btw, verbatim je to spojeni "demokraticke umeni" nonsens, resp. nerozumim, jak by do tohohle fenomenu zapadala _vlada_. rec byla zrejme o "lidovem umeni", a to sedi krasne i diky pejorativni konotaci, kterou si u nas tohle oznaceni sebou nese jeste z dob socialismu.
RE colberg/rozzo: cteni zajimavy (hlavne ta prvni esej je fajn), jen mi prijde, ze se v prubehu diskuze myslenka rozredila a teze nakonec vyznela do ztracena.
demokraticky umeni, heh, nic takovyho. jen nebyvaly rozsireni fotaku v incidenci se stejne nebyvalou proliferaci bezpredmetnyho "sdileni". nahodnej, trivialni bordel, kterej nam hlavy zaplevelil do ty miry, ze uz ho ani nedokazeme vnimat. zadny umeni v tomhle fenomenu neni a nikdy nebylo.
facebook je v podstate mrtvej uz ted a po instagramu nikdo nestekne do dvou let. oboji je jen modni vystrelek, kterej po sobe zanecha kulturni stopy maximalne v kalibru zanrovyho filmu. a budouci nahrada za socialni site zrejme nebude vetsi_lesklejsi_a_globalnejsi, to uz ted totiz taky nikoho moc nezajima.
ta "serializace", jak ji popisuje colberg, by byla terapii pro tuhle nestastnou chvili, ja bych ale radsi videl poradnou katarzi a naslednou renesanci.
uz ani tohle nepusobi sveze.
naposledy tady tenhle smer zrecykloval fleischmann nekdy pred 5 lety, a to to tenkrat jeste aspon palil seriozne na stredoformat a daval si s tim praci -- clovek koukal na vysledek a rikal si "hmm, treba tady tohle je vlastne docela unikatni zaber."
ja sem premejslel, do jakejch interieru by asi tak tapeta s timhle motivem mohla zapadnout, a napadaly me jen mista, ktery bych zrejme nefrekventoval dobrovolne.
predne mi to pripada odflaknute - v mnoha smerech nekonzistentni.
kompozice ve vetsine pripadu na silu a pritom bez dynamiky. co hur, ono pomerne precizni narovnani vertikal nasazene na ty i jinak nezive, rigidni kompozice u me navozuje dojem manyry/efektu.
nicmene je fajn, ze aspon nekdo jeste vykazuje snahu fotit na vetsi formaty.
to je slusna roadshow na to, ze je celkem pravdepodobny, ze autor akorat opomnel smaznout nazev setu, kterej mu to pri uploadu nabidnulo na zaklade setu predchoziho. :))
když si tu onehdá prezentoval ty dálnice, byly to "přefocené kontakty na okně - rychlá varianta". jenže žádná další varianta už se pak neobjevila - nebo o ní nevim.
ten karavan se vymykal svym (ne)zasazenim do prostredi, prislo mi na nem zajimavy, ze je jakoby out of time and place, i kdyz na fotce bylo jasne poznat, co je co.
to ostatni - vcetne tohohle posledniho - nedokazu vnimat jinak nez jako generickou lomostrelbu - nic mi to nerika.
a z tech navrharu sem taky rozpacitej, na tom webu se jim imo michaj veci "hrozny" rizene s vecma hroznejma nerizene.
S(14) dva dny
Ondřej Hruška
S(4) <>
Ondřej Hruška
S(4) <>
Ondřej Hruška
demokraticky umeni, heh, nic takovyho. jen nebyvaly rozsireni fotaku v incidenci se stejne nebyvalou proliferaci bezpredmetnyho "sdileni". nahodnej, trivialni bordel, kterej nam hlavy zaplevelil do ty miry, ze uz ho ani nedokazeme vnimat. zadny umeni v tomhle fenomenu neni a nikdy nebylo.
facebook je v podstate mrtvej uz ted a po instagramu nikdo nestekne do dvou let. oboji je jen modni vystrelek, kterej po sobe zanecha kulturni stopy maximalne v kalibru zanrovyho filmu. a budouci nahrada za socialni site zrejme nebude vetsi_lesklejsi_a_globalnejsi, to uz ted totiz taky nikoho moc nezajima.
ta "serializace", jak ji popisuje colberg, by byla terapii pro tuhle nestastnou chvili, ja bych ale radsi videl poradnou katarzi a naslednou renesanci.
S(4) <>
Ondřej Hruška
lepsi snad uz ani ten nazor nemit ;)
S(4) <>
Ondřej Hruška
naposledy tady tenhle smer zrecykloval fleischmann nekdy pred 5 lety, a to to tenkrat jeste aspon palil seriozne na stredoformat a daval si s tim praci -- clovek koukal na vysledek a rikal si "hmm, treba tady tohle je vlastne docela unikatni zaber."
http://www.fstop.cz/e/fleischmann/untitled/
tady tupe ziram pred sebe, line roluju nahoru a dolu, nenapada me nic nez "bull."
S(2) TAPETA
Ondřej Hruška
S(2) TAPETA
Ondřej Hruška
Architektura
Ondřej Hruška
S(9) Kapitoly z Architektur...
Ondřej Hruška
kompozice ve vetsine pripadu na silu a pritom bez dynamiky. co hur, ono pomerne precizni narovnani vertikal nasazene na ty i jinak nezive, rigidni kompozice u me navozuje dojem manyry/efektu.
nicmene je fajn, ze aspon nekdo jeste vykazuje snahu fotit na vetsi formaty.
S(2) Sorela
Ondřej Hruška
S(9) Sorela
Ondřej Hruška
kdybys rek "delam to takhle, protoze vrazet do toho dalsi usili nemam potrebu", veril bych ti spis.
S(9) Sorela
Ondřej Hruška
takže čekám... takhle je to k ničemu.
S(12) Obraz II
Ondřej Hruška
S(12) Obraz II
Ondřej Hruška
S(12) Obraz II
Ondřej Hruška
S(7) magistrála
Ondřej Hruška
S(3) kyjev
Ondřej Hruška
S(6) SLUšOVICE
Ondřej Hruška
nebo - abych se vyjadril exaktne a nediplomaticky - to je hrozny, jak na to tlacis. :)
nic proti manipulaci, nakonec kdo si nehraje rad? ale aspon na tech make-it-thick technikach (kyc I, kyc II) si moh ubrat.
S(16) Obraz
Ondřej Hruška
na me je to strasne moc okazaly. i dekadence potrebuje umirnenost.
S(2) cirkus
Ondřej Hruška
to ostatni - vcetne tohohle posledniho - nedokazu vnimat jinak nez jako generickou lomostrelbu - nic mi to nerika.
a z tech navrharu sem taky rozpacitej, na tom webu se jim imo michaj veci "hrozny" rizene s vecma hroznejma nerizene.