Milý Pavle Kulicko, diky za snahu...! ...vážím si jí...! ...ale co mohu k tomuto všednímu výcvaku naškrabati...? ...no, obhajovati jej rozhodně nebudu... ...je to pravdu jen obycejny vycvak... ...dnes bych to uz asi takhle jednoduse nevycvakl (dnes uz bych mel pocit, ze se musim o neco snaziti), a tak jsem nakonec rad, ze jej mam... ...ale asi je preci jen prilis osobni... ...ale to nevadi... ...zrejme udelal radost panu Doktorovi Janu Savickemu, a to vlka velice tesi...
---------------------------------------------------------------------
Pane Doktore Jane Savicky, Vy rozumite nejen konikum, ale i zbloudilym vlkum...! =O))
---------------------------------------------------------------------
...zkratka tenhle obycejny vycvak je jak se rika jen tak pro radost... ...a pokud se najde nekdo, komu udela radost, tak jeho zverejneni splni ucel... (...co se vlastne jiz stalo – ucel je jiz slpnen...!! – viz komentare pana Doktora... ,O))
...a mozna i u Tomase Pavlika... ...a snad i castecne u Petra Cernockeho... ,O)))
...a také u Martina Slavika a u Hanse Canumy... ,O)))
...v techto ctyrech vstupech jede o reakci na volnou tvorbu kreativniho skeneru, a pan Skener bude jiste velmi podesen, az mu to prectu...! ,O))))
---------------------------------------------------------------------
...bylo to uz trochu za sera, a mne krome konika hodne zaujaly take ty zarovky... ...dnes je uz klasicka zarovka skoro starozitnost... ...mam rad klasicke zarovky, a tento vycvak tak trochu opozdene venuji vsem priznivcum klasickych zarovek... =O)
---------------------------------------------------------------------
Tomasi Houdo, Tva poznamka se zakryty nohou a asociace s tanecnicemi je velmi zajimava... ...pkud si alepon tak trochu matne vzpominam, tak myslim, ze vlka take zaujaly... ...ale asi mne tenkrat nedobehlo, ze to mam zkusiti cvakati... (...asi by tam mozna nebyly ty zarovky... ...anebo i tak by tam mohly ty zarovky byti, ale zkratka mne to nenapadlo vyfotit...) ...jestli se tak nekdy vratim, uricte se pokusim kouknout na ty zakryty... ...na negativech to myslim nemam... ...musim to jeste poradne prohrabati, ale zrejme marne, protože vetsinou ten kolotoc mam naopak z vetsi dalky a bez detailu – spis tak celkove – takove nejake pokusy se zakryty s Eiffelovou zirafou...
---------------------------------------------------------------------
Tomasi Szepe, omluvenka se prijima...! ,O)
Mne konkretne na tomhle kolotoci pokazdy zaujmou ty nohy tech koni, jsou v jedny rade jako u tanecnic z Moulin Rouge, nebo styloveji spis z Crazy Horse. Ale o to tady autorovi evidentne neslo, na rozdil ode mne ktery to tam z jakehosi neodolatelneho impulsu foti pokazde :-)
koníček, kolotoč, Paříž, tos mne tedy Vlkomíre vyhmátl. A já, huba prostořeká, říkám, že foto je tak dokonale špatný, až to bolí. To snad není možný, taková kravina, hrůza a děs.
ano, Hans to trefil. sama o sobě by mi nestačila, ale "pořádně" naskenovaná je zajímavá. ale mám-li se vyjádřit k původní fotce, tak musím říci, že ačkoliv jsem velký fanda a přiznivce všelijakých náklonů a klopeni, tak u této mi to trochu nesedí. ani nevím přesně proč, čistě pocitově to jaksi není ono. co mě, vak více udivuje, že u té verze, kterou ráčil upraviti Mr. Sken-er, mi to, snad díky yšm přidaným ruchům, sedí. prapodivná věc
dobřes to zformuloval, Tome. Vlkomírovi jde o posvátnost okamžiku v terénu, a to včetně rozhodnutí fotografa o formátu právě teď a tady. Tvorba (ořez) v klidu doma je už něco docela jiného. Je čas, je čas na opakování kdy autor vidí scénu opakovaně. Napadá mě analogie s koncertem naživo a s poslechem nahrávky (víme, že může být dokonalejší).
