ta diskuze probíhá i jinde.
http://www.david-campbell.org/2012/07/21/hipstamatic-angst-instagram-anxiety-time-to-move-the-conversation-forward/

tady je pak silná obhajoba od reportera, co odložil zrcadlovku:
http://storyboard.tumblr.com/post/27479079539/capturing-libya-through-a-hipstamatic-lens-to

tyhle diskuze se opakují ve fotografii cyklicky. nastoupí nová technika a určitá skupina se brání, ale neubrání. po instagramu možná nikdo neštěkne, ale určitě to změní a uz změnilo vnímání fotografickýho obrazu a media. než to ale nějaký nový barthes pojmenuje, bude to už jinak.

tomáši, jedna věc je, co bys rád viděl, a druhá, co se skutečně děje.
považuju za zásadní ty pozorování - profi fotograf používá mobil stejně jako amatér (krásný termín phoneography), mobil je médiem revoluce (arabské), má ho každý. na samotných záběrech odkudkoliv /viděli jste zahájení olympiády - průvod národních výprav?/ vidíme už jen fotografující lidi. zatím nejsme schopni se s tou "záplavou" vyrovnat. lze ji ignorovat, ale nejspíš bude nutný na ni nějak reagovat. a to je ta otázka, která se prolíná tím čtením. jak s tím naložíme?
přestat fotit je extrém.

p. s.: přide mi s panem tůmou to pohlo nejvic, i když deklaruje že nikoliv.



fstop-3.6.10.1/eloise-2.4.15.8
Comments