Nastaven filtr:

[fs:118]
Lubomír Vlk [fs:118]
 (kdokoliv)



Kamile, tentokrát se mi to vůbec nelíbí. Asi si děláš srandu z nějakých duševně chorých nešťastníků, kteří se podobným způsobem prezentují na některých jiných serverech, ale ani tak se mi to nelíbí. Vlastně tím hůř. Protože není pěkné dělat si srandu z nemocných.

Jako parodie mne to přijde velmi hloupé, a art-brut to není ani vzdáleně.



Bylo nápadné ticho. Tu se náhle zjevil za záclonou malý návštěvník z jiné galaxie. Nic neříkal. Jen se díval skrz záclonu svýma mimozemskýma očima. Jakýmsi telepatickým přenosem však bylo patrné, že ví, co si myslím.



Pěkné barvy a dekory, ale jinak jsem zde i po vícedenním časovém odstupu poněkud bezradný.



Výborná! Přesně směrovaný obdélník světla jako v seriózním solárním studiu, kde ani špetka UV záření nepřijde nazmar. :)



K dokonalosti chybí pomeranče rozkutálené po silnici. Ale i tak pěkné pocivění. :)



Jej, to je krásná fotografie. A jak píše Tom B/W: „A je to Fotografie“ :)



Výraz matky je výborný. Avšak výraz dítěte poněkud utekl.



Hororová záležitost. Závratná kombinace oček dámy s dekorem vševidoucích očí na tapetě v pozadí snímku.



Vracím se a kuchám se pohledem. Celá série je interesantní.
A druhá + třetí fotografie jsou vysloveně senzační!



Zasažen bleskovou inspirací... Paráda!



To je tak technicistní, až je to pěkné.



Podivné hemžení a v tajném lesním hnízdišti. Pěkné.



Emile, ale podle mého názoru tvá poznámka o nálepce „ferari na zadnim skle skody 120“ zde nesedí. Vždyť přece Beruška Danuška nepředstírá, že jde o 6x6 (anebo třeba o deskáč 12x12 cm). Už nějaký čas zásadně vytváří čtverce nejen ze svitku, ale i z kinofilmu. Má sérii 6x6 cm, a zároveň vytváří i sérii cca 24x24 mm z kinofilmu. Zkrátka dělá zároveň fotky z 24milimetrových čtverečků. A určitě nepředstírá, že je to z většího formátu.

Od počátku vzniku kinofilmových foťáků se dlouhé desítky let zcela běžně dělaly z kinofilmových políček nejrůznější výřezy – od podlouhlých panoramat a různých netradičních proporcí až po čtverec. To je přece normální. Myslím, že není nutné čtverec z kinofilmu zatracovat. Dokonce ani nepotřebuje zdůvodňovat či legalizovat. Když si prohlédneš více fotografií od Berušky Danušky, tak v současnosti spatříš pouze čtverečky. V celkovém kontextu to působí přirozeně a samozřejmě. ;)

Emile, nemám v úmyslu ti vnucovat čtverce z kinofilmu. Jen reaguji na tvou poznánku o nálepce „ferari na zadnim skle skody 120“.


fstop-3.6.10.1/eloise-2.4.15.9
Komentáře, strana 65/160

Str.
65