[fotka s Hradčanama XII]
[close verbose info panel]                 Title: fotka s Hradčanama XII [gaok]

 

[fs:118]
Author: Lubomír Vlk
Portfolio: fotka s Hradčanama

Publicity level:

Set visible to non-members
Commenting: Set commenting allowed
Highlight:
No
 

Published on, medium:
2006-06-06 12:13, film: 35mm

Tech. data:
kinoemulzní aparát: Pentax ME Super
záklopka: Seiko MFC-E2
subjektiv: SMC Pentax-FA 2/35
filtr: pomerančový
emulze: Ilford HP5
záporná vývojka: Kodak D76 (v laboratoři)
komorní přístroj: Meopta Opemus 5a + barevná hlavice
(pilníkem zvětšený plechový rámeček - cca 26x38 mm)
světlocitlivý tapír: Agfa Multicontrast RC 13x18 cm
kladná vývojka: Tetenal Eukobrom (v temné koupelně)
placatý A4 snímač: Plustek OpticPro 9636T
číslicové úpravy: retuš smetí, křivice tónů, zbystření apod.

Remarks:
Praha – Letenská pláň, červen 2005

Nr. of views, unique comments/unique views:
3895, 25/79 (31 % have commented)

Social bookmarking:
 facebook     digg     delicious     reddit     stumbleupon     myspace


[fotka s Hradčanama XII b]
[close verbose info panel] Title: fotka s Hradčanama XII b [loph]
Published on, medium:
2006-06-06 12:14, film: 35mm

Tech. data:
kinoemulzní aparát: Pentax ME Super
záklopka: Seiko MFC-E2
subjektiv: SMC Pentax-FA 2/35
filtr: pomerančový
emulze: Ilford HP5
záporná vývojka: Kodak D76 (v laboratoři)
komorní přístroj: Meopta Opemus 5a + barevná hlavice
(pilníkem zvětšený plechový rámeček - cca 26x38 mm)
světlocitlivý tapír: Agfa Multicontrast RC 13x18 cm
kladná vývojka: Tetenal Eukobrom (v temné koupelně)
placatý A4 snímač: Plustek OpticPro 9636T
číslicové úpravy: retuš smetí, křivice tónů, zbystření apod.

Remarks:
Praha – Letenská pláň, červen 2005


[fotka s Hradčanama XII c]
[close verbose info panel] Title: fotka s Hradčanama XII c [udax]
Published on, medium:
2006-06-06 12:15, film: 35mm

Tech. data:
kinoemulzní aparát: Pentax ME Super
záklopka: Seiko MFC-E2
subjektiv: SMC Pentax-FA 2/35
filtr: pomerančový
emulze: Ilford HP5
záporná vývojka: Kodak D76 (v laboratoři)
komorní přístroj: Meopta Opemus 5a + barevná hlavice
(pilníkem zvětšený plechový rámeček - cca 26x38 mm)
světlocitlivý tapír: Agfa Multicontrast RC 13x18 cm
kladná vývojka: Tetenal Eukobrom (v temné koupelně)
placatý A4 snímač: Plustek OpticPro 9636T
číslicové úpravy: retuš smetí, křivice tónů, zbystření apod.

Remarks:
Praha – Letenská pláň, červen 2005


[fotka s Hradčanama XII a/b/c]
[close verbose info panel] Title: fotka s Hradčanama XII a/b/c [ocuf]
Published on, medium:
2006-06-17 15:59, film: 35mm

Tech. data:
kinoemulzní aparát: Pentax ME Super
záklopka: Seiko MFC-E2
subjektiv: SMC Pentax-FA 2/35
filtr: pomerančový
emulze: Ilford HP5
záporná vývojka: Kodak D76 (v laboratoři)
komorní přístroj: Meopta Opemus 5a + barevná hlavice
(pilníkem zvětšený plechový rámeček - cca 26x38 mm)
světlocitlivý tapír: Agfa Multicontrast RC 13x18 cm
kladná vývojka: Tetenal Eukobrom (v temné koupelně)
placatý A4 snímač: Plustek OpticPro 9636T
číslicové úpravy: retuš smetí, křivice tónů, zbystření apod.

