a-
f-
[paris]
[close verbose info panel]                 Title: paris [todu]

 

[fs:122]
Author: Jan Savický
Portfolio: (not in any portfolio)

Publicity level:

Set visible to non-members
Commenting: Set commenting allowed
Highlight:
No
 

Published on, medium:
2007-09-29 01:01, digital: 6 mpx < resolution <= 10 mpx

Tech. data:
šikmobrázek, Canon 300D a MIR I.

Remarks:
blbý počasí, tak něco veselejšího

Nr. of views, unique comments/unique views:
3018, 12/72 (16 % have commented)

Social bookmarking:
 facebook     digg     delicious     reddit     stumbleupon     myspace


[paris]
[close verbose info panel] Title: paris [udud]
Published on, medium:
2007-09-29 01:02, digital: 6 mpx < resolution <= 10 mpx

Tech. data:
šikmobrázek, Canon 300D a MIR I.

Remarks:
<>


[fs:114]

vtipný, líbí se mi obě, druhá o něco víc a hned napoprvé, na první jsem si musela trochu zvykat.


[fs:122]

díky za pozoruhodné komentáře


[fs:108]

druha paci viac, neviem preco, asi ze nie je ina, tretia.


[fs:148]

mne to pride dost fajn, nenadelam nic


[fs:118]

vlčí zrak příjemně poděsily obě.. ..první je pěkný fór a druhá je ještě lepší fór!

pes: neodpustím si zabrblat tradiční monotónní vlčí písničku, že pasparta by těmto obrázků určitě prospěla. Nelpím na světlé či černé paspartě. Může býti i takto šedivá, jako je nynější okolní prostředí kolem obrázků (i když černobílým fotkám – narozdíl od barevných - to v šedivé paspartě příliš nesluší). Ale hlavně pasparta nějaká, ať už jakákoliv. V paspartě tyto obrázky prokouknou. Budou ještě hezčí.

A jak se k paspartérské problematice vyjádří Emil Pastucha? Inu necháme se překvapit.
;)


[fs:236]

první bych bez šikomoně bral


[fs:99]

[fs:102] když už, tak asi jen ta první. ale na mě to působí docela uměle.


[fs:1]

je to bida velika, co si budeme povidat...


[fs:194]

tyjo, u toho krause si to rikam uz pul roku a je to fakt hnus. myslim, ze aby zaber mohl byt pouzitej na sikmeni, musi to byt kvalitni zaber. coz tady a vetsinou ani u krause neni...


[fs:172]

Souhlas s Ianusem, asi by to chtelo drzet se trochu na uzde. Ja jsem si toho vsiml treba v Reflexu u Davida Krause. To je taky naprosto neskutecnej sikmic. Nektery fotly ma ale dobry, to urcite jo, ale nekdy nevi kdy s tim sikmenim prestat. Nebo mozna ani ne prestat, ale snazit se jen o velmi decentni efekt. je to jako s korenim, nesmi se to prehnat. Tolik k prvni fotce (a taky obecne).

Druha je pro me prima. Prijemne absurdni, ty bezici postavy to dobre doplnuji.


[fs:122]

budu o tom, emočně rozkýván, přemýšlet. :)


[fs:120]

ty jseš strašnej šikmič ;-)

když na to koukám na monitoru (možna na papíru by to vypadalo podstatně jinak), tak se nemohu zbavit dojmu "absolutní nepřirozenosti" mluvím o té horní fotce...

přitom, když jsem byl na výstavě Keith Cartera, tak tam mi to vůbec nepřirozené nepřišlo, spíš velmi_zajímavé ... a tak přemýšlím proč někdy ano a někdy ne - a nejspíš to bude v uměřenosti. Ty totiž ten šikmoefekt přeháníš, mi přijde, že pokud Carter šikmí dejme tomu na 15% (hypoteticky jsem to teď stanovil šikmoměrem), tak ty v těhle případech šikmíš na nejméně 200% ale spíš na 500%

navíc on měl za sebou analog, myslím, že středoformát - kdežto ty do toho bušíš digitálem (nic proti tomu), ale ono to potom, speciálně na té horní fotce vypadá, jako bys to měl všechno stré a to okolí neuměle rozpatlal ve fotošopu; jak někteří zoufalci občas dělají... což (na mě) působí problematicky

ta druhá fotka je vtipná, ale zase to divnodivné rozostření - bud sklouzává manýře, která imho v tomhle případě fotce nepomáhá
anebo hůř, sklouzává až k nechtěné fotošopí parodii...

tož tak
máš smůlu, že jsa emočně rozkýván nemohu usnout a proto píšu dlouhé bláboly ;-)


fstop-3.6.10.1/eloise-2.4.15.8
Jan Savický - paris
a- 

a-
f-