Velevážení fotopřátelé, díky za veškeré komentáře! Takže se teda zdá, že buď ponechat všechny tři (respektive všech šest) aby si mohl každý vybrat, anebo celou sérii zahodit, protože žádný z těch výcvaků neosloví nadpoloviční většinu (asi mám povolební depresi... ;))
Tomáši Sz, sice nesouhlasím, že je to vizuálně prázdné (jsou tam úžasně fotogenické kulisy a rekvizity) ale jinak naprosto souhlasím s Tvým názorem, že je to obsahově prázdné. V tom máš zcela pravdu. Je to jen na efekt, nic víc. Kromě jediné výjimky se obsahová prázdnota týká všech výcvaků, které na Fstopu prezentuji. Vím o tom, netěší mne to, ale nechávám to volně plynout. Kdybych se snažil o obsah, byla by to ode mne asi křeč.
Obě fotografie se mi líbí:
první středovou kompozicí, přímým pohledem a trychtýřem na hlavě.
druhá nejen psiskem a žárovkou pod stolem, ale i změtí kabelu.
LA*, děkuji za velmi milý komentář...! ...mám rarachdost...! =:o)
Kristýnko, takže teda ta druhá? ...tak to jsem z toho srnec... ...ještě, že jsem ji postnul... Totiž také jsem zvažoval, že postnu jen tu první a třetí, a ten mezistav (druhou) vynechám, abych neprudil s přílišným množstvím skoro téhož... ...ještě, že jsem skrblík, a nedokázal plýtvat a vyhazovat... Tak teda díky! =:o))
Ale stejně si myslím, že jen ta první se to toho obdélníku zaklínila nějak akpcetovatelněji...
Michale, děkuji, ale s tou tonalitou opravdu nic zvláštního neprovádím... Mám rád jemně odstupňované valéry šedi... To je asi tak vše, co se dá k tomu říci...
Jinak mne teda především sejmul ten parní válec – v reálu... ...tyto cvaky jsou ze slunné soboty, ale já už na tu válcovací strojovnu civěl v i podmračený pátek... ...naprosto úžasnej stroj... ...dvouválec... ...dokonale seštylovanej... ...kdyby jste slyšeli ten tichounký chod a zblízka viděli ten úchvatně přesný stroj... ...a potom ten zvuk reálné píšťaly... ...žádný elektrický klakson, ale opravdová píšťala jak od varhan... ...nádhera... =:o)
Deniso, vyji poděkování veliké! Vážím s tvých slov. Velice. Obzvlášť těch, která jsi nenapsala...
Kamile, prosil bych 2x 70 mm – stereo IMAX... Děkuji.
Ondřeji Kotwo, šíleně děkuji, ale neblázni: vždyť to tvoří jen ty kulisy. Efekt. Nic ze života.
Oto, také mám raději jiné. Ale zas na druhou stranu ten parní válec mne převálcoval. Byl úžasný.
Jane, díky!
Jirko, díky!
Ľubomíro, díky!
Henriku, díky!
Petere Sekero, díky, ale nikoliv rukopis, nýbrž drápopis. ;))
Tomáši Tee Pee, nevím, jak Ti mám poděkovati... Sakrblé...
Peter Pan Burdo, děkuji, ale jakýpak rukopis? Přece drápopis. Ale ani to ne. Tak to tam přece bylo.
Jáne Poliaku, Ota není ze Zlína. Ota je z Dobřína.
Izidore, takový názor bych nečekal. Ale v každém případě děkuji.
Jiří Tůmo, díky! Jo, první možná ponechat, zbylých pět vyhodit. Chtěl jsem to tak původně udělat, ale jsem skrblík.
Ano a Richarde, velikánské Díky!
pes: s tím parochodem je těch výcvaků jen šest; není třeba se obávat invaze (tři před týdnem a tři dnes ;))
pes2: nějak jsem nedokázal vyhodit ty ostatní (je to tak trochu jako pohyblivé obrázky) ale pokud bych měl z těch celkem šesti štaflově-parochodních vybrat jen jeden výcvak, tak právě ten první z dnešního vrhu... ;))
O. Kotwo K., Tvá odkazovaná verze je pro vlčí vnímání až příliš uhlazená (postrádá cosi jako oživující kompoziční „squash“)
Tvůj odkaz vnímám spíše relativně klidnou podkladovou plochu – jako „otevřenou“ dvoustranu připravovaného čtvercového katalogu, nachystanou pro nalití většího množství textu, nebo tak nějak...