Remarks:
Praha – Letenská pláň, červen 2005


[bonus 1 – panorama pro Tomáše Houdu – verze A]
[close verbose info panel] Title: bonus 1 – panorama pro Tomáše Houdu – verze A [acho]
Published on, medium:
2006-06-17 16:01, film: 35mm

Tech. data:
kinoemulzní aparát: Pentax ME Super
záklopka: Seiko MFC-E2
subjektiv: SMC Pentax-FA 2/35
filtr: pomerančový
emulze: Ilford HP5
záporná vývojka: Kodak D76 (v laboratoři)
komorní přístroj: Meopta Opemus 5a + barevná hlavice
(pilníkem zvětšený plechový rámeček - cca 26x38 mm)
světlocitlivý tapír: Agfa Multicontrast RC 13x18 cm
kladná vývojka: Tetenal Eukobrom (v temné koupelně)
placatý A4 snímač: Plustek OpticPro 9636T
číslicové úpravy: retuš smetí, křivice tónů, zbystření apod.

Remarks:
Praha – Letenská pláň, červen 2005


[bonus 2 – panorama pro Tomáše Houdu – verze B]
[close verbose info panel] Title: bonus 2 – panorama pro Tomáše Houdu – verze B [emlo]
Published on, medium:
2006-06-17 16:04, film: 35mm

Tech. data:
kinoemulzní aparát: Pentax ME Super
záklopka: Seiko MFC-E2
subjektiv: SMC Pentax-FA 2/35
filtr: pomerančový
emulze: Ilford HP5
záporná vývojka: Kodak D76 (v laboratoři)
komorní přístroj: Meopta Opemus 5a + barevná hlavice
(pilníkem zvětšený plechový rámeček - cca 26x38 mm)
světlocitlivý tapír: Agfa Multicontrast RC 13x18 cm
kladná vývojka: Tetenal Eukobrom (v temné koupelně)
placatý A4 snímač: Plustek OpticPro 9636T
číslicové úpravy: retuš smetí, křivice tónů, zbystření apod.

Remarks:
Praha – Letenská pláň, červen 2005


[bonus 3 – panorama pro Tomáše Houdu – verze C]
[close verbose info panel] Title: bonus 3 – panorama pro Tomáše Houdu – verze C [grik]
Published on, medium:
2006-06-17 16:06, film: 35mm

Tech. data:
kinoemulzní aparát: Pentax ME Super
záklopka: Seiko MFC-E2
subjektiv: SMC Pentax-FA 2/35
filtr: pomerančový
emulze: Ilford HP5
záporná vývojka: Kodak D76 (v laboratoři)
komorní přístroj: Meopta Opemus 5a + barevná hlavice
(pilníkem zvětšený plechový rámeček - cca 26x38 mm)
světlocitlivý tapír: Agfa Multicontrast RC 13x18 cm
kladná vývojka: Tetenal Eukobrom (v temné koupelně)
placatý A4 snímač: Plustek OpticPro 9636T
číslicové úpravy: retuš smetí, křivice tónů, zbystření apod.

Remarks:
Praha – Letenská pláň, červen 2005


[fs:287]

toto mě baví
jentak
neumím to vysvětlit


[fs:118]

Tomáši, v prvních řeznických pokusech bylo více prostoru nad hlavou... Ale kompozičně mne to nehrálo, a tak jsem postupně – po malých krůčcích snižoval a snižoval, až mne to nakonec v rozporu s původním plánem jaksi automaticky dotlačilo provést u „acho“ velmi těsný ořez shora (za předpokladu Tebou doporučovaného odstranění světlé písčité plochy dole). Bez tohoto výrazného snížení „stropu“ se mi to paradoxně jevilo příliš přizemněné (i když jsem zpočátku čekal opak). Svět je plný paradoxů. A zároveň je velmi subjektivní...

Kdybych navštěvoval nějakou foto-školu a obdržel za domácí úkol ten původně neřezaný výcvak „gaok“ nějak svižně říznout, tak bych se v tom případě sám za sebe hlásil až k té třetí verzi C („grik“)
;)


[fs:168]

ten orez (acho) by asi funkoval lip, kdyby ten pan mel jeste trochu vic mista nad hlavou. si myslim.


[fs:118]

Pravděpodobně to asi už nikoho nebude zajímat, ale kdyby přece jen, tak hlásím, že jsem u dodatečně přidaných řezaných panoramatických verzí odstranil statické rámečky (55/60/60/65 bodů) a vyrobil pouze horizontální popruhy (100/0/0/115 bodů...)

