stějně jako u té předchozí série - já bych ten příběh odvyprávěl pomocí (převážně) jiných fotografií, než jsou v tomto výběru... některé záběry mi přijdou vynikající.
celkově mě to zaujalo (i se svatbou Any) především jako zajímavá antropologická pouť do svatebních zvyků a trachtací roku 2012, včetně jejich fotografického zaznamenávání.
tohle je fajn report ze svatby tak, jak by asi měl být odvyprávěný pro zúčastněné...
ale když jsem koukal na ten odkaz, tak já bych si dokázal představit, že s jiným výběrem by šlo odvyprávět i výborný a fotograficky silný report pro pro fotografy (ale už by z toho asi moc neměli ti zúčastnění, byl by to úplně jiný příběh - je to boj, ty výběry...)
pokus o definici trenky fotky nemůže dopadnout dobře :)
já bych pro tenhle set - stejně jako vedlejší set Petra Horkého - nepoužil terminus trendy, páč nejvíc trenky je teďka ajfoun s jakoukoliv bizzarre aplikací, ale nazval bych to fotky-z-dovolené-nikoliv-turistů-ale-pokročilých-zájemců-o-fotografii = tetky turistky by to vyfotily úplně jinak, ale podstatná část studentů fotografie by to fotila nějak přibližně asi hodně podobně...
pro mě tohle úplně není (z každého toho setu si vyzobnu jednu, dvě fotky, které mě zaujaly samy-o-sobě, ale jinak je to pro mě víceméně takový intelektuální zápis do deníku, který by mě bavil mnohem více na fejsbůku než ve workshopu).
vidím, že spoustě syslů se to líbí - takže beru, že pro tenhle styl fotografie nemám buňky, což je jenom můj problém...
v útrobách fstopu možná ještě někde jsou fotoreporty z cest, které mě bavily hodně, myslím, že se kolem nich motal především tomek rizlowski a stará aa* parta, to už je hoooodně let...
........
tady z toho setu bych si vybral portrét třešně, to je fajn, prima fotka, která je přirozená a na nic si nehraje, fajn...
mně se velmi líbí ta první.
ty ostatní už nepotřebuji, rozmělňují mi to, i když ta poslední je taky fajn, ale na tu první nemá.
ještě jsem si oblíbil tu růžovou slečnu, ale ona se mi k těm dalším fotkám vůbec nehodí.
sice ten závěr božského Umberta je trochu myšlenkově divočejší, ale pravdou je, že došlo k určitému plošnému "opojení" ze snadného pořizování a sdílení obrázků (záměrně neříkám fotografií); stejně jako kdysi došlo k elektrifikaci, plynofikaci a dalším fikacím, tak dneska jsme svědky jakési pseudofotografikace...
tím nemluvím proti fotomobilům nebo všeobecnému cvakání čímkoliv (třeba d800, to je jedno), i mobil může být pro určitou práci ten nejvhodnější fotonástroj
ale zrovna to "facebookově-deníčkové cvakání" bych nenazýval "demokratickým uměním"
děkuji samoopravovacímu programu za korekci překlepů
nově zvolené "tu"
je mnohem lepší než původní nedopsané "ta(dy)"
ještě bych prosil z jednoho "možná" udělat "zřejmě", je jedno z kterého
ten záběr a ta situace jsou určitě zajímavé a svým způsobem dobře-divné
ale
zřejmě si zase vysloužím poznámku, že komentuji jak na photopostu, nicméně jsou tam drobné detaily, které mi tu fotku poměrně dost kazí:
1) je to především ten drát nahoře, který protíná nebo se těsně dotýká svislých linií.
2) poměry jednotlivých ploch mi vzájemně nehrajou (příliš spodku, oproti báráku a těsnému nebi), vlastně celková kompozice mi to šoupe nějak divně doleva.
3) ta malinkatá postava (je-li to postava) mě hodně znejisťuje (co-to-sakra-je???), i když ji vnímám zároveň jako hlavní - a dobrý - důvod té fotky. Kvůli ní si to fotku vlastně budu pamatovat... ale stejně mi to celé nějak nehraje.
mně se ty fotky moc nelíbí
na druhou stranu - ten "příběh" je tak divnej, že mě to nějak zaujalo
nicméně (víceméně by mohl být opak toho slova, pane Vlku) určitě to není můj oblíbený šálek týý
mně se to líbí
přijde mi to trochu jako leptaná kresba na mramorových náhrobcích
nebo nějaká specifická grafická technika
má to pro mě velkou uhrančivost
S(13) Jana a Tomáš
Ondřej Rytíř
celkově mě to zaujalo (i se svatbou Any) především jako zajímavá antropologická pouť do svatebních zvyků a trachtací roku 2012, včetně jejich fotografického zaznamenávání.
