<
Filter in effect:

[fs:1]
Tomáš Szépe [fs:1]
[fs:254]
Kamil Tupý [fs:254]



jinak ta prvni fotka se mi kamile zda jalova tentokrat... shuttlecraft gut.



tohle sem ochotnej zkoumat jen kvuli tomu, ze nahore vidim "tupy"... ohwell. :/



vyvolává to ve mně tu stejnou zvláštní "operation -- annihilate" náladu jako http://www.fstop.cz/fstop/imgrepo/1/254/mied.jpg, což mi dělá starosti, protože nedokážu říct, čím to je. :)

možná to dělá ta kombinace světla a specifický architektury, ale jistej si tim teda nejsem, navíc tady je to světlo zas jiný.



priznavam, ze me prekvapuje, ze se to stalo u 2p-fotek, ale tyhle kompozice na me nefungujou.

(ty vagony ve stejny barve jako koleje/sterk na spodku prvni fotky jsou nicmene skvely.)



romantika sedi. :)

oba zabery jsou pekny a vyborne provedeny, a i ta olbrimi expanze odpadkace me vlastne celkem pobavila.



ja sem od tebe zvyklej na jinej level teda
tohle je na me asi nejaky moc efektni nebo co



th:

"To, ze elementy nejakyho obrazku autor slozil do nejaky kompozice, je snad samozrejmost, to zvladaj studaci v prvnim semestru taky a presto ty dila radsi po letech nikomu neukazujou, to mi samo o sobe opravdu puls nezvedne. :-)"

no, a to je prave ten nas discord. snad te to zas neprekvapi :), ale takhle melky vnimani kompozice je presne to, co sem mel na mysli, kdyz sem psal, ze kouzlo tohohle obrazku bude z principu neviditelny pro nekoho, kdo [snip] b) kompozici jako aspektu fotografie dava jen marginalni dulezitost. pokud bych se ted mel vratit na zacatek ty nasi vymeny nazoru tady a uprimne ti odpovedet, pak ano, vazne se domnivam, ze tohle nechapes (resp. spis nevidis) - jenze ono prece vubec o nic nejde! kdyz se ten myslenkovej pochod rozplete az ke korenu, zjisti se nutne, ze to "tohle" neni nicim jinym nez szepeho uhlem pohledu (kterej bude nekdo dalsi sdilet s nevelkou pravdepodobnosti). a to je zas jen absurdne zamotanej zpusob, jak rict, ze si myslim, ze me nechapes.

kompozice jako skolni predmet na elementarni urovni me nezajima. tak, jak me zajima, vychazi z citu, umoznuje autorovi unikatni a samozrejmej prednes, a byva pro nej silne charakteristicka.



th: nj, vsak ja se klidne priznam. me dost irituje povysovani nejakejch nametu nad kterykoliv jiny, a bohuzel se nemuzu zbavit dojmu, ze tady tuhle myslenku o libovolnosti rozvijis hlavne proto, ze te krovi jako namet nezajima.

tahle fotka neni nahodila predevsim proto, ze s neokazalou ale pritom naprosto neprehlidnutelnou samozrejmosti navazuje na dlouhodobou snahu autora o sverazny, nedbale elegantni kompozice. coz bude z principu neviditelny pro nekoho, kdo a) autora nesleduje nebo mu "neveri", nebo b) kompozici jako aspektu fotografie dava jen marginalni dulezitost.

pro me za me at si lidi fotej kameni, holky, krovi, prazdny plane, plny plane, mimina, vlastni pera a pipiny, svatby, sterk, kyticky, kanaly, cokoliv, jen at to delaji s vnimanim toho, co uz se ve fotce udalo, a hlavne s dostatecne silnou predstavou o tom, co to je, co sami delaji -- ve vyznamovy ci vytvarny ci kterykoliv jiny rovine, to je mi taky jedno -- a at je to z toho vysledku citit.

pro me holt neexistuje zadny nudny tema, jen tema spatne odfoceny, v tom se asi fundamentalne lisi nas pristup. z tebe mam dlouhodobe dojem, ze je ti typicky pomerne nebo i uplne jedno, jak je neco odfoceny, hlavne ze jde o zachyceni nametu, kterej te zajima.



tak ono to vubec neni libovolny, nicmene chapu, ze se to tak nekomu muze jevit. :)



a jak te to evidentne zere, roztomily...



js: otazka spis je, proc misto toho, aby ses podival kamilovi do folia, sepisujes uvahu o izolovanejch fotkach, a to navic pote, co ti i autor sam explicitne odpovedel, ze dalsi budou nasledovat.

ze tri pochvalny reakce delaj mainstream sem ale dodnes netusil, tak dik za osvetleni. (nebo stacej i jen dve? jak to je?)



to sou ale krasne jizlivy reakce tady - az mi to pripomnelo, co (a jak) mi lidi pred lety psali k hromade sterku. :)



"krovi ze serie krovi" :))

jako ja tomu rozumim, a zaber je super, ale chtelo by to vyrazne lepsi sken teda.


fstop-3.6.10.1/eloise-2.4.15.8
Comments, page 1/3

<
Page