Karole, návrat k plným formátům nebude jednoduchý... Jakmile jednou výcvaker přičichne k řezničině...
;)


[fs:202]

lubomire: u mna jednoznacne nerezat :)


[fs:118]

TH, tak jsem se teda pokusil oříznout několik panoramatických verzí, které přikládám jako bonus... ;))


[fs:118]

Díky!!
TH, pokouším se představit si Tebou navrhovanou panoramatickou verzi té první, a zároveň jsem si to nyní také zkusil představit i inverzně: sice rovněž panorama z první, avšak odříznout pouze horní část – asi tak do půlky té košile pana fotografa na štaflích. Sice tím zmizí ta fotogenická pozice paže, ale naopak přibude cosi jako poťouchlost, a poťouchlost mají vlci rádi, poťouchlost vítají... ;))


[fs:168]

ta prvni se mi zda z cele serie asi nejpusobivejsi, ten kour a to gesto pana kolegy fotografa.
Vim ze nerezes, ale zkus si predstavit, ze jsi to fotil panoramatickou kamerou a uz se ti tam nevesel ten svetly spodek :-)


[fs:118]

Velevážení fotopřátelé, díky za veškeré komentáře! Takže se teda zdá, že buď ponechat všechny tři (respektive všech šest) aby si mohl každý vybrat, anebo celou sérii zahodit, protože žádný z těch výcvaků neosloví nadpoloviční většinu (asi mám povolební depresi... ;))

Tomáši Sz, sice nesouhlasím, že je to vizuálně prázdné (jsou tam úžasně fotogenické kulisy a rekvizity) ale jinak naprosto souhlasím s Tvým názorem, že je to obsahově prázdné. V tom máš zcela pravdu. Je to jen na efekt, nic víc. Kromě jediné výjimky se obsahová prázdnota týká všech výcvaků, které na Fstopu prezentuji. Vím o tom, netěší mne to, ale nechávám to volně plynout. Kdybych se snažil o obsah, byla by to ode mne asi křeč.


[fs:1]

promin, lubosi, pro me se to tahne v konstantnim duchu naprosty obsahovy i vizualni prazdnoty :/


[fs:111]

udax, tam je to podla mna ono, spravne odfiltrovane, primerane bizarne ...


[fs:204]

parádne TK ...príjemné foto


[fs:172]

Ano!
parádní pokračování předchozích. tedy vlastně pokračování jen časem zjevu těchto fotek zde na fstopu. ta první je vskutku první. Ten stroj vypadá vskutku nádherně. Inu je z doby, kdy pojem "řemeslné zpracování" dělal čest sám sobě. Opravdu mne mrzí, že jsem tuto taškařici propásl. Prima fotky.


[fs:118]

LA*, děkuji za velmi milý komentář...! ...mám rarachdost...! =:o)

Kristýnko, takže teda ta druhá? ...tak to jsem z toho srnec... ...ještě, že jsem ji postnul... Totiž také jsem zvažoval, že postnu jen tu první a třetí, a ten mezistav (druhou) vynechám, abych neprudil s přílišným množstvím skoro téhož... ...ještě, že jsem skrblík, a nedokázal plýtvat a vyhazovat... Tak teda díky! =:o))

Ale stejně si myslím, že jen ta první se to toho obdélníku zaklínila nějak akpcetovatelněji...

Michale, děkuji, ale s tou tonalitou opravdu nic zvláštního neprovádím... Mám rád jemně odstupňované valéry šedi... To je asi tak vše, co se dá k tomu říci...

Jinak mne teda především sejmul ten parní válec – v reálu... ...tyto cvaky jsou ze slunné soboty, ale já už na tu válcovací strojovnu civěl v i podmračený pátek... ...naprosto úžasnej stroj... ...dvouválec... ...dokonale seštylovanej... ...kdyby jste slyšeli ten tichounký chod a zblízka viděli ten úchvatně přesný stroj... ...a potom ten zvuk reálné píšťaly... ...žádný elektrický klakson, ale opravdová píšťala jak od varhan... ...nádhera... =:o)


[fs:141]

me hlavne strasne sejmula ta tonalita... jeste dlouho se z ni budu sbirat dohromady ;)


[fs:99]

[fs:102] mi se líbí druhá =o)


[fs:118]

