Nastaven filtr:

[fs:118]
Lubomír Vlk [fs:118]
 (kdokoliv)



pes: jejej, teď koukám, že zde zazněla i nějaká jména... ...tak to rychle dodávám, že jsem to s tou symbolikou nemyslel nijak konkrétně, ale výhradně obecně... ,o)))



symbolické dílo: ženich, který ztratil hlavu... ,o)



velevážená a velemilá LA*, na Váš dotaz zřejmě již odpověděl Mistr Michal Kostowski: je to louendovy fletbed s duší cmykové inkjety a se smolnou karmou... ,o))



mám vyřídit, že placatý skener opět děkuje vám všem za úžasné komentáře...! =O))
Tomáši H, posílám speciální poděkování za naprosto dokonalou fotografii na Tvém odkaze...!! =O)



Tome, vyměním jej za ten Tvůj nový placatý skener... ,O)))



placatý skener děkuje všem za moc krásné komentáře...! ,O))



...ta první je krásná, ale ještě více mne nadchla představa diptychu, složeného z 9 a 10...



...takhle pohromadě to působí velmi pěkně graficky... =O)



...vlčímu mlžnému zraku lahodící diptychy... =O)



Nejvelevyváženější klubový Profesore Tr. Ianusi, narozdíl od Vaší brilantní fotografie J. Redmana, která vlka zachvátila již o počátku svým skálopevně jistým výrazem a nabitou energií, musím s dvojportrétní fotografií Petera L. trochu experimentovat a provádět drobné rituální úkony, aby ke mne promluvila (což jistě není nic špatného...)

Když na ní civím zblízka na monitoru, tak se mne spíš nelíbí, protože zde tak důležitá jemnost neostrostních přechodů je rušena čtverečkovanou strukturou displeje (to samozřejmě není chyba fotografie jako takové...)

Mám však fintu: zírám na tuto fotografii z odstupu cca 1,5 až 2 m, a v takovém případě je vše jinak...
Při civění z odstupu zjišťuji, že jede o zraku lahodící jemný obraz s hezkou kompozicí...

Ladí zde kulatost s kulatostí...
Vlastně se zde téměř nevyskytují jiné tvary, než kulaté...
V temném prostoru se vznáší světlé bubliny jazzu...
=O)



...hezká atmosférická pouličnická skorocelkovoportrétomomentka... =O)
pes: kompozice líbí tak jak je...



otrava přebrebtu: Ti statní fotografové = Ti ostatní fotografové ,O))



nejvelevyváženější klubový Profesore Tr. Ianusi, zdivočelý klubový vlk se domnívá, že Vám rozumí...

Avšak jak může býti Vaše omluva za rušení koncertu bezezbytku přijata, když zcela prostý fakt, že jste fotil bez blesku, výrazně znehodnotil celkový umělecký dojem z vystoupení?

Ti statní fotografové (samozřejmě většinou profesionálové) byli vzorně vybaveni bleskem a většinou jej také důsledně používali! Bylo mě až trapně, když jsem sledoval, jak si tak lážo plážo beztarostně exponujete v té polotmě, jako kdyby na světě snad ani žádný výrobce blesků neexistoval...

Byla to taková hanba, že jsem v tu chvíli raději předstíral, že Los Embudos jsou pro mne zcela neznámým a cizím klubem...

Nyní bych raději obrátil listí a k této politováníhodné události se již nevracel...

---------------------------------------------------------------------

Porovnávání Redmana s Peterem Lipou lze třeba tak trochu vzdáleně přirovnat k porovnávání perfektně zahraného Bacha se skvěle zahraným blues...

Oboje je výborné... Ten Bach sice může působit ve srovnání chladněji, ale pokud se posluchač skutečně koncentruje a stále se zuby nechty drží kulometné palby not, tak může objevit nové světy...

---------------------------------------------------------------------

Ale mě se na tom so-botním festivalovém multikoncertě asi nejvíc líbila hra klavíristy a kontrabasisty od té jinak poněkud uhlazené Viktorie Tolstoy, a vystoupení akordeonisty, kontrabasisty a bubeníka od divoké a vlastně i úžasné Dee Dee... =O))

...byli to všichni virtuózové... =O)
...a hráli naprosto překrásně... =O)

...ani jsem nedutal...

...a ten argentinský bubeník od Dee Dee je pro mne asi největším objevem festivalu...!

