Faaaaajn..., a ty rty! A Lencina poznamka o luxusnich pokrmech krasne sedí... :)
Jeste si dovolim poznamku ke kritice drzeni hulek. Ja je drzim jinak, asi "spravne", naucil jsem se to podle japonskyho "Gutha-Jarkovskyho". Ale ono je to jak s nasima priborama. Mi japonsky pribuzny a vsichni, co jsem v jp videl, drzeli hulky naprosto strasne, od pohledu nepouzitelne. Presto s nima manipulujou s ohromnou jistotou a mnohem lip jak ja. A drzej je fakt i zpusobem, jak je zobrazeno zde. Tim nerikam, ze se slecna naji, to nevim, ale byt japonka, tak naprosto bez problemu.)
Pekna hadanka tady :)
Lukas to fakt docela trefil, ne?
A ja nebudu tady chytracit a pockam, az si ostatni udelaj obrazek bez prozrazeni.
Jenom opakuju, ze je to super, Kejme...
sem se teda podíval do folia, ale ještě pořád jsem z toho malinko jelent.
řekněme, že něco tušim, ale - asi bych taky potřeboval nějaký vysvětlení
(viz 2011-01-17 17:37 syslice 326). hm?
von ten záběr neni špatnej, vlastně je ta plocha skvěle rozprostřená a uskupená, jenom mi asi dává zabrat "absence" zřejmýho hlavního objektu zájmu (kterym je, teda aspoň dle toho, co si myslim, vlastně celá ta scéna včetně toho narušitele dole). a tipuju, že to nemá bejt uplakanej deníček vo kurvení naší přírody modrejma igelitama. :)
u mě vyhrál pan fotograf - bizarní to sice je, ale tak do recyklu.
zabraný blbě, no. dle mýho názoru moc zblízka moc širokym sklem, celý se to kácí, křiví, potácí, až je mi z toho skoro blbě.
autori vacsinou nevystavuju jednotlive fotky na pokracovanie, pokial ide o uceleny zamer, alebo ano?
ako ma potom divak konfrontovat obrazy a prepojit ich do celkoveho diela?
ten "mainstream" chap v sirsom kontexte, presahujucom tohto autora... (je to len moj subjektivny postreh.)
maki
Jarda Sedláček
Jeste si dovolim poznamku ke kritice drzeni hulek. Ja je drzim jinak, asi "spravne", naucil jsem se to podle japonskyho "Gutha-Jarkovskyho". Ale ono je to jak s nasima priborama. Mi japonsky pribuzny a vsichni, co jsem v jp videl, drzeli hulky naprosto strasne, od pohledu nepouzitelne. Presto s nima manipulujou s ohromnou jistotou a mnohem lip jak ja. A drzej je fakt i zpusobem, jak je zobrazeno zde. Tim nerikam, ze se slecna naji, to nevim, ale byt japonka, tak naprosto bez problemu.)
<>
František Konstantinovič
<>
Milan Bureš
bon voyage
Jarda Sedláček
### .
Pavlína Princ
### křoví
Kamil Tupý
Vejcovní
Adriana Cahová
a neni cas, ja vim :)
miso-saki
Tomáš Štumpa
Makedonija
Juraj Starovecký
### křoví
Kamil Tupý
### křoví
Kamil Tupý
### křoví
Kamil Tupý
### křoví
Kamil Tupý
Lukas to fakt docela trefil, ne?
A ja nebudu tady chytracit a pockam, az si ostatni udelaj obrazek bez prozrazeni.
Jenom opakuju, ze je to super, Kejme...
.
Martin Bobek
Problem jsme my sami.
### křoví
Kamil Tupý
### křoví
Kamil Tupý
### křoví
Kamil Tupý
řekněme, že něco tušim, ale - asi bych taky potřeboval nějaký vysvětlení
(viz 2011-01-17 17:37 syslice 326). hm?
von ten záběr neni špatnej, vlastně je ta plocha skvěle rozprostřená a uskupená, jenom mi asi dává zabrat "absence" zřejmýho hlavního objektu zájmu (kterym je, teda aspoň dle toho, co si myslim, vlastně celá ta scéna včetně toho narušitele dole). a tipuju, že to nemá bejt uplakanej deníček vo kurvení naší přírody modrejma igelitama. :)
nerozepíšeš se, Kamile?
Makedonija
Juraj Starovecký
zabraný blbě, no. dle mýho názoru moc zblízka moc širokym sklem, celý se to kácí, křiví, potácí, až je mi z toho skoro blbě.
*
Michal Bílek
no... hezká legrácka. ale jako záběr mi to tak úplně nefunguje :/
### křoví
Kamil Tupý
ako ma potom divak konfrontovat obrazy a prepojit ich do celkoveho diela?
ten "mainstream" chap v sirsom kontexte, presahujucom tohto autora... (je to len moj subjektivny postreh.)