Martine, na ty vykukující hříbečky jsem civěl již zpočátku, ale řekl jsem si v uchu ihned a čiperně, že mne vůbec nevadí... ...jen ten malíček s mikrofonem mne praštil... ...avšak obešlo se to bez boule... ;))
Pane kolego TSz, a Vy snad nevykrýváte? Vykrývání, nadržování, vyrovnávání ploch a přirozené potlačování rušivých segmentů obrazu (pomocí zvětšováku, šablonek a v detailech též retušovacího štětečku) je přece jedna z nejdůležitějších a naprosto konzervativních nezbytností při (a po) zvětšování! Tak jakýpak podvod? Jedině nadvod! ;)
N. K. SP. Tr. I.G., domnívám se směle, že na tu levou hlavu dole, která Vás zlobí, lze vystřihnout šablonku a proexponovat ji – ztmavit pod zvětšovákem, a že celkem snadno bude po žížalkách... ;))
Martine, omlouvám se velice, že troufale blábolím, ale ještě přemítám, že až se tato fotografie bude zvětšoval na velký baryt, tak že by potom bylo možné pokusit se polosuchým retušovacím štětečkem trpělivě a velmi decentně – nenápadně – „neviditelně“ vytečkovat ten světlý puntík (jen mírně potlačit bílou) na konci tělesa mikrofonu, který je na dotyk s malíčkem ruky zpěvačky v popředí...
Domnívám se, že po takovéto drobné „neviditelné“ úpravě, kterou v obecném smyslu považuji u zvětšovaných fotek za regulérní, tato fotografie ještě více prokoukne a pro vlčí vnímání se stane naprosto perfektní!
pes: skvěle chycený oka-mžik; silná atmosféra; moc líbí...
tato fotografie s rozštěpeným panem René Magrittem (jak praví Zdeněk Miklín) se mi stále hodně líbí... Vlastně se mi nyní líbí ještě více, než tenkrát v březnu...
Velevážení fotopřátelé, díky za veškeré komentáře! Takže se teda zdá, že buď ponechat všechny tři (respektive všech šest) aby si mohl každý vybrat, anebo celou sérii zahodit, protože žádný z těch výcvaků neosloví nadpoloviční většinu (asi mám povolební depresi... ;))
Tomáši Sz, sice nesouhlasím, že je to vizuálně prázdné (jsou tam úžasně fotogenické kulisy a rekvizity) ale jinak naprosto souhlasím s Tvým názorem, že je to obsahově prázdné. V tom máš zcela pravdu. Je to jen na efekt, nic víc. Kromě jediné výjimky se obsahová prázdnota týká všech výcvaků, které na Fstopu prezentuji. Vím o tom, netěší mne to, ale nechávám to volně plynout. Kdybych se snažil o obsah, byla by to ode mne asi křeč.
Obě fotografie se mi líbí:
první středovou kompozicí, přímým pohledem a trychtýřem na hlavě.
druhá nejen psiskem a žárovkou pod stolem, ale i změtí kabelu.
LA*, děkuji za velmi milý komentář...! ...mám rarachdost...! =:o)
Kristýnko, takže teda ta druhá? ...tak to jsem z toho srnec... ...ještě, že jsem ji postnul... Totiž také jsem zvažoval, že postnu jen tu první a třetí, a ten mezistav (druhou) vynechám, abych neprudil s přílišným množstvím skoro téhož... ...ještě, že jsem skrblík, a nedokázal plýtvat a vyhazovat... Tak teda díky! =:o))
Ale stejně si myslím, že jen ta první se to toho obdélníku zaklínila nějak akpcetovatelněji...
Michale, děkuji, ale s tou tonalitou opravdu nic zvláštního neprovádím... Mám rád jemně odstupňované valéry šedi... To je asi tak vše, co se dá k tomu říci...
Jinak mne teda především sejmul ten parní válec – v reálu... ...tyto cvaky jsou ze slunné soboty, ale já už na tu válcovací strojovnu civěl v i podmračený pátek... ...naprosto úžasnej stroj... ...dvouválec... ...dokonale seštylovanej... ...kdyby jste slyšeli ten tichounký chod a zblízka viděli ten úchvatně přesný stroj... ...a potom ten zvuk reálné píšťaly... ...žádný elektrický klakson, ale opravdová píšťala jak od varhan... ...nádhera... =:o)
Deniso, vyji poděkování veliké! Vážím s tvých slov. Velice. Obzvlášť těch, která jsi nenapsala...
