[fs:102] já myslím, že není třeba srovnávat mou a tomášovu. obě jsou sice ze stejného místa a ze stejného času, vypráví o stejném autě... ale každá ta fotka je o něčem jiném.
no, je to těžký cestovat společně a nevyfotit některá stejná místa, když se sama nabízí. každý aspoň trochu všímavý fotograf by si to auto vyfotil a každé to auto by nakonec bylo jiné, každého by to auto zajímalo jinak...
tento záběr se mi líbí, ale jak si pamatuju trochu jiné světlo, mám chuť vidět to ve světlejší a méně dramatické tonalitě. takže v tomhle asi nebudu moc objektivní...
Na tyhle jemný pravidelný struktury (z pohledu prostorovýho kmitočtu) je těch cca 92 PPI prostě málo - obzvláště nepříjemné je například to, co ti to dělá s přední mřížkou na chladiči. Téměř mám pocit, že dáváš ty fotky v poslední době nějak ostřejší_po_zmenšení.
Rád jsem to viděl na papíře - pravda, že kvůli světlu, co panovalo v místnosti, tato fotka působí mnohem lépe na monitoru. Má to koule.)
I když varianta od Kris se mi líbí možná trochu víc, je to malinko větší dráma.
Kristýnkina ma v sebe takú zvláštnu dynamiku a tým je skvelá.
Táto je úplne iná. Má v sebe nejakú gráciu. Ako tichý záber z mafiánskeho filmu, kde sa o chvíľku niečo stane. Celkom cítim to napätie.
Fotogenická karosérie ve fotogenické krajině. A senzační provedení fotky. Lahodná tonalita jako při částečném zatmění Slunce. Precizně vyladěná vizuální lahůdka.
mne to teda zrovna v tomhle provedeni moc nesedi... a pote, co sem koukl na ty barvy kolem - http://www.fstop.cz/e/mojescikova/18a/ - tak asi uz vim proc, videl v barve drive, tezko videt cernobile... jako je to u tebe trosku zvlastni rict, ale tohle bych videl mnohem raci v barve.
<>
Tomáš Szépe
<>
Tomáš Szépe
<>
Tomáš Szépe
<>
Tomáš Szépe
no, je to těžký cestovat společně a nevyfotit některá stejná místa, když se sama nabízí. každý aspoň trochu všímavý fotograf by si to auto vyfotil a každé to auto by nakonec bylo jiné, každého by to auto zajímalo jinak...
tento záběr se mi líbí, ale jak si pamatuju trochu jiné světlo, mám chuť vidět to ve světlejší a méně dramatické tonalitě. takže v tomhle asi nebudu moc objektivní...
<>
Tomáš Szépe
Rád jsem to viděl na papíře - pravda, že kvůli světlu, co panovalo v místnosti, tato fotka působí mnohem lépe na monitoru. Má to koule.)
I když varianta od Kris se mi líbí možná trochu víc, je to malinko větší dráma.
<>
Tomáš Szépe
Táto je úplne iná. Má v sebe nejakú gráciu. Ako tichý záber z mafiánskeho filmu, kde sa o chvíľku niečo stane. Celkom cítim to napätie.
<>
Tomáš Szépe
<>
Tomáš Szépe
<>
Tomáš Szépe
<>
Tomáš Szépe
<>
Tomáš Szépe
ale je to hezky udelany, tichy
<>
Tomáš Szépe
<>
Tomáš Szépe
<>
Tomáš Szépe
<>
Tomáš Szépe
<>
Tomáš Szépe
<>
Tomáš Szépe
hodne dobry
<>
Tomáš Szépe
<>
Tomáš Szépe
<>
Tomáš Szépe