<all comments> ]


[fs:126] mne funnguje práve tento formát, stredová kompozícia, skvelá forma vhodná do nejakej nápaditej sekvencie... nemáš?



ano, to určitě jo... je to focený po práci, nechystala jsem nějaký focení, takže technika je jen to, co bylo po ruce...



to by mohla bejt taková ta příjemně dekorativní fotka, bejt to vyfocený na nějakej větší formát, podle mě. třeba takovej čtverec 6x6, lehce sepraný barvy... tak by třeba i ten tušený okolní opar vynikl líp. a taky by ta středová kompozice tolik nebila do očí jako tady...



opravdovost, syrova skutecnost a jeste neco navic,
zivot.
tvorba je vrazda.



jsem rád, že je to i tady!
některý kousky z rozšířenýho stripu mi tu teda chyběj. na druhou stranu musim říct, že bez smetí a s víc uhlídanou tonalitou je to lepší. kultivovanější.



[fs:102] poslední dva snímky jsou pro mě trochu zbytečné, jinak se mi na to kouká docela dobře. i když celkově bych asi udělala jiný výběr...



hihi
zkoušela jsem si to v ps zkušebně cropnout, a ono to takhle vyznívá asi nejlíp... ten okamžik to vyvažuje, velbloudí vietnamské videoduo, cyyyve :)



Velmi ráda jsem viděla tvůj dojem z Austrálie...



hmm, mne naopak ty prehnane svetly a zapraseny verze v pruhu moc nevyhovujou... ale je pravda, ze tam vidim jeste dve-tri fotky, ktery mi v tomhle setu chybej.



Na tom vsem je nejzajimavejsi jenom to konstatovani, ze at udelam jakykoli dilo, at u toho premyslim jak chci o moznejch pocitech, ktery to v kom muze nastartovat, nakonec se najde vzdycky nekdo, kdo to uvidi jeste uplne jinak.

Byly doby, kdy me tahle skutecnost dokazala opakovane prekvapit, ted je to pouze potvrzenim davno poznaneho.

Ja neznam osobne ani Patrika, ani ty zobrazene lidi, to prostredi je pro me taky spis exoticky, takze potencial na uplne jiny vnimani je tu urcite dostatecnej.

Nejspis by se dala obdobna situace v opacnem obsazeni snadno vygenerovat take pokud bych nekam daval to, co fotim ja. Nakonec, pamatuju se na casy na photopostu, kde stacila zminka v diskusi treba jen o tom, co jsem jedl k obedu, a sneslo se na me krupobiti poznamek, ktere mi taky tehdy prisly jako z marsu. (ja to tak nemyslel, Martino :-)

Osobne by me docela zajimalo, jak ty fotky bude Patrik vnimat treba za dvacet let - tim nechci ted naznacovat ze jinak nez dnes, spis je ten povzdech produkt skutecnosti, ze jsem dnes v praci nasel drevenou bednu s polaroidama starejma asi tak tech dvacet let, kterou jsem v dobe rozchodu s zenou jednou v noci pred ni "evakuoval". :-)



fotka fajn, intošení o hudbě slabší



tahle debata mě baví!

mám ale pocit, že se už přesunula od výše vystavených fotek někam jinam. myslím, že TYHLE konkrétní fotky nikoho nezesměšňují ani neurážejí. zdá se mi, že je řeč spíš o tom, že by MOHLY (třeba napříště, někdy) eventuálně urážet, zesměšňovat. a jestli by to vadilo a proč.

srovnávat to se safari (brej výraz, mimochodem) mi to přijde nešťastný a mimo. tam jde právě o to, že někdo jiný reprezentuje fotkama někoho jinýho, někoho, kdo žádnou svou vlastní reprezentaci nemá a proto potřebuje být z nějakého důvodu (represe, chudoba) reprezentován. v doku diskurzu na toto téma debata s klíčovými slovy "they must be represented". nebo taky the "other".

tady ale patrik reprezentoval svojí rodinu stejně jako ta Eminová reprezentuje sebe, stejně jako Billingham svojí rodinu (a nejen v bizarr sérii Ray's a laugh, která bejvá nejčastěji referovaná, ale i v novejch věcech, který jsou civilní a neni tam žádná snaha o exhibici něčeho "freaky", žádný "ukažme si na ně"). stejně tady to neni, že by Patrik reprezentoval nějaký "other", ale místo toho je to "self" reprezentace.

když dal šéf obrazový sekce Gazety Wyborczy fotoaparáty dětem v polskejch vesnicích, vznikl z toho obrazový portrét vesnice, kterej byl hodně nesmlouvavej a v lecčems brutálně obnažující, často doslova. rodičům se to taky moc nezdálo, že tam vypadaj blbě. ale pořád to byla self reprezentace, žádný předvádění mentosů...

tohle je navíc poetika v čechách dost zakořeněná, nic převratnýho. homolkovic byli v podstatě taky trapný burani a jakou měli hloubku, kolik toho o nás řekli.

dobrý, už končim, stejně si tu tady vedu monologovej slalom mezi dvěma diskutujícíma...



mne to prijde docela vystizny, teda, ne ze bych tam nekdy byl, ale tem fotkam verim, dobry.



jestli si stojis i za tim, JAK si to napsal, tak se asi celou dobu snazim zbytecne. ted bych tomu dal cas (jsem z toho uz i docela unavenej). rad se na ty fotky a text podivam s odstupem.



Koukl jsem se znova na ten původní odkazovaný pruh, a také mám pocit, že má větší šťávu. Ale nyní postnuté aktuální verze bez smetí jsou také hezké. Především jsem rád, že to Petr postnul do veřejného workshopu, včetně odkazu na pruh. A tak si každý může vybrat... :)



asi mám něco s očima, ale to auto je regulérně v pohybu :)
gut.



taky mi hraje víc ten první strip včetně toho horizontálního způsobu na bílým pozadí.


fstop-3.6.10.1/eloise-2.4.15.9
Comments, page 732/4284

Page
732