Kamile, prosil bych 2x 70 mm – stereo IMAX... Děkuji.
Ondřeji Kotwo, šíleně děkuji, ale neblázni: vždyť to tvoří jen ty kulisy. Efekt. Nic ze života.
Oto, také mám raději jiné. Ale zas na druhou stranu ten parní válec mne převálcoval. Byl úžasný.
Jane, díky!
Jirko, díky!
Ľubomíro, díky!
Henriku, díky!
Petere Sekero, díky, ale nikoliv rukopis, nýbrž drápopis. ;))
Tomáši Tee Pee, nevím, jak Ti mám poděkovati... Sakrblé...
Peter Pan Burdo, děkuji, ale jakýpak rukopis? Přece drápopis. Ale ani to ne. Tak to tam přece bylo.
Jáne Poliaku, Ota není ze Zlína. Ota je z Dobřína.
Izidore, takový názor bych nečekal. Ale v každém případě děkuji.
Jiří Tůmo, díky! Jo, první možná ponechat, zbylých pět vyhodit. Chtěl jsem to tak původně udělat, ale jsem skrblík.
Ano a Richarde, velikánské Díky!
pes: s tím parochodem je těch výcvaků jen šest; není třeba se obávat invaze (tři před týdnem a tři dnes ;))
pes2: nějak jsem nedokázal vyhodit ty ostatní (je to tak trochu jako pohyblivé obrázky) ale pokud bych měl z těch celkem šesti štaflově-parochodních vybrat jen jeden výcvak, tak právě ten první z dnešního vrhu... ;))
O. Kotwo K., Tvá odkazovaná verze je pro vlčí vnímání až příliš uhlazená (postrádá cosi jako oživující kompoziční „squash“)
Tvůj odkaz vnímám spíše relativně klidnou podkladovou plochu – jako „otevřenou“ dvoustranu připravovaného čtvercového katalogu, nachystanou pro nalití většího množství textu, nebo tak nějak...
;)
nápis „my fav wall“ tu fotku zachránil (je vidět, že jsi cítěním grafik), ale zachraňovat fotku typograficky je podle mého cítění cosi jako ofsajd...
pes: Ondřeji Kotwo Kratochvíle, domnívám se, že Tebou odkazovaná alternativní verze to celé zadusila... Nechápu, jak jsi takovouto nudli bez jiskry mohl pustit ven...
...as black as my soul...
Martin Slavík
...as black as my soul...
Martin Slavík
...as black as my soul...
Martin Slavík
...as black as my soul...
Martin Slavík
Domnívám se, že po takovéto drobné „neviditelné“ úpravě, kterou v obecném smyslu považuji u zvětšovaných fotek za regulérní, tato fotografie ještě více prokoukne a pro vlčí vnímání se stane naprosto perfektní!
pes: skvěle chycený oka-mžik; silná atmosféra; moc líbí...
pes2: ten koncert by určitě senzační!
=:o)
S(6) romská miss
Milan Bartoš
Ta první je má speciálně oblíbená: úžasně dynamická kompozice, tvořená tím pohledem...
...a tou pozicí...
...a růže ve vlasech...
Ale všechny jsou skvělé!
Za mimořádně znělou považuji [phih]
Tu si představuji v budoucnosti často publikovanou v časopisech apod...
Celá série je krásně přirozená; nádherně chycené výrazy, gesta, okamžiky...
=:o)
S(10) 6.30
Valsidal Ruzam
±
Valsidal Ruzam
S(7) fotka s Hradčanama XII
Lubomír Vlk
Tomáši Sz, sice nesouhlasím, že je to vizuálně prázdné (jsou tam úžasně fotogenické kulisy a rekvizity) ale jinak naprosto souhlasím s Tvým názorem, že je to obsahově prázdné. V tom máš zcela pravdu. Je to jen na efekt, nic víc. Kromě jediné výjimky se obsahová prázdnota týká všech výcvaků, které na Fstopu prezentuji. Vím o tom, netěší mne to, ale nechávám to volně plynout. Kdybych se snažil o obsah, byla by to ode mne asi křeč.
haf aneb pesakoš
Ondřej Rytíř
;))
Oříšky pro černého pap...
