<
Filter in effect:

[fs:1]
Tomáš Szépe [fs:1]
[fs:323]
Vojtěch Veškrna [fs:323]



jj, taky tak - prvni vylozene zajimava, druha cvakanec...



nefunguje/je to malo, a nesedi mi ten naklon



"axuf" je asi nejaka hodne komplikovana krypto-eskvence od "azor" :)



tos vojtechu trosku minul pointu ovsem



sry ale tohle je vylozene slaby i na dnesni pomery



sp: jasne, ja sem se vlastne ani konkretnimi zdroji svetla nezabyval, popisoval sem ciste ten nestastny mix tvrdeho a mekkeho osvetleni. jenom teda bych jeste dodal - kdyz uz se to znova nakouslo - ze lampa, co je v zaberu videt, nevysvetluje ty fleky na popredi (jak si tu zjevne minimalne jeden dalsi komentujici domysli), protoze zcela evidentne stoji _za_ tim majerem.



bm: jde o to, ze to vypada velmi neprirozene - tady az skoro jako sendvic. nejaky svetelny zdroj tvrde osvitil casti sceny vcetne modelu, coz by za normalnich okolnosti zpusobilo, ze odvracene objekty budou v pomerne hlubokem stinu. tady ale budto necitliva softwarova uprava a/nebo obrovske mnozsti rozptyleneho svetla z oken zpusobilo, ze zadne skutecne stiny nikde nejsou. vysledkem je ten fifties hollywood feel ->
http://www.hitchcockmania.it/filmografia/vertigo/fotofilm/10.jpg
http://www.hitchcockmania.it/filmografia/vertigo/fotofilm/17.jpg
http://www.hitchcockmania.it/filmografia/vertigo/fotofilm/29.jpg



az das slusnou fotku - na muj vkus a meritka -, nebudu mit problem ti ji pochvalit, jestli ti jde o tohle (result neni usudek).



njn, takzes to zle nasvitil, zle zkomponoval a nakonec jeste zle oriznul.



cve coze? vzdyt jsou ty stiny naboostovany jak v americkym bijaku z roku 1955. :)

dobrej vyraz... framing/orez ale bida.



u me std. bezvyraznej balast poplatnej dobe navic jeste v mizernym svetle a blbe zabranej. sry.

ale mozna ses historicky prvni, kdo prezentuje sken polaroidu normalne oriznutej bez ty okazalosti s papirem kolem. :)



na foceni kamaradu nevidim per se nic spatnyho.
skvele se da fotit cokoliv. a blbe taky.



je to takhle zprima takovy dost sterilni, no... ale jako vzdy zalezi na ucelu, pro kterej ty fotky vznikly...



mne je sympatickej ten druhej zaber skrz to, jak je dokonale obycejnej, prehlednej, s jasnym motivem.

...

celymu setu ale nejak nerozumim. nevidim zadnej zamer a poeticky mi to nepripada uz vubec. "gray green +" vyzniva post-hoc a vykonstruovane - az mechanicky.



nevim, nejak to pro me nema zadnou esenci, jevi se mi to ciste na efekt.
vsechny ty rytmy a barvicky, a povinny lidi na boku... ;)

plus nejak nerozumim ty tonalite - hadam, ze i obycejny autolevels by to pro me hnuly do koukatelnejsi sfery.


fstop-3.6.10.1/eloise-2.4.15.8
Comments, page 1/2

<
Page