>
Filter in effect:

[fs:240]
Ondřej Hruška [fs:240]
[fs:240]
Ondřej Hruška [fs:240]



díky všem za ohlasy.
člověk si dá trochu záležet a hned je z toho crewdson, no moc bych to nehrotil...

nevysvětluju záměrně, protože jsem chtěl nechat mluvit hlavně obrazy samotný. ale jsme tady hlavně kvůli rozebírání, že.... jde hlavně o to, že se to všechno odehrává na jednom místě, všechno koncentrovaný vedle sebe. protože jsem to fotil v průběhu dvou měsíců, měnil se postupně i přístup - od celků po detaily, postupně jsem přišel na to, že maximální ostrost je ta cesta, ale přesto jsem tam zařadil i tu čtvrtou a šestou. dalo by se říct, že je mám moc rád a nešlo to zopakovat.
pokud se ptáte proč tohle a proč takhle, jste na správné cestě.

ana: dyžtak ve druhém ročníku :) a jde o nalezená zátiší, na hlavní rekvizity jsem nešahal, jen u dvou jsem pár detailama pomohl atmosférce.

slavomír: něco víc?

stefan: i would like to let the pictures speak, but in a few sentences: there were several reasons why it is like this, most important is that i wanted people to ask this question and the second is that this classic form makes the object closer to the viewer /because of some "beauty"/ and at the same time it gives him an amount of detail that makes it more ugly. actually this is the answer :) i hope it's clear.



moje ego zdraví všechny nadšené reaktanty

jenom bych rád připomenul, že kdyby těch pár lidí, co vymysleli jzd a montérky, nedokázali přesvědčit zbytek třídy, fotili bysme v ateliéru /nic proti němu/. a neměli to lehký, pak až jsem mohl přijít já. což je věc, kterou asi syslové profíci dobře znají...



tyhle sem vybral s ohledem na svetlo a nadsazku, proste top, povednejch jich je asi vic.


fstop-3.6.10.1/eloise-2.4.15.8
Comments, page 6/6

>
Page