<
Filter in effect:

[fs:168]
Tomáš Houda [fs:168]
[fs:211]
Lucie Michnová [fs:211]



moje dcera dostala ted k osmym narozeninam nejaky sminky, kdyz jsem tu fotku videl, tak jsem se musel zasmat :-)



to vypada, jako bys tu Lucii, co te fotila, castovala stejnejma pohledama jako vsechny ostatni, co se odvazej na tebe namirit kameru :-)

http://img63.imageshack.us/img63/1634/5223900.jpg

Ty kompozice jsou pro me jak nejaky dejavu, v prvaku jsem delal neco, co vypadalo podobne.

Nejlip se mi libi ten bobecek.



bila velryba je fajn.

snazim se predstavit si, co presne by jonas tou "prirozenosti" u toho druhyho obrazku rad docilil.



prima, lucko.

ten efekt priblizovani se mne potesil.



JPP: Terry Richardson, terryworld

ten Richardson tam ma ale lepsi veci.



v tom filmu to funguje tak, ze vzdycky, kdyz se nejaky zaber blizi jakemusi dejovemu ci vizualnimu vyvrcholeni, tak reziser udela cut jeste nez k tomu vyvrcholeni dojde.
Je to silne zneklidnujici princip.
Takovy kinematograf interruptus.



LV: nerozhodujici okamzik muze byt nekdy stejne zajimavy jako ten rozhodujici, pokud jeho znazorneni vede k tomu, ze fantazie ten rozhodujici sama generuje.

Existuje treba jeden film s Gian Maria Volonte, jmenuje se to "La mort de Mario Ricci", natocil to Claude Goretta, rekl bych, ze to je pro tenhle fenomen dobrej priklad.

Tohle ale pro mne neni tak uplne ten priklad, ta fotografie je na pohled zajimava tim vizualem, ale mne konkretne nic negeneruje. To je mozna tim, ze ta slecna tak nejak na te fotografii je obklopena pouze tou prazdnotou.



ta prvni je dobra, ale ta druha jsi ty, a tim je pro me lepsi.



LV: u jirky neco zanechat mam v planu... akorat muj prvni pocit byl dost jinej nez ten vetsiny navstevniku, proto jsem to nechal trochu uzrat.



diky, jk :-)
ja bych k tomu jeste dodal neco o tom, jak sexualitu vnimaji maly deti, uz od asi rocnich capartu, ale nedodam :-)


fstop-3.6.10.1/eloise-2.4.15.8
Comments, page 1/2

<
Page