Mám pocit, že jedním z nejdůležitějších vyvažujících závažíček v této kompozici je ten malý světle oranžovo-okrový trojúhelník ve střední části levého okraje políčka. Možná je to kousíček střechy nějakého domu v sousední zahradě anebo něco takového. Zmiňované vizuální závažíčko funguje tak dobře, že celé lehce bizarní zátiší s množstvím „balastu“ se nehroutí a kupodivu drží na „samonosné kompoziční konstrukci“.
Opět (asi již počtvrté) jsem si přečetl text v kolonce "Poznámky". Pro mne je to zajímavé. Takové letmé nakouknutí do kuchyně. Na jednu stranu mohou být takové poznámky na fstopu zbytečné, protože někteří (ale zdaleka ne všichni) zde používají části skutečných objektů také spíše jako „abstraktní prvky“ v ploše obrazu a tak podobně, ale na druhou stranu taková zmínka o ukotvujících kořenech může přeci jen pomoci k lepšímu pochopení vystavené fotografie. A když teď civím na všechny tři zde vystavené tvé fotky, tak už jsem přece jen lépe v obraze, a vnímám nyní trochu jinak i tu první tvou zde vystavenou fotografii, která mne zpočátku příliš nenadchla, ale nyní, v kontextu s dalšími tvými fotkami, se teď také rozehrála. Kolega sysel Pišta zde dříve tak dlouho stále dokola opakoval, že kontext je důležitý, až jsem uvěřil, že má pravdu.
pes: než jsem sesmolil vlčí plk, tak se zde mezitím objevil vstup od klubové Básnířky Kristýnky. Napsala to hezky.
<>
Magdalena Klára Hůlová
<>
Magdalena Klára Hůlová
ismo
Magdalena Klára Hůlová
beck stage
Magdalena Klára Hůlová
:)
<>
Magdalena Klára Hůlová
pes: a to opravdu nefotil Kamil?
Mikulov
Magdalena Klára Hůlová
pes: než jsem sesmolil vlčí plk, tak se zde mezitím objevil vstup od klubové Básnířky Kristýnky. Napsala to hezky.
Mikulov
Magdalena Klára Hůlová