Fór je v tom, že přístup Vlkomíra je třeba verbálně oznámit, jinak se to nemusí poznat... :-)
=O)))
Tomasi, presne to, co jsi ted napsal, jsem si rikal sam k sobe vcera vecer... ...ze vlk radeji nedrzel hubu... =O)))
pes: ...ale opravdu, bez legrace, Tve komentare velmi pozorne ctu (skutecne nejen k vlcim vycvakum), a budu moc rad, kdyz se objevis i priste (...a doufam, ze Te me nejapne a troufale pridrzle odpovedi neodradily - velmi rad zertuji (casto si delam srandu sam ze sebe) a obcas to asi ponekud prehanim...)
...Tvych komentaru si vazim...
...a to, ze Tva formulace o foceni na plny format mne opravdu nadchla a privedla k zamysleni nad vlcimi stereotypy, predsudky a manyrami je pravda...
...mne se ta formulace opravdu velice libi, a mam v umyslu ji sirit i dale (doufam, ze se Tvym autorskym souhlasem), a to nejen v ramci prevazne necinneho klubu Los Embudos...)
...sice (abych ty vycvaky mel v nejake jednotne forme treba i na barytech) budu asi jeste chvili dale zvetsovat na plny knedlik, ale nyni uz vice s tim hlodavym vedomim, ze to opravdu neni jen jedine mozne reseni...
--------------------------------------------------------------
pes2: ...take si uvedomuji, jakou komunikacni past predstavuji psana slova... ...mam nedobry pocit, ze nejake vlci vyroky mozna vyznivaji ironicky, a to bych straslive nerad... ...tak to rozhodne nebylo mysleno... ...ona ta psana slova (kdyz neni slyset ton, kterym to pisatel "rika"), velice zkresluji...
--------------------------------------------------------------
pes3: ...a jeste jsem se vceral Tomasi zapomnel optati, zda nemas nejaky odkaz na sve stranky se svymi kresbami a malbami apod...
,O)
Tomasi, specialni velke Diky za Tvuj novy komentar, ktery opet obsahuje precizne definovane myslenky (podobne, jako i u mnohych jinych Tvych komentaru...)
(...myslim to doopravdy, klobouk dolu...)
...a asi si vytisknu a na zed prispendlim genialni formulaci:
„Foceni na plny format je spis cosi filosofickeho, pokud to nazveme vznesene, nebo manyrou, pokud vznesenost nebudeme unavovat.“
...ano, staci mala chvilka nepozornosti, a clovek, respektive vlk se zacne topit v bazinach manyrismu... ...anebo uz mozna topi...
no... ja zastavam teorii, ze v pripade pochyb ma pravdu vzdycky autor :-) Kdyz neco komentuju, tak k tomu davam svoji horcici, ale kuchar byl nekdo jiny, i kdyby te horcice bylo kilo :-)
Foceni na plny format je spis cosi filosofickeho, pokud to nazveme vznesene, nebo manyrou, pokud vznesenost nebudeme unavovat. Jasne ze pri kazdem mackani spouste komponuju na plnej format, snad az na par vyjimek kdy uz pri foceni vim, ze z toho bude panorama nebo ctverec. Taky ve vetsine pripadu u toho vyrezu kterej ten plnej format vyplni zustanu. Ale i ten plnej format je jenom vyrezem z bezformatove reality, a kdyz obrazek kterej delam je zrovna nejlepsi na jinej pomer stran nebo kvuli nutnosti rychle reagovat aby mi neutekl ten pravy a jediny moment mam na frejmu i hlusinu, tak z toho nedelam vedu a proste ten obrazek novym framingem "vyfotim podruhe". OK, vykopirovat negativy tak, aby na nich bylo videt ze jsem nic neurizl je roztomily gesto a graficky prijemny reseni kterak se vyporadam s tim, ze svet na obrazku kdesi musi skoncit. Ale v konecnem dusledku je pro mne obrazek samotny dulezitejsi, i kdyz pro tenhle druh fetise (jako skoro pro kazdy fetis) mam pochopeni. Pro mne je ale fotografie pouze jednim vyrazovym prostredkem z mnoha, a kdyz maluju nebo kreslim, tak taky vezmu takovy platno aby bylo pro moji kompozici optimalni.