;)
nápis „my fav wall“ tu fotku zachránil (je vidět, že jsi cítěním grafik), ale zachraňovat fotku typograficky je podle mého cítění cosi jako ofsajd...
pes: Ondřeji Kotwo Kratochvíle, domnívám se, že Tebou odkazovaná alternativní verze to celé zadusila... Nechápu, jak jsi takovouto nudli bez jiskry mohl pustit ven...
Jej, to jsem ale nepozorný předpleta/popleta! Sedmipozorná Deniso, děkuji za upozornění! Ihned (než si toho někdo všimne) tu trapnou chybu napravím:
pes: sedmikrásková fotografie! =:o)
Jardo, děkuji velice! Bizarnost je mé oblíbené slovo. Svět je bizarní... ;))
Rastislave, bez výhrad akceptuji, že se Ti ty výcvaky vůbec nelibí ve smyslu fotografickém. To chápu. Ale mrzí mne, že na nich nic nevidíš. Tak to třeba takový Antonín Dvořák prý chodívával na nádraží obdivovat parní lokomotivy. Byl prý jimi zcela fascinován. A mne to už jako dítěti pomáhalo vnímat Dvořákovu hudbu. A také jsem měl jako dítě rád němé grotesky – především Laurel & Hardy: http://www.laurel-and-hardy.com/
z těch jsem úplně šílel ;)))
A tak mne napadlo, že bych tuto výcvakovou sérii mohl věnovat všem, kteří zůstali dětmi ;)
Tomáši Sz., to nevadí, do ničeho se nenuť... V každém případě díky za slova upřímná! ;)
Radime, díky za slova radostná!
pes: někteří piloti tvrdí, že i v akrobatickém letadle je bezpečněji, než na štaflích... ;))
Ale, ale, Velmistře Tr. Luňáku, sice převelice děkuji, ale copa to čtu? Jaképak „právem jsem se obával dát sem své vlastní cvaky“ ???
Totiž ono to tenkrát vůči Vám bylo značně nefér: Vy jste se tenkrát seznamoval se zcela nově pořízeným fotoaparátem (M6), štyloval jej za pochodu, navíc jste zápasil se záludnými špulkami pro film v metráži, za které by jejich výrobce zasloužil rázně vytahat za uši, a navíc jste v té době ještě neměl oranžový filtr... To vše dohromady je ohromný handicap... A i přes tento technický handicap jste tenkrát pořídil nádherné záběry! Viděl jsem je na Vašich negativech...!
S(7) fotka s Hradčanama XII
Lubomír Vlk
Tomáši Sz, sice nesouhlasím, že je to vizuálně prázdné (jsou tam úžasně fotogenické kulisy a rekvizity) ale jinak naprosto souhlasím s Tvým názorem, že je to obsahově prázdné. V tom máš zcela pravdu. Je to jen na efekt, nic víc. Kromě jediné výjimky se obsahová prázdnota týká všech výcvaků, které na Fstopu prezentuji. Vím o tom, netěší mne to, ale nechávám to volně plynout. Kdybych se snažil o obsah, byla by to ode mne asi křeč.
haf aneb pesakoš
Ondřej Rytíř
;))
Oříšky pro černého pap...
Izidor Macháček
S(2) foosball
Henrik Filo
první středovou kompozicí, přímým pohledem a trychtýřem na hlavě.
druhá nejen psiskem a žárovkou pod stolem, ale i změtí kabelu.
S(7) fotka s Hradčanama XII
Lubomír Vlk
Kristýnko, takže teda ta druhá? ...tak to jsem z toho srnec... ...ještě, že jsem ji postnul... Totiž také jsem zvažoval, že postnu jen tu první a třetí, a ten mezistav (druhou) vynechám, abych neprudil s přílišným množstvím skoro téhož... ...ještě, že jsem skrblík, a nedokázal plýtvat a vyhazovat... Tak teda díky! =:o))
Ale stejně si myslím, že jen ta první se to toho obdélníku zaklínila nějak akpcetovatelněji...
Michale, děkuji, ale s tou tonalitou opravdu nic zvláštního neprovádím... Mám rád jemně odstupňované valéry šedi... To je asi tak vše, co se dá k tomu říci...
Jinak mne teda především sejmul ten parní válec – v reálu... ...tyto cvaky jsou ze slunné soboty, ale já už na tu válcovací strojovnu civěl v i podmračený pátek... ...naprosto úžasnej stroj... ...dvouválec... ...dokonale seštylovanej... ...kdyby jste slyšeli ten tichounký chod a zblízka viděli ten úchvatně přesný stroj... ...a potom ten zvuk reálné píšťaly... ...žádný elektrický klakson, ale opravdová píšťala jak od varhan... ...nádhera... =:o)
S(7) fotka s Hradčanama XII
Lubomír Vlk
Kamile, prosil bych 2x 70 mm – stereo IMAX... Děkuji.