Izidor Macháček
S(2) foosball
Henrik Filo
první středovou kompozicí, přímým pohledem a trychtýřem na hlavě.
druhá nejen psiskem a žárovkou pod stolem, ale i změtí kabelu.
S(7) fotka s Hradčanama XII
Lubomír Vlk
Kristýnko, takže teda ta druhá? ...tak to jsem z toho srnec... ...ještě, že jsem ji postnul... Totiž také jsem zvažoval, že postnu jen tu první a třetí, a ten mezistav (druhou) vynechám, abych neprudil s přílišným množstvím skoro téhož... ...ještě, že jsem skrblík, a nedokázal plýtvat a vyhazovat... Tak teda díky! =:o))
Ale stejně si myslím, že jen ta první se to toho obdélníku zaklínila nějak akpcetovatelněji...
Michale, děkuji, ale s tou tonalitou opravdu nic zvláštního neprovádím... Mám rád jemně odstupňované valéry šedi... To je asi tak vše, co se dá k tomu říci...
Jinak mne teda především sejmul ten parní válec – v reálu... ...tyto cvaky jsou ze slunné soboty, ale já už na tu válcovací strojovnu civěl v i podmračený pátek... ...naprosto úžasnej stroj... ...dvouválec... ...dokonale seštylovanej... ...kdyby jste slyšeli ten tichounký chod a zblízka viděli ten úchvatně přesný stroj... ...a potom ten zvuk reálné píšťaly... ...žádný elektrický klakson, ale opravdová píšťala jak od varhan... ...nádhera... =:o)
S(7) fotka s Hradčanama XII
Lubomír Vlk
Kamile, prosil bych 2x 70 mm – stereo IMAX... Děkuji.
Ondřeji Kotwo, šíleně děkuji, ale neblázni: vždyť to tvoří jen ty kulisy. Efekt. Nic ze života.
Oto, také mám raději jiné. Ale zas na druhou stranu ten parní válec mne převálcoval. Byl úžasný.
Jane, díky!
Jirko, díky!
Ľubomíro, díky!
Henriku, díky!
Petere Sekero, díky, ale nikoliv rukopis, nýbrž drápopis. ;))
Tomáši Tee Pee, nevím, jak Ti mám poděkovati... Sakrblé...
Peter Pan Burdo, děkuji, ale jakýpak rukopis? Přece drápopis. Ale ani to ne. Tak to tam přece bylo.
Jáne Poliaku, Ota není ze Zlína. Ota je z Dobřína.
Izidore, takový názor bych nečekal. Ale v každém případě děkuji.
Jiří Tůmo, díky! Jo, první možná ponechat, zbylých pět vyhodit. Chtěl jsem to tak původně udělat, ale jsem skrblík.
S(7) fotka s Hradčanama XII
Lubomír Vlk
pes: s tím parochodem je těch výcvaků jen šest; není třeba se obávat invaze (tři před týdnem a tři dnes ;))
pes2: nějak jsem nedokázal vyhodit ty ostatní (je to tak trochu jako pohyblivé obrázky) ale pokud bych měl z těch celkem šesti štaflově-parochodních vybrat jen jeden výcvak, tak právě ten první z dnešního vrhu... ;))
...as black as my soul
Martin Slavík
my fav wall
Ondřej Rytíř
Tvůj odkaz vnímám spíše relativně klidnou podkladovou plochu – jako „otevřenou“ dvoustranu připravovaného čtvercového katalogu, nachystanou pro nalití většího množství textu, nebo tak nějak...
;)
...as black as my soul
Martin Slavík
S(5) trhovníci 1
Henrik Filo
my fav wall
Ondřej Rytíř
pes: Ondřeji Kotwo Kratochvíle, domnívám se, že Tebou odkazovaná alternativní verze to celé zadusila... Nechápu, jak jsi takovouto nudli bez jiskry mohl pustit ven...
Terasove zatisi
Richard Procházka