když na to koukám na monitoru (možna na papíru by to vypadalo podstatně jinak), tak se nemohu zbavit dojmu "absolutní nepřirozenosti" mluvím o té horní fotce...
přitom, když jsem byl na výstavě Keith Cartera, tak tam mi to vůbec nepřirozené nepřišlo, spíš velmi_zajímavé ... a tak přemýšlím proč někdy ano a někdy ne - a nejspíš to bude v uměřenosti. Ty totiž ten šikmoefekt přeháníš, mi přijde, že pokud Carter šikmí dejme tomu na 15% (hypoteticky jsem to teď stanovil šikmoměrem), tak ty v těhle případech šikmíš na nejméně 200% ale spíš na 500%
navíc on měl za sebou analog, myslím, že středoformát - kdežto ty do toho bušíš digitálem (nic proti tomu), ale ono to potom, speciálně na té horní fotce vypadá, jako bys to měl všechno stré a to okolí neuměle rozpatlal ve fotošopu; jak někteří zoufalci občas dělají... což (na mě) působí problematicky
ta druhá fotka je vtipná, ale zase to divnodivné rozostření - bud sklouzává manýře, která imho v tomhle případě fotce nepomáhá
anebo hůř, sklouzává až k nechtěné fotošopí parodii...
tož tak
máš smůlu, že jsa emočně rozkýván nemohu usnout a proto píšu dlouhé bláboly ;-)
ani symfonická hudba ani 800 stránkový román neřeknou nikdy všechno
nikdo neřekne vždycky všechno
naše smysly nedokáží pojmout ani 1/1000 Všehomíra
slova = ikony, znaky jsou povrchní.....?
potom snad jenom budhistické mlčení by nebylo povrchní (i když i toť otázka)
--------
imho - zmiňovat se o povrchnosti / a nePovrchnosti u fotografií, obrazů a dalších věcí je možné, ale asi ne takto z-principu-věci-samotné
protože jsem přesvědčen, hluboce přesvědčen - že znám i fotografie, obrazy, grafiky etc... co nejsou povrchní
jakože znám i ty, co povrchní jsou, samozřejmě
povrchní snad může být přístup tvůrce - což může nebo nemusí být z jeho díla patrné
povrchně na nás mohou některá díla působit - což nemusí nebo může znamenat, že jejich tvůrce byl povrchní
Kdo to ale všechno rozsoudí a posoudí...
a navíc každý ma určitě někde jinde hranici toho co už je a co ještě není povrchní
a také "nedostatečně hluboké" neznamená rovnou "povrchní"
-------------
a tahle fotografie..? působí na mě povrchně, byť jejího tvůrce ani náhodou z povrchnosti nepodezírám...
Úžasné! Surrealistické!! Maximálně poetická ušlechtilá záležitost! Vyvažená na miskách Bezesných Úplňkových Vah!!
...
Jsem fascinován tou jemnou upomínkou na Krásu dávných poctivých časů - prostě smekám a smýkám svoji pověstnou čepicí
No tak to je VYBORNY !!
vlastne asi celou dobou cekam na nejakou takovouhle fotku z toho tvyho sikmone - už šikmoně vyvádějí
--- Prostě parada velika ---
S(2) paris
Jan Savický
když na to koukám na monitoru (možna na papíru by to vypadalo podstatně jinak), tak se nemohu zbavit dojmu "absolutní nepřirozenosti" mluvím o té horní fotce...
přitom, když jsem byl na výstavě Keith Cartera, tak tam mi to vůbec nepřirozené nepřišlo, spíš velmi_zajímavé ... a tak přemýšlím proč někdy ano a někdy ne - a nejspíš to bude v uměřenosti. Ty totiž ten šikmoefekt přeháníš, mi přijde, že pokud Carter šikmí dejme tomu na 15% (hypoteticky jsem to teď stanovil šikmoměrem), tak ty v těhle případech šikmíš na nejméně 200% ale spíš na 500%
navíc on měl za sebou analog, myslím, že středoformát - kdežto ty do toho bušíš digitálem (nic proti tomu), ale ono to potom, speciálně na té horní fotce vypadá, jako bys to měl všechno stré a to okolí neuměle rozpatlal ve fotošopu; jak někteří zoufalci občas dělají... což (na mě) působí problematicky
ta druhá fotka je vtipná, ale zase to divnodivné rozostření - bud sklouzává manýře, která imho v tomhle případě fotce nepomáhá
anebo hůř, sklouzává až k nechtěné fotošopí parodii...
tož tak
máš smůlu, že jsa emočně rozkýván nemohu usnout a proto píšu dlouhé bláboly ;-)
S(3) z lesa
Jan Savický
je to jak z 60. let - možná by mě barva víc rajcovala, ale kdo ví...
ta třetí mě zaujala nejvíc
Mladí jezdci
Jan Savický
bez názvu
Jan Savický
ani symfonická hudba ani 800 stránkový román neřeknou nikdy všechno
nikdo neřekne vždycky všechno
naše smysly nedokáží pojmout ani 1/1000 Všehomíra
slova = ikony, znaky jsou povrchní.....?
potom snad jenom budhistické mlčení by nebylo povrchní (i když i toť otázka)
--------
imho - zmiňovat se o povrchnosti / a nePovrchnosti u fotografií, obrazů a dalších věcí je možné, ale asi ne takto z-principu-věci-samotné
protože jsem přesvědčen, hluboce přesvědčen - že znám i fotografie, obrazy, grafiky etc... co nejsou povrchní
jakože znám i ty, co povrchní jsou, samozřejmě
povrchní snad může být přístup tvůrce - což může nebo nemusí být z jeho díla patrné
povrchně na nás mohou některá díla působit - což nemusí nebo může znamenat, že jejich tvůrce byl povrchní
Kdo to ale všechno rozsoudí a posoudí...
a navíc každý ma určitě někde jinde hranici toho co už je a co ještě není povrchní
a také "nedostatečně hluboké" neznamená rovnou "povrchní"
-------------
a tahle fotografie..? působí na mě povrchně, byť jejího tvůrce ani náhodou z povrchnosti nepodezírám...
;-)
bez názvu
Jan Savický
Vodouši
Jan Savický
shůry bráno
Jan Savický
mé ruce
Jan Savický
...
Jsem fascinován tou jemnou upomínkou na Krásu dávných poctivých časů - prostě smekám a smýkám svoji pověstnou čepicí
ND
Jan Savický
S(2) akt s koněm
Jan Savický
S(2) akt s koněm
Jan Savický
vlastne asi celou dobou cekam na nejakou takovouhle fotku z toho tvyho sikmone - už šikmoně vyvádějí
--- Prostě parada velika ---
S(2) Odpočinek
Jan Savický
S(2) remeš
Jan Savický
č.1 mírně preferuju... i když i na č.2 jsou místa, která jsou velmi zajímací
S(2) nedělní chvilka archit...
Jan Savický
La Tour
Jan Savický
to se určitě bude líbit nejvelevyváženějšímu Tr.Vlkovi =O))
pes: smekám svoji hučku - je to kouzelné
oiseaux I.
Jan Savický