Ondřeji Kotwo, šíleně děkuji, ale neblázni: vždyť to tvoří jen ty kulisy. Efekt. Nic ze života.
Oto, také mám raději jiné. Ale zas na druhou stranu ten parní válec mne převálcoval. Byl úžasný.
Jane, díky!
Jirko, díky!
Ľubomíro, díky!
Henriku, díky!
Petere Sekero, díky, ale nikoliv rukopis, nýbrž drápopis. ;))
Tomáši Tee Pee, nevím, jak Ti mám poděkovati... Sakrblé...
Peter Pan Burdo, děkuji, ale jakýpak rukopis? Přece drápopis. Ale ani to ne. Tak to tam přece bylo.
Jáne Poliaku, Ota není ze Zlína. Ota je z Dobřína.
Izidore, takový názor bych nečekal. Ale v každém případě děkuji.
Jiří Tůmo, díky! Jo, první možná ponechat, zbylých pět vyhodit. Chtěl jsem to tak původně udělat, ale jsem skrblík.
S(7) fotka s Hradčanama XII
Lubomír Vlk
pes: s tím parochodem je těch výcvaků jen šest; není třeba se obávat invaze (tři před týdnem a tři dnes ;))
pes2: nějak jsem nedokázal vyhodit ty ostatní (je to tak trochu jako pohyblivé obrázky) ale pokud bych měl z těch celkem šesti štaflově-parochodních vybrat jen jeden výcvak, tak právě ten první z dnešního vrhu... ;))
...as black as my soul
Martin Slavík
my fav wall
Ondřej Rytíř
Tvůj odkaz vnímám spíše relativně klidnou podkladovou plochu – jako „otevřenou“ dvoustranu připravovaného čtvercového katalogu, nachystanou pro nalití většího množství textu, nebo tak nějak...
;)
...as black as my soul
Martin Slavík
S(5) trhovníci 1
Henrik Filo
my fav wall
Ondřej Rytíř
pes: Ondřeji Kotwo Kratochvíle, domnívám se, že Tebou odkazovaná alternativní verze to celé zadusila... Nechápu, jak jsi takovouto nudli bez jiskry mohl pustit ven...
Terasove zatisi
Richard Procházka
S(2) you will not forget my...
Martin Slavík
A tak jen obdivně konstatuji, že tyto obě(d) fotografie jsou skvělé. Úplně parádní fotky!
Zkrátka smýkám kloboukem! Fakt paráda!
S(2) dobíjení jarem
Jarda Sedláček
pes: sedmikrásková fotografie! =:o)
S(2) dobíjení jarem
Jarda Sedláček
pes: krásná fotografie! =:o)
S(4) fotka s Hradčanama XI
Lubomír Vlk
Rastislave, bez výhrad akceptuji, že se Ti ty výcvaky vůbec nelibí ve smyslu fotografickém. To chápu. Ale mrzí mne, že na nich nic nevidíš. Tak to třeba takový Antonín Dvořák prý chodívával na nádraží obdivovat parní lokomotivy. Byl prý jimi zcela fascinován. A mne to už jako dítěti pomáhalo vnímat Dvořákovu hudbu. A také jsem měl jako dítě rád němé grotesky – především Laurel & Hardy:
http://www.laurel-and-hardy.com/
z těch jsem úplně šílel ;)))
A tak mne napadlo, že bych tuto výcvakovou sérii mohl věnovat všem, kteří zůstali dětmi ;)
S(2) Letiště XV
Lubomír Vlk
S(4) fotka s Hradčanama XI
Lubomír Vlk
Radime, díky za slova radostná!
pes: někteří piloti tvrdí, že i v akrobatickém letadle je bezpečněji, než na štaflích... ;))
S(4) fotka s Hradčanama XI
Lubomír Vlk
Totiž ono to tenkrát vůči Vám bylo značně nefér: Vy jste se tenkrát seznamoval se zcela nově pořízeným fotoaparátem (M6), štyloval jej za pochodu, navíc jste zápasil se záludnými špulkami pro film v metráži, za které by jejich výrobce zasloužil rázně vytahat za uši, a navíc jste v té době ještě neměl oranžový filtr... To vše dohromady je ohromný handicap... A i přes tento technický handicap jste tenkrát pořídil nádherné záběry! Viděl jsem je na Vašich negativech...!