...tak tvořivá a zároveň citlivá a ještě navíc extrémně přesná a přitom neokázalá hra na bicí se jen tak často neslyší, a vlastně takový styl jsem slyšel úplně poprvé, a to se přitom různými styly bubeníků průběžně zabývám až chorobně dlouho...

---------------------------------------------------------------------

nejvelevyváženější klubový Profesore Tr. Ianusi, váš předešlý komentář je podle Vašich slov obhajobou Vašeho fotografování na koncertech... ...avšak podle mého názoru obhajobou zbytečnou...

...totiž tou nejlepší obhajobou je přece tato FOTOGRAFIE...!

...moc se Vám povedla...

...perfektně sedne... ...a je v ní ten muzikantský náboj Joshuy Redmana...

...a také ta skálopevná muzikantská jistota virtuóza...

...ta FOTOGRAFIE je přece EXCELENTNÍ !

=O)



...i když ten aparát vlastně vůbec nemusel být pohotový... ...na zvěčnění sedmirozkošné Světluščí příhody bylo moře času – focení oné události bývalo mohlo býti provedeno třeba i velkým měchovým ateliérovým aparátem na stativu... ,O)))



sedmimile světélkující Světluško, co se týká Tvé relaxační příhody, tak to je jediný okamžik z pobytu na festivalu v lidojemu, při kterém jsem tenkrát snad i zalitoval, že u sebe nemám nějaký pohotový fotografický aparát... ,O)))



nejvelevyváženější klubový Profesore Tr. Ianusi, když jsem Vás v tu onu so-botu uzřel v lidojemu (paláci pakultury) s fotobrašnou velkou a těžkou skoro jak pytel cementu, tak jsem si v uchu říkal, proč se s tím vercajkem taháte na koncert, dyť ty koncertovky jsou stejně k ničemu (s výjimkou fotografie Radůzy), všechny jsou více méně stejné – vždy to samé: nějaký ten světelný kužel, makrofon či mikrofon, nějaký ten saxík či trubice anebo kejtra apod, černé pozadí, efektní silueta muzikanta v páře a co víc?

Proč raději neposlouchat nerušeně v křesle a jen po očku sledovat ty fotografy profíky jak tam musej něco povinně nacvakat...? ...proč se neusmívat blaženě, že nás se ta trapná výcvaková šichta netýká, že můžeme poslouchati a vstřebávati muziku a nějaké focení nám muže býti ukradené...?

A když se do toho Joshua Redman obul, tak jsem skutečně chtěl jen poslouchat – koncentrovat se na muziku - vyluxovat to do posledního tónu a úderu...

...a fotit v takovém okamžiku? Ani náhodou! Nikdy! Kdysi dávno jsem si řekl, že na koncertech nebudu nikdy fotit. NIKDY! MUZIKA SE PŘECE NEFOTÍ!!!

Ale když teď vidím výsledek, tam musím uznat, že je to pěkný... ...že jste ten pytel cementu netáhl zbytečně... ...že jste nepřišel marně o kus koncertu...

Tahle fotka je elegantní, a určitě stála za tu námahu...

A Tomáš Štumpa má pravdu... ...až na výjimky nemá Joshua Redman až tak zázračné fotky na booookletách svých Cé-Deček...

Tato Vaše by se na jeho booooooooookletu výjimala... ...je opravdu pěkná...

pes: seděl jsem vedle sedmimile světélkující Světlušky a jejího veleváženého Dobro-Druha přímo ve vrcholu rovnostranného trojúhelníku (další dva vrcholy tvořily nečekaně kvalitní PA boxy), navíc hlukař odvedl velmi dobrou práci – zvukový výsledek byl znamenitý (příjemně zapůsobil také téměř neexistující dozvuk přetlumeného velkého sálu lidojemu) – vzhledem ke kategorii ozvučovaných koncertů nezvykle čistý zvuk – zkrátka paráda...

...jen ti fotografové u pódia zpočátku poněkud kazili celkový umělecký dojem....
,O)))



pes: tou robotou na objednávku jsem měl na mysli cosi jako účelovou práci pro reklamku...
...ale to nevadí... ...je to svižné, a to je to hlavní...
...má to dužinu...
=O)



...tak tohle je spíš užitá grafika... ...něco jako robota na objednávku... ...ale svižná věc...


fstop-3.6.10.1/eloise-2.4.15.9
Komentáře, strana 139/160

Str.
139