Deniso, vyji poděkování veliké! Vážím s tvých slov. Velice. Obzvlášť těch, která jsi nenapsala...
Kamile, prosil bych 2x 70 mm – stereo IMAX... Děkuji.
Ondřeji Kotwo, šíleně děkuji, ale neblázni: vždyť to tvoří jen ty kulisy. Efekt. Nic ze života.
Oto, také mám raději jiné. Ale zas na druhou stranu ten parní válec mne převálcoval. Byl úžasný.
Jane, díky!
Jirko, díky!
Ľubomíro, díky!
Henriku, díky!
Petere Sekero, díky, ale nikoliv rukopis, nýbrž drápopis. ;))
Tomáši Tee Pee, nevím, jak Ti mám poděkovati... Sakrblé...
Peter Pan Burdo, děkuji, ale jakýpak rukopis? Přece drápopis. Ale ani to ne. Tak to tam přece bylo.
Jáne Poliaku, Ota není ze Zlína. Ota je z Dobřína.
Izidore, takový názor bych nečekal. Ale v každém případě děkuji.
Jiří Tůmo, díky! Jo, první možná ponechat, zbylých pět vyhodit. Chtěl jsem to tak původně udělat, ale jsem skrblík.


[fs:124]

Druhá se mi stejně líbí víc.
A převáží mnohem víc předchozí vrh, mám-li se vyjádřit tvým termínem.


[fs:133]

pripajam sa k Otovi zo Zlina(je Oto zo Zlina, nie? :))
ale asi jedna z nich v serii s inymi hradcanama moze ukazat dobre


[fs:99]

[fs:126] nekompromisný vlkorukopis. Ľubomír Vlk je proste fotografik hradčianský ....


[fs:127]

parada !!
prvni nej :)
domluv se s Martinem Wagnerovic, at ti u sebe necha udelat vystavu, sel bych s celou rodinou :)


[fs:198]

pozriem foto, je to dobre, to bude rukopis vlk :) najviac paci gaok...


[fs:197]

prva lazoplazo :) fajnove


[fs:161]

jo, prvni je nej, dnes a i kdyz vezmu v potaz minulou trojicku :-) .. moc paradni proste, zase ten "moment" !


[fs:140]

čím to je, že mi tahle série přijde slabší? A čím víc jich je, tím víc mi to tak připadá?
Snad je to normální, aspoň někdo musí být v opozici :-).
Tak se nezlob, mě zrovna tohle moc nechytlo. Příště!
:-)


[fs:107]

ja uz to musim vyjadrit normalne emocionalne - ty ses neskutecnej borec, vlku :)


[fs:107]

[fs:218]

počkáme na tomáša, ten má s organizovaním zbierok už skúsenosti .-)


[fs:106]

slozime se lubosovi na kameru? ;)


[fs:218]

pripomína mi to zábery zo starého filmu, do ktorého niekto dolepil ľudí oblečených "dnešne". O tvojich fotkách ale platí u mňa stále rovnaké pravidlo, z ktorého nie a nie vyjsť ... a možno som rada, že je to stále tak ,,, áno ...
a ty vieš čo to je ... tak sa nebudem zbytočne rozpisovať


[fs:118]

Ano a Richarde, velikánské Díky!
pes: s tím parochodem je těch výcvaků jen šest; není třeba se obávat invaze (tři před týdnem a tři dnes ;))
pes2: nějak jsem nedokázal vyhodit ty ostatní (je to tak trochu jako pohyblivé obrázky) ale pokud bych měl z těch celkem šesti štaflově-parochodních vybrat jen jeden výcvak, tak právě ten první z dnešního vrhu... ;))


[fs:210]

ha pribyla trojka - taky moc pekna, uz zase trochu jinak, ale stejne ;)


[fs:210]

tak ta prvni! ta je dokonala!
druha ji silne konkuruje vetsi blizkosti valce a kourem nezakrytymi hradcanami, ale pan fotograf je malicko necitelny v tom co dela, kdezto na jednicce je to uplne jasny.
doufam, ze se nenastves, kdyz kacirsky reknu ze bych ted uz ani tu dalsi, ani ty predchozi nemusel - tady je totiz uz uplne vsechno v jednom policku - tim proste nerikam, ze ty ostatni nejsou dobre, ale toto...!! :)) no toto!!


fstop-3.6.10.1/eloise-2.4.15.8
Lubomír Vlk - fotka s Hradčanama XII