ale jak uz jsem rek... jestli nakonec neco vypada tak jak ma, neni moje pivo, ale autora :-)
S(2) pod Eiffelovou žirafou
Lubomír Vlk
a u druhe .. bohuzel .. poruchy skeneru nekoho berou, me ne
S(2) pod Eiffelovou žirafou
Lubomír Vlk
---------------------------------------------------------------------
Pane Doktore Jane Savicky, Vy rozumite nejen konikum, ale i zbloudilym vlkum...! =O))
---------------------------------------------------------------------
...zkratka tenhle obycejny vycvak je jak se rika jen tak pro radost... ...a pokud se najde nekdo, komu udela radost, tak jeho zverejneni splni ucel... (...co se vlastne jiz stalo – ucel je jiz slpnen...!! – viz komentare pana Doktora... ,O))
...a mozna i u Tomase Pavlika... ...a snad i castecne u Petra Cernockeho... ,O)))
...a také u Martina Slavika a u Hanse Canumy... ,O)))
...v techto ctyrech vstupech jede o reakci na volnou tvorbu kreativniho skeneru, a pan Skener bude jiste velmi podesen, az mu to prectu...! ,O))))
---------------------------------------------------------------------
...bylo to uz trochu za sera, a mne krome konika hodne zaujaly take ty zarovky... ...dnes je uz klasicka zarovka skoro starozitnost... ...mam rad klasicke zarovky, a tento vycvak tak trochu opozdene venuji vsem priznivcum klasickych zarovek... =O)
---------------------------------------------------------------------
Tomasi Houdo, Tva poznamka se zakryty nohou a asociace s tanecnicemi je velmi zajimava... ...pkud si alepon tak trochu matne vzpominam, tak myslim, ze vlka take zaujaly... ...ale asi mne tenkrat nedobehlo, ze to mam zkusiti cvakati... (...asi by tam mozna nebyly ty zarovky... ...anebo i tak by tam mohly ty zarovky byti, ale zkratka mne to nenapadlo vyfotit...) ...jestli se tak nekdy vratim, uricte se pokusim kouknout na ty zakryty... ...na negativech to myslim nemam... ...musim to jeste poradne prohrabati, ale zrejme marne, protože vetsinou ten kolotoc mam naopak z vetsi dalky a bez detailu – spis tak celkove – takove nejake pokusy se zakryty s Eiffelovou zirafou...
---------------------------------------------------------------------
Tomasi Szepe, omluvenka se prijima...! ,O)
S(2) pod Eiffelovou žirafou
Lubomír Vlk
... a přesto mohu říci do eteru jen .. "Houstone, mám problém ... nic.. " :-|
S(2) pod Eiffelovou žirafou
Lubomír Vlk
Mne konkretne na tomhle kolotoci pokazdy zaujmou ty nohy tech koni, jsou v jedny rade jako u tanecnic z Moulin Rouge, nebo styloveji spis z Crazy Horse. Ale o to tady autorovi evidentne neslo, na rozdil ode mne ktery to tam z jakehosi neodolatelneho impulsu foti pokazde :-)
S(2) pod Eiffelovou žirafou
Lubomír Vlk
S(2) pod Eiffelovou žirafou
Lubomír Vlk
S(2) pod Eiffelovou žirafou
Lubomír Vlk
S(2) pod Eiffelovou žirafou
Lubomír Vlk
S(2) pod Eiffelovou žirafou
Lubomír Vlk
S(2) pod Eiffelovou žirafou
Lubomír Vlk
S(2) pod Eiffelovou žirafou
Lubomír Vlk
koníček, kolotoč, Paříž, tos mne tedy Vlkomíre vyhmátl. A já, huba prostořeká, říkám, že foto je tak dokonale špatný, až to bolí. To snad není možný, taková kravina, hrůza a děs.
Výborně!!! Převelice potěšila!!! Miluju tyhle fotografie!!!
