mám pocit, že ty kříže zde není nutné zvýrazňovat.. dokonce je možná i symbolické, jak se na některých snímcích téměř ztrácejí.. jako kdyby měly mimikry.. možná i to umocňuje emotivnost série..
Evo, děkuji! S radostí přijímám Tvou nabídku k sepsání náhodného proudu slov..
Teď ještě dumám, jak vyrobit přístroj pro náhodnou expozici..
Musím zkonstruovat mechanismus s časovačem, který v nepravidelných (synkopických) a předem neodhadnutelných intervalech občas – jen tu a tam – pomocí drátové spouště (připojené k mechanismu časovače) samovolně aktivuje náhodnou expozici..
Bude to celé umístěno v takovém batohu či spíše kufříku s popruhy, neseným na zádech. Objektiv fotoaparátu bude namířen dozadu, takže při pohybu na ulici apod. nebudu vědět, co přesně bylo exponováno, a to i v případě, že občas uslyším zvuk automaticky aktivované závěrky.
(součástí přístroje bude též motorový převíječ filmu)
Ve alternativní verzi by baťohový kufřík na zádech fotografa mohl být vybaven čidlem, které by fungovalo na podobném principu, jako domovní čidla pro automatické rozsvícení světla při pohybu osob či zvěře v blízkosti čidlem vybavené budovy. Takže pokud by se zezadu k fotografovi přibližovala lidská osoba, zvířecí tvor, pohádková bytost anebo třeba svištící automobil, fotoaparát v kufříku na zádech fotografa by automaticky exponoval.. Ale to už by asi bylo přílišné zasahování do role Náhody..
V současnosti vyvíjím další alternativní verze mechanismů pro ryze náhodnou expozici..
----------------
Michale, mýlíš se. Ale odpouštím Ti. A co dělám především? No přece děkuji!
----------------
pes: mám vyřídit vzkaz od placatého skeneru. Placatý skener vás všechny pozdravuje a velice vám všem děkuje za vaše nádherné komentáře, ze kterých má prý ohromnou radost. A kdybyste teď na vlastní oka viděli, jak se placatý skener nyní tváří a tetelí blahem, tak byste nepochybovali, že má opravdu radost. Ješita jeden.
Harry kosmonautem
Jakub Schenker
zuzu
Henrik Filo
S(3) První host
Miloš Klemsa
http://www.fstop.cz/fstop/imgrepo/1/236/moni.jpg
je výborná :))
--¥--
Tomáš Štumpa
linie kmenu si vysloveně žádá, aby ten strom byl posunut o „centimetr“ doleva..
ale jinak pěkná krajinka
.
Jiří Tůma
i přes zdánlivou nesmyslnost je v tom cosi prazákladního
cosi jako hlavonožec na dětských kresbách
ale hlavonožec zde není to správné slovo
spíše cosi jako hlavoručec
praobraz z hlubin nevědomí
:)
.
Jiří Tůma
.
Jiří Tůma
u té horní se mi líbí především její grafičnost..
a u spodní decentní humor..
v diptychu to sluší oběma..
pěkně se vzájemně doplňují..
:)
S(5) mem
Milan Bureš
S(5) mem
Milan Bureš
S(5) mem
Milan Bureš
mj. obdivuji, jakým způsobem je to vyfoceno
jak je vždy počkáno na šero, aby se objevila světla aut
je to symbolické
a především emotivní
je zde zachyceno více než jen pomíjivost
pes: souvisí název série s mentálními „geny“, resp. mentálními „viry“?
S(5) mem
Milan Bureš
obsahově stále aktuální
a působivé provedení
netečný světelný pohyb kolem
jako kdyby ty osudy ani neexistovaly
neviditelná auta sviští dál
a v těch svištících autech nesedí žádní pasažéři
...
S(2) real hiphoppa
Martin Slavík
a jdou pěkně k sobě
:)
### Pražské léto XX
Lubomír Vlk
### Pražské léto XX
Lubomír Vlk
ASPM
Miloš Klemsa
muzikant náhle přepadený masožravým mikrofonem
hubice saxofonu varovně syčí
flétna raději utekla za kalhoty
dokonce i čerň z opony vzala nohy na ramena
kdo vyhraje tento zápas?
### Letná II
Ondřej Rytíř
S(5) portrety
Milan Bureš
ale jinak výborná série
### * * *
Ianus Germanicus
je až nepochopitelné, jak odlišně mohou vnímat různí lidé jednu fotografii..
a tak rád zopakuji, že pro vlčí vnímání je toto nádherná fotografie..
básnická..
a kouzelná..
dokonce i to křoví vzadu tam podle mého názoru krásně hraje..
čímsi mi to připomíná lyriku mého oblíbence Keitha Cartera:
http://www.keithcarterphotographs.com/angel.html
tou celkovou atmosférou
=:o)
S(3) Porucha skeneru XIV
Lubomír Vlk
Teď ještě dumám, jak vyrobit přístroj pro náhodnou expozici..
Musím zkonstruovat mechanismus s časovačem, který v nepravidelných (synkopických) a předem neodhadnutelných intervalech občas – jen tu a tam – pomocí drátové spouště (připojené k mechanismu časovače) samovolně aktivuje náhodnou expozici..
Bude to celé umístěno v takovém batohu či spíše kufříku s popruhy, neseným na zádech. Objektiv fotoaparátu bude namířen dozadu, takže při pohybu na ulici apod. nebudu vědět, co přesně bylo exponováno, a to i v případě, že občas uslyším zvuk automaticky aktivované závěrky.
(součástí přístroje bude též motorový převíječ filmu)
Ve alternativní verzi by baťohový kufřík na zádech fotografa mohl být vybaven čidlem, které by fungovalo na podobném principu, jako domovní čidla pro automatické rozsvícení světla při pohybu osob či zvěře v blízkosti čidlem vybavené budovy. Takže pokud by se zezadu k fotografovi přibližovala lidská osoba, zvířecí tvor, pohádková bytost anebo třeba svištící automobil, fotoaparát v kufříku na zádech fotografa by automaticky exponoval.. Ale to už by asi bylo přílišné zasahování do role Náhody..
V současnosti vyvíjím další alternativní verze mechanismů pro ryze náhodnou expozici..
----------------
Michale, mýlíš se. Ale odpouštím Ti. A co dělám především? No přece děkuji!
----------------
pes: mám vyřídit vzkaz od placatého skeneru. Placatý skener vás všechny pozdravuje a velice vám všem děkuje za vaše nádherné komentáře, ze kterých má prý ohromnou radost. A kdybyste teď na vlastní oka viděli, jak se placatý skener nyní tváří a tetelí blahem, tak byste nepochybovali, že má opravdu radost. Ješita jeden.
;)
Bleší trh
Milan Bartoš
velmi líbí.. =:o)