když na to koukám na monitoru (možna na papíru by to vypadalo podstatně jinak), tak se nemohu zbavit dojmu "absolutní nepřirozenosti" mluvím o té horní fotce...
přitom, když jsem byl na výstavě Keith Cartera, tak tam mi to vůbec nepřirozené nepřišlo, spíš velmi_zajímavé ... a tak přemýšlím proč někdy ano a někdy ne - a nejspíš to bude v uměřenosti. Ty totiž ten šikmoefekt přeháníš, mi přijde, že pokud Carter šikmí dejme tomu na 15% (hypoteticky jsem to teď stanovil šikmoměrem), tak ty v těhle případech šikmíš na nejméně 200% ale spíš na 500%
navíc on měl za sebou analog, myslím, že středoformát - kdežto ty do toho bušíš digitálem (nic proti tomu), ale ono to potom, speciálně na té horní fotce vypadá, jako bys to měl všechno stré a to okolí neuměle rozpatlal ve fotošopu; jak někteří zoufalci občas dělají... což (na mě) působí problematicky
ta druhá fotka je vtipná, ale zase to divnodivné rozostření - bud sklouzává manýře, která imho v tomhle případě fotce nepomáhá
anebo hůř, sklouzává až k nechtěné fotošopí parodii...
tož tak
máš smůlu, že jsa emočně rozkýván nemohu usnout a proto píšu dlouhé bláboly ;-)
jedině abar mě alespoň trochu, alespoň na chvíli zaujala
jinak je to takové: ani neurazí - ani nenadchne
možná je ještě potenciál v onei - ale rozhodně hodně nevyužitý, potenciál
taky jsem si říkal: "to je digitálem...?"
a pak koukám, že delta 100 ------> tak k tomu bych dodal, že fotit tenhle žánr na deltu 100 možná není nejšťastnější nápad...
S(13) 297
Ana Trninić
S(13) 297
Ana Trninić
S(13) 297
Ana Trninić
Porucha skeneru XXVII
Lubomír Vlk
Porucha skeneru XXVII
Lubomír Vlk
ale náš pes
odvážným výpadem na g3
svoji branku ubrání
S(13) #122
Ján Poliak
sys122
<>
Miloš Klemsa
S(13) 4053
Valsidal Ruzam
kdo vyhrál?
S(2) n
Tereza Jirásková
je to kluk nebo holka?
.
Honza Sakař
ruf.
Ondřej Rytíř
;-)
<>
Tomáš Szépe
;-)
### Porucha skeneru XXV (K...
Lubomír Vlk
to se povedlo, pane TeePee...
to mi zvedlo náladu
S(2) paris
Jan Savický
když na to koukám na monitoru (možna na papíru by to vypadalo podstatně jinak), tak se nemohu zbavit dojmu "absolutní nepřirozenosti" mluvím o té horní fotce...
přitom, když jsem byl na výstavě Keith Cartera, tak tam mi to vůbec nepřirozené nepřišlo, spíš velmi_zajímavé ... a tak přemýšlím proč někdy ano a někdy ne - a nejspíš to bude v uměřenosti. Ty totiž ten šikmoefekt přeháníš, mi přijde, že pokud Carter šikmí dejme tomu na 15% (hypoteticky jsem to teď stanovil šikmoměrem), tak ty v těhle případech šikmíš na nejméně 200% ale spíš na 500%
navíc on měl za sebou analog, myslím, že středoformát - kdežto ty do toho bušíš digitálem (nic proti tomu), ale ono to potom, speciálně na té horní fotce vypadá, jako bys to měl všechno stré a to okolí neuměle rozpatlal ve fotošopu; jak někteří zoufalci občas dělají... což (na mě) působí problematicky
ta druhá fotka je vtipná, ale zase to divnodivné rozostření - bud sklouzává manýře, která imho v tomhle případě fotce nepomáhá
anebo hůř, sklouzává až k nechtěné fotošopí parodii...
tož tak
máš smůlu, že jsa emočně rozkýván nemohu usnout a proto píšu dlouhé bláboly ;-)
S(2) p
Tereza Jirásková
od tebe chci víc. ;-)
S(3) z lesa
Jan Savický
je to jak z 60. let - možná by mě barva víc rajcovala, ale kdo ví...
ta třetí mě zaujala nejvíc
Kiss from a Flower
Adriana Cahová
pasáž Rokoko III
Lubomír Vlk
vlkú, vlků...
S(2) .
Valsidal Ruzam
moc pěkné, citlivé
S(9) on the road
Honza Nousek
jinak je to takové: ani neurazí - ani nenadchne
možná je ještě potenciál v onei - ale rozhodně hodně nevyužitý, potenciál
taky jsem si říkal: "to je digitálem...?"
a pak koukám, že delta 100 ------> tak k tomu bych dodal, že fotit tenhle žánr na deltu 100 možná není nejšťastnější nápad...