrétech také hezky zakomponované vypínače a zásuvky. Jsou to skvělé kompoziční rekvizity.

A tak mne teď napadlo, že pro fotografy by se měly vyrábět atrapy vypínačů a zásuvek, které by se pro osvěžení kompozice mohly pomocí přísavek či malých drápků zavěšovat dle potřeby libovolně na stěnu....

pes: první fotka je kouzelná kompletně, a to pexeso na druhé je také hezké! =:o)

pes2: a které kalhotky? No to je přece bez debaty! Samozřejmě ty modré (ladí k fotoaparátu)!
;)


[fs:131]

ted mame jako hlasovat, co pak uvidime? Tak ja jsem pro to prvni cerny, to vypada zajimave. :)


[fs:1]

dalsi absolutni blbost, ktera nebude mit za tyden hodnotu ani pro tebe.


[fs:120]

ten je krásnej a jak ladí
;-))


fstop-3.6.10.1/eloise-2.4.15.8
Lucie Michnová - čau, mám foťák na film, jaké si mám vzít kalh...

f-