<all comments> ]


Faaaaajn..., a ty rty! A Lencina poznamka o luxusnich pokrmech krasne sedí... :)

Jeste si dovolim poznamku ke kritice drzeni hulek. Ja je drzim jinak, asi "spravne", naucil jsem se to podle japonskyho "Gutha-Jarkovskyho". Ale ono je to jak s nasima priborama. Mi japonsky pribuzny a vsichni, co jsem v jp videl, drzeli hulky naprosto strasne, od pohledu nepouzitelne. Presto s nima manipulujou s ohromnou jistotou a mnohem lip jak ja. A drzej je fakt i zpusobem, jak je zobrazeno zde. Tim nerikam, ze se slecna naji, to nevim, ale byt japonka, tak naprosto bez problemu.)



mne to pride moc neprehladne, nemam sa coho zachytit a ten igelit je pre mna malo.



je to divne, ale kazdopadne zaujimavy vyjav.



mě by to asi nezajímalo ani ve formátu plátna letního kina .-)



som zvedavy na dalsie, tato mi slape, i ked neviem presne popisat preco



nakonec musim napsat, že je to hezký. a snesl bych to trochu tmavší.



Pekna hadanka tady :)
Lukas to fakt docela trefil, ne?
A ja nebudu tady chytracit a pockam, az si ostatni udelaj obrazek bez prozrazeni.
Jenom opakuju, ze je to super, Kejme...



problem neni metoda, ta za nic nemuze.
Problem jsme my sami.



Lukasi, podle me to naprosto chapes!



sem se teda podíval do folia, ale ještě pořád jsem z toho malinko jelent.
řekněme, že něco tušim, ale - asi bych taky potřeboval nějaký vysvětlení
(viz 2011-01-17 17:37 syslice 326). hm?
von ten záběr neni špatnej, vlastně je ta plocha skvěle rozprostřená a uskupená, jenom mi asi dává zabrat "absence" zřejmýho hlavního objektu zájmu (kterym je, teda aspoň dle toho, co si myslim, vlastně celá ta scéna včetně toho narušitele dole). a tipuju, že to nemá bejt uplakanej deníček vo kurvení naší přírody modrejma igelitama. :)

nerozepíšeš se, Kamile?



u mě vyhrál pan fotograf - bizarní to sice je, ale tak do recyklu.
zabraný blbě, no. dle mýho názoru moc zblízka moc širokym sklem, celý se to kácí, křiví, potácí, až je mi z toho skoro blbě.



nejdřív se mi to silně nelíbilo, než mi ta promítačka došla.
no... hezká legrácka. ale jako záběr mi to tak úplně nefunguje :/



autori vacsinou nevystavuju jednotlive fotky na pokracovanie, pokial ide o uceleny zamer, alebo ano?
ako ma potom divak konfrontovat obrazy a prepojit ich do celkoveho diela?

ten "mainstream" chap v sirsom kontexte, presahujucom tohto autora... (je to len moj subjektivny postreh.)


fstop-3.6.10.1/eloise-2.4.15.9
Comments, page 571/4284

Page
571