:o)))
S(2) pod Eiffelovou žirafou
Lubomír Vlk
S(2) pod Eiffelovou žirafou
Lubomír Vlk
S(2) pod Eiffelovou žirafou
Lubomír Vlk
fotka s Hradčanama V
Lubomír Vlk
Fór je v tom, že přístup Vlkomíra je třeba verbálně oznámit, jinak se to nemusí poznat... :-)
fotka s Hradčanama V
Lubomír Vlk
Tomasi, presne to, co jsi ted napsal, jsem si rikal sam k sobe vcera vecer... ...ze vlk radeji nedrzel hubu... =O)))
pes: ...ale opravdu, bez legrace, Tve komentare velmi pozorne ctu (skutecne nejen k vlcim vycvakum), a budu moc rad, kdyz se objevis i priste (...a doufam, ze Te me nejapne a troufale pridrzle odpovedi neodradily - velmi rad zertuji (casto si delam srandu sam ze sebe) a obcas to asi ponekud prehanim...)
...Tvych komentaru si vazim...
...a to, ze Tva formulace o foceni na plny format mne opravdu nadchla a privedla k zamysleni nad vlcimi stereotypy, predsudky a manyrami je pravda...
...mne se ta formulace opravdu velice libi, a mam v umyslu ji sirit i dale (doufam, ze se Tvym autorskym souhlasem), a to nejen v ramci prevazne necinneho klubu Los Embudos...)
...sice (abych ty vycvaky mel v nejake jednotne forme treba i na barytech) budu asi jeste chvili dale zvetsovat na plny knedlik, ale nyni uz vice s tim hlodavym vedomim, ze to opravdu neni jen jedine mozne reseni...
--------------------------------------------------------------
pes2: ...take si uvedomuji, jakou komunikacni past predstavuji psana slova... ...mam nedobry pocit, ze nejake vlci vyroky mozna vyznivaji ironicky, a to bych straslive nerad... ...tak to rozhodne nebylo mysleno... ...ona ta psana slova (kdyz neni slyset ton, kterym to pisatel "rika"), velice zkresluji...
--------------------------------------------------------------
pes3: ...a jeste jsem se vceral Tomasi zapomnel optati, zda nemas nejaky odkaz na sve stranky se svymi kresbami a malbami apod...
,O)
fotka s Hradčanama V
Lubomír Vlk
fotka s Hradčanama V
Lubomír Vlk
(...myslim to doopravdy, klobouk dolu...)
...a asi si vytisknu a na zed prispendlim genialni formulaci:
„Foceni na plny format je spis cosi filosofickeho, pokud to nazveme vznesene, nebo manyrou, pokud vznesenost nebudeme unavovat.“
...ano, staci mala chvilka nepozornosti, a clovek, respektive vlk se zacne topit v bazinach manyrismu... ...anebo uz mozna topi...
fotka s Hradčanama V
Lubomír Vlk
Foceni na plny format je spis cosi filosofickeho, pokud to nazveme vznesene, nebo manyrou, pokud vznesenost nebudeme unavovat. Jasne ze pri kazdem mackani spouste komponuju na plnej format, snad az na par vyjimek kdy uz pri foceni vim, ze z toho bude panorama nebo ctverec. Taky ve vetsine pripadu u toho vyrezu kterej ten plnej format vyplni zustanu. Ale i ten plnej format je jenom vyrezem z bezformatove reality, a kdyz obrazek kterej delam je zrovna nejlepsi na jinej pomer stran nebo kvuli nutnosti rychle reagovat aby mi neutekl ten pravy a jediny moment mam na frejmu i hlusinu, tak z toho nedelam vedu a proste ten obrazek novym framingem "vyfotim podruhe". OK, vykopirovat negativy tak, aby na nich bylo videt ze jsem nic neurizl je roztomily gesto a graficky prijemny reseni kterak se vyporadam s tim, ze svet na obrazku kdesi musi skoncit. Ale v konecnem dusledku je pro mne obrazek samotny dulezitejsi, i kdyz pro tenhle druh fetise (jako skoro pro kazdy fetis) mam pochopeni. Pro mne je ale fotografie pouze jednim vyrazovym prostredkem z mnoha, a kdyz maluju nebo kreslim, tak taky vezmu takovy platno aby bylo pro moji kompozici optimalni.
ale jak uz jsem rek... jestli nakonec neco vypada tak jak ma, neni moje pivo, ale autora :-)
fotka s Hradčanama V
Lubomír Vlk
...ale co s nedělí...?
(...a to už ani nemluvím o pondělí... :O))