ani nevite, jak me to urazi, a to proti fotkam tomase szepeho nic nemam.... nektere se mi i libi. ale naprostou vetsinu toho, co kdy dal, bych z negativu nikdy nevytah - to zas vedi vsichni, kteri mu rikali nazory na selekci fotek k postnuti z negativu :). hledejte detaily .)
ten vypínač vlevo na první fotografii je skvěle zakomponovaný! Dává kompozici šťávu!
Vzpomněl jsem si na aktuální výstavu Holanďanky Rineke Dijkstra v Rudolfinu, kde jsou na některých portrétech také hezky zakomponované vypínače a zásuvky. Jsou to skvělé kompoziční rekvizity.
A tak mne teď napadlo, že pro fotografy by se měly vyrábět atrapy vypínačů a zásuvek, které by se pro osvěžení kompozice mohly pomocí přísavek či malých drápků zavěšovat dle potřeby libovolně na stěnu....
pes: první fotka je kouzelná kompletně, a to pexeso na druhé je také hezké! =:o)
pes2: a které kalhotky? No to je přece bez debaty! Samozřejmě ty modré (ladí k fotoaparátu)!
;)
no, s prvni vetou nelze nez souhlasit... chran buh aby mely hodne spolecne, myslim ze minimalne ve filosofii jejich vzniku opravdu ne .) (ze ty vysledky od kazdeho z nas mohou na nekoho podobne pusobit, to uz nemuzu vyvratit)
Tomáši Sz, ani Ty, ani Ondřej Kotwa Kratochvíl nebudete ani trochu souhlasit s následujícím konstatováním, že některé vaše fotografie mají hodně společné... Jde o jakýsi styl precizně promyšlené „inženýrské fotografie“...
To nemyslím hanlivě... Jsem obdivovatelem například tzv. inženýrské architektury (sto let staré stavby – konstrukce z nýtované oceli – věže, železniční mosty apod.)
Tato fotografie, nejen díky těm figurkám (připomíná to zmenšeninu - model baráčků a příslušenství k pokojovým vláčkům) ale snad ještě více díky jižanskému světlu za soumraku, se mi opravdu líbí - fascinuje mne tou „postdokumentaristickou divností“ (postdokument není nový dokument ;)) a vůbec se nemusím ptát, proč jsi to fotil...
S(2) čau, mám foťák na film...
Lucie Michnová
je to zabavne, barevne, umelecky neprinosne :-)))))
<>
Tomáš Szépe
S(2) čau, mám foťák na film...
Lucie Michnová
S(2) čau, mám foťák na film...
Lucie Michnová
S(3) pitný režim
Henrik Filo
S(3) romská miss 2006
Milan Bartoš
S(2) čau, mám foťák na film...
Lucie Michnová
S(2) čau, mám foťák na film...
Lucie Michnová
Vzpomněl jsem si na aktuální výstavu Holanďanky Rineke Dijkstra v Rudolfinu, kde jsou na některých portrétech také hezky zakomponované vypínače a zásuvky. Jsou to skvělé kompoziční rekvizity.
A tak mne teď napadlo, že pro fotografy by se měly vyrábět atrapy vypínačů a zásuvek, které by se pro osvěžení kompozice mohly pomocí přísavek či malých drápků zavěšovat dle potřeby libovolně na stěnu....
pes: první fotka je kouzelná kompletně, a to pexeso na druhé je také hezké! =:o)
pes2: a které kalhotky? No to je přece bez debaty! Samozřejmě ty modré (ladí k fotoaparátu)!
;)
S(2) čau, mám foťák na film...
Lucie Michnová
S(2) čau, mám foťák na film...
Lucie Michnová
S(2) čau, mám foťák na film...
Lucie Michnová
:)
S(2) čau, mám foťák na film...
Lucie Michnová
;-))
S(2) čau, mám foťák na film...
Lucie Michnová
<>
Tomáš Szépe
<>
Tomáš Szépe
<>
Tomáš Szépe
<>
Tomáš Szépe
To nemyslím hanlivě... Jsem obdivovatelem například tzv. inženýrské architektury (sto let staré stavby – konstrukce z nýtované oceli – věže, železniční mosty apod.)
Tato fotografie, nejen díky těm figurkám (připomíná to zmenšeninu - model baráčků a příslušenství k pokojovým vláčkům) ale snad ještě více díky jižanskému světlu za soumraku, se mi opravdu líbí - fascinuje mne tou „postdokumentaristickou divností“ (postdokument není nový dokument ;)) a vůbec se nemusím ptát, proč jsi to fotil...
janek
Slavomír Musílek
libilo se nam obema.
<>
Tomáš Szépe
<>
Tomáš Szépe