mi to připomíná ilustrace ze staré verneovky - tajuplný ostrov
ty tóny černé si vyloženě užívám
takže fajn
jenom si říkám, jestli fotit to na kinofilm a poměr 3:2 je šťastná volba (ale když to funguje, tak asi jo...)
když už tady padlo to porovnání s jebtiškama, tak mně sedí víc tahle fotka, protože si užívám nějakou její umanutou výtvarnost, která je dost naschvál, ale asi jedině takhle to funguje (bo jak bych to nazval) - já si kupodivu budu víc pamatovat tuhle fotku (jebtišky jsou skvělý moment, ale já na nich mám nějaké výtvarné blokátory a tady ne), protože je to tak zvláštně zvláštní a provokující; dokonce bych řekl, že je to určitý "fotografický manifest" The Photography According to Szépe.
pro mě to není dobře poskládaný: ten sloup vlevo nedám, tu značku mezi jebtiškama taky ne a sloup z druhé jebtišky též ne (to je asi nějaký můj osobní problém se sloupy a lampami ve fotografii, už jsem si toho u sebe párkrát všimnul)... ani kompozičně mi to úplně nesedí a takhle oříznutá kopýtka sexyslečny taky ne (přitom Ona by vydala na samostatnou fotku).
škoda, ten Řím tam jinak je.
já ti nevím, kdyby to před 60 lety vyfotil nějaký žák ansela adamse, tak řeknu: jó, budiž...
dneska na to koukám jako na technickou zajímavost-hříčku, kam až lze dotáhnout precizní megatuning pod zvětšovákem... ale kromě toho, že mě vcelku příjemně baví sledovat (a představovat si) tu neškodnou preciózní úchylku, tak mi ten záběr moc neříká; kompozičně bych měl i výhrady...
S(8) psie dni
Juraj Starovecký
voic je taky zajímavá absurdita
<>
Ondrej Urban
je to fajn
<>
Zdeněk Bláha
mně se to moc líbí, já to žeru
chtěl bych to mít ve velkým
anebo i v malým
super
S(2) TAPETA
Ondřej Hruška
<>
Tomáš Szépe
ty tóny černé si vyloženě užívám
takže fajn
jenom si říkám, jestli fotit to na kinofilm a poměr 3:2 je šťastná volba (ale když to funguje, tak asi jo...)
když už tady padlo to porovnání s jebtiškama, tak mně sedí víc tahle fotka, protože si užívám nějakou její umanutou výtvarnost, která je dost naschvál, ale asi jedině takhle to funguje (bo jak bych to nazval) - já si kupodivu budu víc pamatovat tuhle fotku (jebtišky jsou skvělý moment, ale já na nich mám nějaké výtvarné blokátory a tady ne), protože je to tak zvláštně zvláštní a provokující; dokonce bych řekl, že je to určitý "fotografický manifest" The Photography According to Szépe.
S(3) ja I
Ján Poliak
tu horní bych chtěl vlastnit
a tu spodní taky
<>
Jindřich Němec
<>
Ivan Vaňo
normálně mě to baví a usmívám se u toho
S(5) fotky z dofci
Viktor Slota
S(2) Kapverdy
Zdeněk Bláha
S(3) trash
Barka Stulíková
Piknik v Ardenách
Barbora Mráčková
řekněme, že je to celkem sympatické, takový lehký, poklidný joke
<>
Ivan Vaňo
fajn
<>
Tomáš Szépe
škoda, ten Řím tam jinak je.
.
Martina Šimková
krajina
prababiček
dalky
Barka Stulíková
<>
Tomáš Szépe
<>
Tomáš Szépe
dneska na to koukám jako na technickou zajímavost-hříčku, kam až lze dotáhnout precizní megatuning pod zvětšovákem... ale kromě toho, že mě vcelku příjemně baví sledovat (a představovat si) tu neškodnou preciózní úchylku, tak mi ten záběr moc neříká; kompozičně bych měl i výhrady...
<>
Jan Jablunka
### <>
Lukáš Kožešník
kdyby na té barevné byla na každé lampě tanečnice od tyče...