TH, ted mne jeste napadlo, ze pokud by jednotlive fotografie mely byt porizeny s podobnym vyznenim, ktere popisujes u pohybliveho filmu od C. Goretty, tak by teda nemely byt exponovany v rozhodujicim, ale ani v nerozhodujicm okamziku.

Pro takove vyzneni by mely byt porizeny v predrozhodujcim okamziku.

Byla by docela machrovina vytvorit velkou serii fotek, kde vsechny zabery jsou exponovany tesne pred rozhodujcim okamzikem...

Ale je mozne, ze i touto koncepci se jiz nekdo zabyva...

Musi to byt ale mimoradne predviavy a extremne rychly strelec...

Nesmi pred focenim pit alkohol...

a tak podobne...

prace pro lovce - robota pro sakala...


ale pokud nyni pro lepsi nazornost zustaneme u velmi hrube abstrahovaneho rozdeleni fotografek a fotografu do dvou zakladnich skupin na lovce a sberace, tak je jasne, ze vizualy, dekory, strukturami apod. se budou spise zabyvat "zeny" a lovenim momentek "muzi", a ze tyto dva tabory si asi nikdy plne neporozumi...

lovci mohou byt i nektere zeny...

a sberaci naopak nekteri muzi...


je to docela chaos...


lovci snadneji toleruji chyby v dekoru...

a naopak...


(potom jsou take obojzivelnici - jako treba Ondrej Rytir - proste lovec a zaroven sberac - grafik, pracujici i s dekorem... ...ten, ackoliv predevsim lovec, ma zaroven velke pochopeni i pro tento "nelovecky" vizual od slecny Lucie)


nekdy loni jsme toto tema trochu nakousli pod jakousi statickou sberackou fotografickou seri od Ondreje, coz je jinak prevazne vynikajici lovec...

no, a proc to cele pisu prave sem?

protoze si myslim, ze slecna Lucie je predvesim sberacka (vidi dekorativne - malirsky, graficky - vyborne komponuje s prirozenym talentem pro praci s plochou, ale vnima spise staticke obrazy a vyrazy - spise cosi jako malby, grafiky ci tzv. vizualy, a i ruzne vytvarne schvalnustky, ktere s prehledem vytvari, se temer vzdy tykaji vyrazu, kompozice a struktury, nikoliva vsak pohybu), a tim padem ji debaty o rozhodujicim okamziku mohou pripad uplne o nicem...

;)



fstop-3.6.10.1/eloise-2.4.15.8
Comments