V první vteřině jsem chtěl psát, že toto určitě ne, ale v druhé vteřině jsem si konečně všiml těch pobíhajících figurek, a tak teda píšu, že líbí... ;)
pes: mimoň jiné velezajímavé světlo! =:o)
pes2: pokusím se přihodit k předešlé debatě: prostor nahoře u „icre“ ?
Dynamičnost světelných úběžníků přispívá k dynamice celé fotografie!
Navíc jde o jakousi úběžníkovou „šipku“, ukazující na hlavní děj – těžiště fotky...
Ta směrovaná struktura stropu paradoxně zpřehledňuje fotografii...
A také jde o zářící paprsky vycházející ze zakloněné hlavy...
Synergie tvarů: zakloněná hlava + náušnice + vlasy + světelné paprsky...
Celková struktura obrazu je sice relativně složitá, ale to zase přispívá k autenticitě fotografie...
Nikoliv chlad vyčištěné aranžované fotky, ale ohnivé tempo skutečného dokumentu...
=:o)
... pěkně tu koresponduje poloosvícený obličej modelky s poloosvíceným obličejem Kratochvílova modela ....
... ale: její postoj svou figurínovostí tuto fotku (pro mne) strhává k té neuspokojující polovině
klucííí :-)
... ta "divokost" - kompoziční, světelná ... funguje synergicky se zachycenou atmosférou
... nahoře: technická bižuterie, díky které to dostává další rozměr (skoro bych řekl, že tím rozměrem bude hloubka :-)
... sledovat cestu pohledů na voak je mile úsměvné
... a icre je prostě pecka
( ... a na všech včetně minulé série se mi ještě líbí refrén undergroundu, zpívaný tím TZB zavěšeným pod stropem :-) ... a možná místo "líbí" bych měl spíš napsat "má vypovídající sílu"
vam se nezda trojka trochu prekomplikovana, svetelne divoka ... dobre se vam v ni orientuje? pro me to jen ciste obsah nezahraje ..... (jak jsem napsal, serie mi to prijde prumerna, ale lip nez trojka uz na me pusobi dvojka a jednicka - nevim jestli nemam neco s ocima ci monitorem, pnac ja se v ty trojce fakt nevyznam a nediva se mi na ni ani trochu prijemne)
<>
Tomáš Szépe
pes: mimoň jiné velezajímavé světlo! =:o)
S(3) romská miss 2006
Milan Bartoš
S(3) romská miss 2006
Milan Bartoš
Dynamičnost světelných úběžníků přispívá k dynamice celé fotografie!
Navíc jde o jakousi úběžníkovou „šipku“, ukazující na hlavní děj – těžiště fotky...
Ta směrovaná struktura stropu paradoxně zpřehledňuje fotografii...
A také jde o zářící paprsky vycházející ze zakloněné hlavy...
Synergie tvarů: zakloněná hlava + náušnice + vlasy + světelné paprsky...
Celková struktura obrazu je sice relativně složitá, ale to zase přispívá k autenticitě fotografie...
Nikoliv chlad vyčištěné aranžované fotky, ale ohnivé tempo skutečného dokumentu...
=:o)
...
Vítězslav Bukovský
... ale: její postoj svou figurínovostí tuto fotku (pro mne) strhává k té neuspokojující polovině
janek
Slavomír Musílek
Oříšky pro černého pap...
Izidor Macháček
... a má pro mne vzestupnou tendenci
S(3) pitný režim
Henrik Filo
...
Vítězslav Bukovský
Oříšky pro černého pap...
Izidor Macháček
S(3) romská miss 2006
Milan Bartoš
... ta "divokost" - kompoziční, světelná ... funguje synergicky se zachycenou atmosférou
... nahoře: technická bižuterie, díky které to dostává další rozměr (skoro bych řekl, že tím rozměrem bude hloubka :-)
S(3) romská miss 2006
Milan Bartoš
S(3) romská miss 2006
Milan Bartoš
... mě se nezdá. Smysl a řád je totiž něco jiného, než jednoduchý pořádek ...
(... tři malé sebevraž...
Zdeněk Miklín
S(3) pitný režim
Henrik Filo
S(3) romská miss 2006
Milan Bartoš
... a icre je prostě pecka
( ... a na všech včetně minulé série se mi ještě líbí refrén undergroundu, zpívaný tím TZB zavěšeným pod stropem :-) ... a možná místo "líbí" bych měl spíš napsat "má vypovídající sílu"
. . . . . . . .
Jan Andráš
janek
Slavomír Musílek
S(3) romská miss 2006
Milan Bartoš
S(3) pitný režim
Henrik Filo
... ale o pár kroků blíž, jak říká boxerka
- jinak v trojcelku takový ftípek, který si nezapamatuju
janek
Slavomír Musílek