<all comments> ]


osobne ma fascinuje velkost tej osoby. nie vyska. velkost. akoby tam bola nalepena. a do kompozicie si netrufam rypat, momentalne na to nemam sebavedomie. ;)



Jirko, pěkná situace, ale u tebe jsem zvyklá na jiný level.

Lubošovi opět děkuji. :-)



to, co napsala slečna s krásným jménem, se mi moc líbí, vnímám to podobně



furt sice nevím, co je ten originál, ale líbí se mi ta něha, jen mám blbej pocit, se kterým se neumím poprat, že už je to trochu na tenké hraně líbivosti, takže vlastně nevím, jestli se mi to líbí nebo jestli mám držet dostatečně přezíravý intelektuálský odstup

;-)



dala bych si čaj černý jak střeva té ryby



.... a mně ta kulaťoukalinkost té postavy tam vytváří příjemný kontrapunkt k těm ostatním studeným liniím

(miluju ukazovací zájmena)



Ianusi, to bude tou podprsenkou :-)

Situace je to milá, závan několik desítek let nazad se taky dostavil, ale jako celek fotku nevnímám zrovna dobře.



už v náhledu jsem tušila, že se tahle fotka bude Tomáši H. líbit, baví mne odhadovat reakce, i když tady to není tak složité.... je fajn, že témata fotografie (umění) jsou tak širokospektrá a že není jen jedna pravda.

Mně osobně ta fotka zaujala, ale něco mi v ní skřípe tak, až mi to není příjemné, při tom myslím, že by stačilo málo a líbila by se mi. Ta dramatičnost je moc patetická, strojená, ale ne tak, aby se sama stala nosným tématem.

Obecně mám raději "čistější" věci.



je to take budovatelske, ale ten zaber neni uplne idealny



Ta asociace na Sally tu je, ale neni to dotazeny. Pro me to ale blby neni, mam to radsi nez vetsinu toho, co tu je k videni. Coz lze samozrejme vylozit ruzne.



ha!
[no ne]
jinak diskuze na linkovanejch forech je supr, diky



Jsem si hodně nejistý kompozicí, na místě mi sice hrálo docela dost faktorů, ale nakonec se to vlevo nějak nehezky vyřešilo a celkově to není moc dobře čitelné. Nebyl jsem si jist, jestli se to zdá jenom mně, kdyžtak v portfolku mám nějaké další do série. Díky za názory.



Možná jsem dlužen zde dodat, že tato série se mi také docela líbí. Jednotlivé snímky jsou komponovány klidně, konzervativně, bez okázalostí. Jsou natolik klidné, že by mne samostatně možná ani příliš nezaujaly, ale takto v celku je jasně patrná zkušenost autora. Nejsou to fotky mobilového cvakala, ale rozvážného fotografa. Ty snímky možná působí snad až příliš usedle, ale to nevadí, protože osvěžení se dostaví při zobrazení celé série. V tom celku je ta série pro mne obsahově trochu strašidelná, protože si představuji, jak ten dříve zmiňovaný černokněžník tam vaří nějakého netopýra či hlavu vědou dosud neobjevené pravěké masožravé paryby, žijící v lesní bažině. A ta poslední fotka se „samorosty“ umocňuje pocit tajemného rituálu. Výběr fotografií a volba jejich posloupnosti jsou důkazem senzitivity autora.



sry ale tohle je vylozene slaby i na dnesni pomery



Celkem se mi libi moment/poskladani, ale cejtim se ochuzenej - neprijde mi, ze by tahle fotka mela bejt takhle sama.



No, zkusils to pekne. ;)

Nicmene jak sem chodim cist, musim rict, ze se mi ta serie zalibila (ciste vizualne, bez kontextu - ten me nezajima a zajimat nikdy nebude, nejsem ten typ, kterej fotku resi na tyhle urovni). Akorat kiha mi do toho porad moc nezapada, esak se mi libi i samostatne, ale na tom nesejde.



ta diskuze probíhá i jinde.
http://www.david-campbell.org/2012/07/21/hipstamatic-angst-instagram-anxiety-time-to-move-the-conversation-forward/

tady je pak silná obhajoba od reportera, co odložil zrcadlovku:
http://storyboard.tumblr.com/post/27479079539/capturing-libya-through-a-hipstamatic-lens-to

tyhle diskuze se opakují ve fotografii cyklicky. nastoupí nová technika a určitá skupina se brání, ale neubrání. po instagramu možná nikdo neštěkne, ale určitě to změní a uz změnilo vnímání fotografickýho obrazu a media. než to ale nějaký nový barthes pojmenuje, bude to už jinak.

tomáši, jedna věc je, co bys rád viděl, a druhá, co se skutečně děje.
považuju za zásadní ty pozorování - profi fotograf používá mobil stejně jako amatér (krásný termín phoneography), mobil je médiem revoluce (arabské), má ho každý. na samotných záběrech odkudkoliv /viděli jste zahájení olympiády - průvod národních výprav?/ vidíme už jen fotografující lidi. zatím nejsme schopni se s tou "záplavou" vyrovnat. lze ji ignorovat, ale nejspíš bude nutný na ni nějak reagovat. a to je ta otázka, která se prolíná tím čtením. jak s tím naložíme?
přestat fotit je extrém.

p. s.: přide mi s panem tůmou to pohlo nejvic, i když deklaruje že nikoliv.


fstop-3.6.10.1/eloise-2.4.15.9
Comments, page 221/4284

Page
221