"a tak povidam hollisterovi... [dlouha pauza] no, uz si presne nevzpominam, ale byl to jeden z nejkrutejsich a nejvtipnejsich sarkasmu, co kdy svet slysel."
(rimmer)
as in, bez fotek, ktery zpusobily ten poprask, je ten set ponekud prazdnym sdelenim - jako novinovej clanek, kterej sestava ze senzacniho nadpisu a niceho jinyho.
"To, ze elementy nejakyho obrazku autor slozil do nejaky kompozice, je snad samozrejmost, to zvladaj studaci v prvnim semestru taky a presto ty dila radsi po letech nikomu neukazujou, to mi samo o sobe opravdu puls nezvedne. :-)"
no, a to je prave ten nas discord. snad te to zas neprekvapi :), ale takhle melky vnimani kompozice je presne to, co sem mel na mysli, kdyz sem psal, ze kouzlo tohohle obrazku bude z principu neviditelny pro nekoho, kdo [snip] b) kompozici jako aspektu fotografie dava jen marginalni dulezitost. pokud bych se ted mel vratit na zacatek ty nasi vymeny nazoru tady a uprimne ti odpovedet, pak ano, vazne se domnivam, ze tohle nechapes (resp. spis nevidis) - jenze ono prece vubec o nic nejde! kdyz se ten myslenkovej pochod rozplete az ke korenu, zjisti se nutne, ze to "tohle" neni nicim jinym nez szepeho uhlem pohledu (kterej bude nekdo dalsi sdilet s nevelkou pravdepodobnosti). a to je zas jen absurdne zamotanej zpusob, jak rict, ze si myslim, ze me nechapes.
kompozice jako skolni predmet na elementarni urovni me nezajima. tak, jak me zajima, vychazi z citu, umoznuje autorovi unikatni a samozrejmej prednes, a byva pro nej silne charakteristicka.
th: nj, vsak ja se klidne priznam. me dost irituje povysovani nejakejch nametu nad kterykoliv jiny, a bohuzel se nemuzu zbavit dojmu, ze tady tuhle myslenku o libovolnosti rozvijis hlavne proto, ze te krovi jako namet nezajima.
tahle fotka neni nahodila predevsim proto, ze s neokazalou ale pritom naprosto neprehlidnutelnou samozrejmosti navazuje na dlouhodobou snahu autora o sverazny, nedbale elegantni kompozice. coz bude z principu neviditelny pro nekoho, kdo a) autora nesleduje nebo mu "neveri", nebo b) kompozici jako aspektu fotografie dava jen marginalni dulezitost.
pro me za me at si lidi fotej kameni, holky, krovi, prazdny plane, plny plane, mimina, vlastni pera a pipiny, svatby, sterk, kyticky, kanaly, cokoliv, jen at to delaji s vnimanim toho, co uz se ve fotce udalo, a hlavne s dostatecne silnou predstavou o tom, co to je, co sami delaji -- ve vyznamovy ci vytvarny ci kterykoliv jiny rovine, to je mi taky jedno -- a at je to z toho vysledku citit.
pro me holt neexistuje zadny nudny tema, jen tema spatne odfoceny, v tom se asi fundamentalne lisi nas pristup. z tebe mam dlouhodobe dojem, ze je ti typicky pomerne nebo i uplne jedno, jak je neco odfoceny, hlavne ze jde o zachyceni nametu, kterej te zajima.
Christmas Bowl With Pr...
Adriana Cahová
### <>
Tomáš Jíra
<>
Honza Nousek
porad fajn!
S(3) do nebe pujdu
Lucie Michnová
(rimmer)
as in, bez fotek, ktery zpusobily ten poprask, je ten set ponekud prazdnym sdelenim - jako novinovej clanek, kterej sestava ze senzacniho nadpisu a niceho jinyho.
S(2) _1
Třešeň ze Sadu
boty v kompozici a neprijemny polozeni roviny ostrosti to posilaji ke dnu.
(zameru spojeni s tou zidli se priznam nerozumim.)
<>
Petr Horký
je to zas spravne syrovy, ale kdybych to fotil sam, chtel bych, aby to fungovalo vic jako obraz.
.
Kamil Tupý
tohle je na me asi nejaky moc efektni nebo co
fandom
Martin Daňkovský
(a tech 857px na sirku, to je fakt velkej lol po minule.)
.
Kamil Tupý
<>
Ondrej Urban
*
Michal Bílek
Zlatovlaska
Adriana Cahová
Vejcovní
Adriana Cahová
labute
Martin Daňkovský
*
Michal Bílek
<>
Ondrej Urban
### křoví
Kamil Tupý
"To, ze elementy nejakyho obrazku autor slozil do nejaky kompozice, je snad samozrejmost, to zvladaj studaci v prvnim semestru taky a presto ty dila radsi po letech nikomu neukazujou, to mi samo o sobe opravdu puls nezvedne. :-)"
no, a to je prave ten nas discord. snad te to zas neprekvapi :), ale takhle melky vnimani kompozice je presne to, co sem mel na mysli, kdyz sem psal, ze kouzlo tohohle obrazku bude z principu neviditelny pro nekoho, kdo [snip] b) kompozici jako aspektu fotografie dava jen marginalni dulezitost. pokud bych se ted mel vratit na zacatek ty nasi vymeny nazoru tady a uprimne ti odpovedet, pak ano, vazne se domnivam, ze tohle nechapes (resp. spis nevidis) - jenze ono prece vubec o nic nejde! kdyz se ten myslenkovej pochod rozplete az ke korenu, zjisti se nutne, ze to "tohle" neni nicim jinym nez szepeho uhlem pohledu (kterej bude nekdo dalsi sdilet s nevelkou pravdepodobnosti). a to je zas jen absurdne zamotanej zpusob, jak rict, ze si myslim, ze me nechapes.
kompozice jako skolni predmet na elementarni urovni me nezajima. tak, jak me zajima, vychazi z citu, umoznuje autorovi unikatni a samozrejmej prednes, a byva pro nej silne charakteristicka.
holidac
Martin Daňkovský
### křoví
Kamil Tupý
tahle fotka neni nahodila predevsim proto, ze s neokazalou ale pritom naprosto neprehlidnutelnou samozrejmosti navazuje na dlouhodobou snahu autora o sverazny, nedbale elegantni kompozice. coz bude z principu neviditelny pro nekoho, kdo a) autora nesleduje nebo mu "neveri", nebo b) kompozici jako aspektu fotografie dava jen marginalni dulezitost.
pro me za me at si lidi fotej kameni, holky, krovi, prazdny plane, plny plane, mimina, vlastni pera a pipiny, svatby, sterk, kyticky, kanaly, cokoliv, jen at to delaji s vnimanim toho, co uz se ve fotce udalo, a hlavne s dostatecne silnou predstavou o tom, co to je, co sami delaji -- ve vyznamovy ci vytvarny ci kterykoliv jiny rovine, to je mi taky jedno -- a at je to z toho vysledku citit.
pro me holt neexistuje zadny nudny tema, jen tema spatne odfoceny, v tom se asi fundamentalne lisi nas pristup. z tebe mam dlouhodobe dojem, ze je ti typicky pomerne nebo i uplne jedno, jak je neco odfoceny, hlavne ze jde o zachyceni nametu, kterej te zajima.
### křoví
Kamil Tupý