Filter in effect:

[fs:1]
Tomáš Szépe [fs:1]
 (anyone)



mne se to libi, jedinej nitpick - libilo by se mi, kdyby jeji tvar mela znatelnejsi strukturu, takhle to ma takovej ten nadech zehlicky, no vis jak...



prubezne nahlizim...

kdyz se tu tahle fotka objevila, byl jsem z ni paf jako uz dlouho z niceho a hadam, ze podobnej stav mi jen tak nejaka zase neprivodi.



to rozblurovani _hran_ myslim tak, zes nejdriv pridal okraje (ramecek) a pak az zmensoval platno a ne naopak -- vysledkem je to, co je vysledkem. podivej se na pravou hranu, na ni je to nejvyraznejsi.



yeah, never mind the "means" of the connection... as long as there is one.



radku, to by byla krasna etericka ptakovina pro me, ale muselo by to byt v poradku kompozicne... takhle na to naopak nemuzu koukat.

(a btw ty rozblurovany hrany, ts ts ts.)



to me these are very good scenes, both!

(i'd just like to see more care in processing... in particular RE line aliasing on the 1st image and shadow detail on the 2nd. i love it when this kind of stuff gets nursed to perfection.)



i undestand (and like) the first photograph. then you go even closer and i get lost.
perhaps there is some sort of connection as ondrej is suggesting, but i don't get it.



lego - to ana trefila naprosto dokonale. padla mi celist, kdyz sem to prve cet.

toho nafotit cyklus, udelal bys diru do sveta.

zaber se mi nelibi. :)



na me je to prilis detail, ja takovyhle foceni nikdy nechapal.



mne se tahle fotka ted nejak nelibi, drazdi me svoji rozervanou kompozici.



ja v tom vidim bohuzel jen miliontou variaci na lampovo-podhledovy coze. :) ale je mi jasny, ze z pozice nekoho, kdo nema na svych prvnich padesati kinonegativech desitky lamp, to muze vyznivat uplne jinak. :)



jinak i ty ostatni zabery maji jistou sentimentalni hodnotu (nektery vic, nektery min), jenom me az tak nezajimaji jako fotky.



zdarec kamile,
no je to tvoje, to je jasny, a je to pro me opet dokonale komponovany.
ale popravde tentokrat v tom to kouzlo spis chci videt nez vidim.
hlavne to foceni pres strechy aut myslim nepomohlo, to vzdycky zavani kompozicnim cvicenim, kdyz to neni zjevne opodstatneny chytanim nejakyho prchlivyho momentu.



no vidis, z myho pohledu ("dobrou fotku jen tak nekdo neudela") ty rychlokvaseny serie vyznivaji strasne pitome - jako takova urputna snaha nahradit individualni kvalitu jakousi pofiderni spolecnou pointou... fundamentalie jsou spatne, ale to jako prehlidneme a uplacame z toho neco monumentalniho.

no a jestli hazis boba na prezentaci na webu, tezko se pak muzes divit, ze v tech skenech moc syslu hodnotu nevidi (nevim, jestli se divis, nevnucuju ti to).



njn...

jaka je pravdepodobnost, ze ten pribeh nekdo vubec uvidi, kdyz nic ani slovem nenaznacis?

a kdyz souhlasis, proc postupne nedavas jednotlivy fotky o diasovi, kdyz se zrovna nejaka joo povede (nejlip i s tim, ze nam rovnou vyjevis, ze "tady tohle je dalsi fotka do cyklu o diasovi, na kterym delam dlouhodobe.")?

nebo proc aspon takhle normalne do poznamek nepises, o co se snazis?

ja bych treba rad rozumel a diky tomu taky moh reagoval jinak nez "hmm no tak tyhle zabery mi fakt prijdou slaby," za coz me zjevne nesnasis. ohwell.


fstop-3.6.10.1/eloise-2.4.15.9
Comments, page 88/223

Page
88