S(19) Dita a Marek
Ondřej Rytíř
ale když jsem koukal na ten odkaz, tak já bych si dokázal představit, že s jiným výběrem by šlo odvyprávět i výborný a fotograficky silný report pro pro fotografy (ale už by z toho asi moc neměli ti zúčastnění, byl by to úplně jiný příběh - je to boj, ty výběry...)
<>
Ivan Vaňo
*
Michal Bílek
.
Martin Bobek
kreta
Igor Chmela
S(3) ***
Tomek Cichorek
fain
S(9) Côte d'Azur
Standa Bříza
já bych pro tenhle set - stejně jako vedlejší set Petra Horkého - nepoužil terminus trendy, páč nejvíc trenky je teďka ajfoun s jakoukoliv bizzarre aplikací, ale nazval bych to fotky-z-dovolené-nikoliv-turistů-ale-pokročilých-zájemců-o-fotografii = tetky turistky by to vyfotily úplně jinak, ale podstatná část studentů fotografie by to fotila nějak přibližně asi hodně podobně...
pro mě tohle úplně není (z každého toho setu si vyzobnu jednu, dvě fotky, které mě zaujaly samy-o-sobě, ale jinak je to pro mě víceméně takový intelektuální zápis do deníku, který by mě bavil mnohem více na fejsbůku než ve workshopu).
vidím, že spoustě syslů se to líbí - takže beru, že pro tenhle styl fotografie nemám buňky, což je jenom můj problém...
v útrobách fstopu možná ještě někde jsou fotoreporty z cest, které mě bavily hodně, myslím, že se kolem nich motal především tomek rizlowski a stará aa* parta, to už je hoooodně let...
........
tady z toho setu bych si vybral portrét třešně, to je fajn, prima fotka, která je přirozená a na nic si nehraje, fajn...
zbytek mi nepřijde dobrý.
S(9) Côte d'Azur
Standa Bříza
S(12) polský moře
Petr Horký
ty ostatní už nepotřebuji, rozmělňují mi to, i když ta poslední je taky fajn, ale na tu první nemá.
ještě jsem si oblíbil tu růžovou slečnu, ale ona se mi k těm dalším fotkám vůbec nehodí.
S(4) <>
Ondřej Hruška
tím nemluvím proti fotomobilům nebo všeobecnému cvakání čímkoliv (třeba d800, to je jedno), i mobil může být pro určitou práci ten nejvhodnější fotonástroj
ale zrovna to "facebookově-deníčkové cvakání" bych nenazýval "demokratickým uměním"
http://www.mediar.cz/umberto-eco-v-tydeniku-lespresso-kamery-nas-pripravuji-o-prozitky/
:.:
Petr Sikora
nově zvolené "tu"
je mnohem lepší než původní nedopsané "ta(dy)"
ještě bych prosil z jednoho "možná" udělat "zřejmě", je jedno z kterého
:.:
Petr Sikora
s tím, že mě to možná "irituje" o něco více
přitom možná stačilo málo a bylo by to úplně jinde
ďábel se skrývá v detailech
<>
Tomáš Szépe
ale
zřejmě si zase vysloužím poznámku, že komentuji jak na photopostu, nicméně jsou tam drobné detaily, které mi tu fotku poměrně dost kazí:
1) je to především ten drát nahoře, který protíná nebo se těsně dotýká svislých linií.
2) poměry jednotlivých ploch mi vzájemně nehrajou (příliš spodku, oproti báráku a těsnému nebi), vlastně celková kompozice mi to šoupe nějak divně doleva.
3) ta malinkatá postava (je-li to postava) mě hodně znejisťuje (co-to-sakra-je???), i když ji vnímám zároveň jako hlavní - a dobrý - důvod té fotky. Kvůli ní si to fotku vlastně budu pamatovat... ale stejně mi to celé nějak nehraje.
pension Březina
Martina Šimková
<>
Vojtěch Veškrna
mně se to líbí, pobavil mě ten záchvěv nostalgie, jenom nechápu, jak se ti to podařilo vyfotit v barceloně 2012?
S(4) <>
Ondřej Hruška
na druhou stranu - ten "příběh" je tak divnej, že mě to nějak zaujalo
nicméně (víceméně by mohl být opak toho slova, pane Vlku) určitě to není můj oblíbený šálek týý
<>
Vojtěch Veškrna
.
Jiří Tůma
přijde mi to trochu jako leptaná kresba na mramorových náhrobcích
nebo nějaká specifická grafická technika
má to pro mě velkou uhrančivost
Pudl session
Jirka Pařízek