vypadá to jako rozdělanej soubor. :) ta první mi vadí motivem, taková moc typická a viděná /i u sebe/. ta čtvrtá je ok, ale trošku z toho vypadává, pokud to má být o lese... a ta poslední je sice z lesa, ale vypadává z toho úplně. zbylý dvě jsou, jak už bylo řečeno, skvělý.
dobrá práce, rád vidím zaujetí tohodle druhu. ještě nějaký platinotisky a jedem.
na první pohled myslim dobrý, ty rozšlapaný mlíka, to je trefa, má to tu náladu, kterou popisuješ. některý bych dal možná bokem, ale to je jedno. myslím, že se povedlo, rád jsem viděl.
ts: jo takhle, ja jsem to jeste nevidel, takze nevim, co je ve druhe mistnosti, ale asi mas na mysli ty jeho zivy ptacky.
ana: tema bylo, ale je to zaverecna prace, takze vlastne autorska.
díky všem za ohlasy.
člověk si dá trochu záležet a hned je z toho crewdson, no moc bych to nehrotil...
nevysvětluju záměrně, protože jsem chtěl nechat mluvit hlavně obrazy samotný. ale jsme tady hlavně kvůli rozebírání, že.... jde hlavně o to, že se to všechno odehrává na jednom místě, všechno koncentrovaný vedle sebe. protože jsem to fotil v průběhu dvou měsíců, měnil se postupně i přístup - od celků po detaily, postupně jsem přišel na to, že maximální ostrost je ta cesta, ale přesto jsem tam zařadil i tu čtvrtou a šestou. dalo by se říct, že je mám moc rád a nešlo to zopakovat.
pokud se ptáte proč tohle a proč takhle, jste na správné cestě.
ana: dyžtak ve druhém ročníku :) a jde o nalezená zátiší, na hlavní rekvizity jsem nešahal, jen u dvou jsem pár detailama pomohl atmosférce.
slavomír: něco víc?
stefan: i would like to let the pictures speak, but in a few sentences: there were several reasons why it is like this, most important is that i wanted people to ask this question and the second is that this classic form makes the object closer to the viewer /because of some "beauty"/ and at the same time it gives him an amount of detail that makes it more ugly. actually this is the answer :) i hope it's clear.
S(5) ...
Jirka Pařízek
dobrá práce, rád vidím zaujetí tohodle druhu. ještě nějaký platinotisky a jedem.
bon voyage
Jarda Sedláček
### <>
Karol Kučera
S(2) el museo
Barka Stulíková
chtělo to jen jednu.
### van gogh museum
Ondřej Rytíř
<>
Ivan Vaňo
S(10) 25/12/07 london
Honza Nousek
### sakura
Kamil Tupý
* * *
Ianus Germanicus
S(8) bez názvu
Ondřej Hruška
S(8) bez názvu
Ondřej Hruška
ana: tema bylo, ale je to zaverecna prace, takze vlastne autorska.
S(8) bez názvu
Ondřej Hruška
člověk si dá trochu záležet a hned je z toho crewdson, no moc bych to nehrotil...
nevysvětluju záměrně, protože jsem chtěl nechat mluvit hlavně obrazy samotný. ale jsme tady hlavně kvůli rozebírání, že.... jde hlavně o to, že se to všechno odehrává na jednom místě, všechno koncentrovaný vedle sebe. protože jsem to fotil v průběhu dvou měsíců, měnil se postupně i přístup - od celků po detaily, postupně jsem přišel na to, že maximální ostrost je ta cesta, ale přesto jsem tam zařadil i tu čtvrtou a šestou. dalo by se říct, že je mám moc rád a nešlo to zopakovat.
pokud se ptáte proč tohle a proč takhle, jste na správné cestě.
ana: dyžtak ve druhém ročníku :) a jde o nalezená zátiší, na hlavní rekvizity jsem nešahal, jen u dvou jsem pár detailama pomohl atmosférce.
slavomír: něco víc?
stefan: i would like to let the pictures speak, but in a few sentences: there were several reasons why it is like this, most important is that i wanted people to ask this question and the second is that this classic form makes the object closer to the viewer /because of some "beauty"/ and at the same time it gives him an amount of detail that makes it more ugly. actually this is the answer :) i hope it's clear.
Plasticella In Action
Adriana Cahová
S(2) elka
Ondrej Urban
<>
Jakub Schenker
_happy_cycling
Ján Mačuga
S(6) Eugene's bar
Ana Trninić
### Eugene et le papillon
Jarda Sedláček
S(3) <>
Lucie Michnová
<>
Milan Ulrich