>
Filter in effect:

[fs:118]
Lubomír Vlk [fs:118]
[fs:197]
Henrik Filo [fs:197]



Henriku, zde by to myslím ještě něco chtělo – buď větší svinčík anebo naokap větší čistotu.. a také nějak zakotvit kompozici..



pes: přidávám se k hukotu davu s konstatováním, že všechny fotografie zde jsou velmi hezky komponovány: uvolněně, lehce, nenásilně a přirozeně..



=:o)))

Henriku, tak to se Ti povedlo.. Gravrtuluji k lehce bizarním úlovkům.. =:o)



líbí – veselá fotka, hezké světlo a navíc Ti jde do série:

http://www.fstop.cz/e-fs?cf=fstop.cf&s=V&I=6956

=:o)



příjemně působící fotografie – pozitivní komunikace mezi slečnou a autorem obrázku..



obzvlášť ta první fotografie je velmi zdařilá – skvělý momentkový dvojportrét =:o)



škoda, že telka je vypnutá...



Hezký název série. A ta první fotografie je veselá! Navíc se zdá, že cisterna udělala loužičku.. Snad jen škoda, že za cisternou je ta osoba (viz první komentář TSz) – pohled vizitora takto příliš těká a těkavě hledá těžiště obrazu...



Obě fotografie se mi líbí:
první středovou kompozicí, přímým pohledem a trychtýřem na hlavě.
druhá nejen psiskem a žárovkou pod stolem, ale i změtí kabelu.



z „gahu“ a „omno“ lze složit výborný diptych



můj displej je šedivý v porovnání s většinou ostatních, a barvy, které jinde křičí, na mém displeji většinou nekřičí, avšak tato série je natolik přebarvená, že barevně řve i na mém displeji, a tak teda lituji ostatní vizitory – majitele „normálně“ nastavených monitorů, kteří při prohlížení této série asi trpí jako zvířata... ;))

pes: obsahově se mi tato série jeví spíše jako upomínková – pro uzavřený kolektiv, pro účastníky zaznamenané stanovačky apod., nikoliv pro veřejnou publikaci...



...mě se moc líbí tato:
http://www.fstop.cz/fstop/imgrepo/1/197/jye.jpg
...takové ty zvláštní pocity... ...ta atmosféra... ...ta obloha... ...ty mraky vpravo... ...to sídliště... ...ta touha odletět někam daleko...



Henriku, výborně! Tak tož vítej v klubu postižených audiofiliou nervosou... ;o)))
Ke každé z těch Tebou zmiňovaných značek bych měl dlouhý příběh, ale to necháme do zcela nového prkna - tzv. Audiofilského koutku, za který je nutné řádně podědkovati Tomovi Sz! ;o)

pes: ještě k fotografiím: i když zde nenalézám žádnou nosnou fotografii, tak mne tato série zaujala... ...mne takovéto lehce sociologické fotosondy, dokumenty a reportáže velmi zajímají...

pes2: civím, že Kodak 160 VC má velmi hezké podání barev...
=:o)



pes: ještě k tomu zesilovači Pioneer A400: asi mnozí nebudete věřit tomu, že zesilovač Pioneer může hrát dobře... ...ale tenhle hraje opravdu hóóóódně dobře... Jde o ojedinělý model, navržený speciálně pro anglické audiofily... Nemá tónové korekce (kmitočtová charakteristika je téměř rovná), ale basy má přece jen nepatrně (cca + 2 dB) přidány (to je již pevně nastaveno výrobcem). Je to o fous, ale maloobjemovým stojanovým dvoupásmovým reprosoustavám, které jsou u anglických audiofilů obzvlášť oblíbené (Tom má vynikající Mission 780), to prospívá... Charakter přednesu tohoto zesilovače má však pramálo společného se zvukem současných „komerčních“ zesilovačů a A/V receiverů Pioneer...



aby bočnice – stěny s největší plochou – zpevnil, a tím potlačil jejich mechanické rezonance...

(...já bych zřejmě – pokud bych se teda snažil o vylepšení čistoty zvuku - na ty bočnice spíš nalepil pláty bitumenu, což je živice připomínající asfalt, která výborně pohlcuje nežádoucí vibrace a mechanické rezonance... Bitumen se poměrně často lepí na vnitřní plochy stěn ozvučnic v audiofilských i studiových reprosoustavách některých světoznámých značek, a mj. se také používá k odhlučnění některých automobilových motorů...)



;o))))))
pes: jo, a zde zatím nezmíněné reprosoustavy - monitory Alesis 1, které má Tom Sz, jsou také fajnové (Patrik Bláha tenkrát zevnitř vyztužil jejich ozvučnici na míru uříznutými a mezi bočnicemi zapříčenými trámky z hokejky...)

pes2: a na Toma B/W na oplátku prozradím, že to nakonec s vaničkou Au/Rou nevydržel a pořídil si jeden z nejdostupnějších audiofilských zesilovačů Pioneer A400, vyráběný začátkem devadesátých let...
Ten Pioneer má hutnější basy a klidnější výšky, ale o fous transparentněji (ale i mírně agresivnější) zní podle mého názoru Au/Ra Z1... ;o)



...no, myslím, že Henrik asi bude mít z našich komentářů radost... ;o)))



...japonský koncern Matshusita, kterému patří značky Technics a Panasonic, již zřejmě zcela zrušil kompletní výrobní program Technics (zůstává pouze Panasonic...) ...pod touto dříve slavnou značkou byly vyráběny hi-fi komponenty (zesilovače, kotoučové i kazetové magnetofony, CD přehrávače apod.), které byly v tuzemsku velmi oblíbené, ale zároveň kritizované mnohými audiofily, ortodoxními high-endisty a znalci čistého zvuku... Doba se však změnila, a tak Matshusita prakticky odepsala divizi Technics a pod tuto značkou ponechala jen jediný produkt, a sice diskžokejský gramofon... Tato značka se v sedmdesátých a osmdesátých letech proslavila právě gramofony, užívanými v mnohých studiích, včetně rozhlasových... Tyto gramofony se však proslavily ani ne tak čistotou či věrností reprodukce, ale spíše provozní spolehlivostí: tyto gramofony patřily mezi průkopníky pohonu talíře „Direct Drive“, ve kterém je rotor motoru přímo na ose talíře... Avšak zvukové vlastnosti řemínkového pohonu talíře (s motorem mimo osu talíře) dosud nebyly překonány a naprostá většina současných audiofilských a high-endových gramofonů i dnes používá řemínkový pohon... Ale to je již jiná kapitola...

A ještě k tomu nešťastnému designu nových automobilů BMW: nejen v polovině minulého století, ale dokonce ještě začátkem osmdesátých let tyto automobily patřily ke škole kvalitního designu... Škoda, že už jde jen o minulost...


fstop-3.6.10.1/eloise-2.4.15.8
Comments, page 3/3

>
Page