"fotografie je bláznivý obraz načichlý realitou" (Roland Barthes - Světlá komora).
Tady to sedí.
Mám rád fotografie, na které jsou konkrétní věci, ale přesto nejsou konkrétní.
Mám rád fotografie, do které se můžu vcítit a představovat si něco úplně jiného, nechat fantazii běžet, kam se jí zachce.
Objevně a zcela nečekaně dodám, že existuje mnoho fotografických směrů a světů... ;)
A rád se na ty nejrůznější světy přelaďuji...
Avšak na tuto fotografii jsem se ani nemusel přelaďovat...
Protože jsem na ni byl naladěn ještě dříve, než jsem ji spatřil...
Je zde cosi zvláštního, nepatrně bizarního, lehce neskutečného, co mne fascinuje...
Martine Hrubý, také nerad beru věci vážně... Raději je beru s nadšením...
A zde jsem nadšen tím „suše fantaskním“ prostředím...
Jako kdyby to celé vzniklo na stole filmového ateliéru...
Figurky znehybnělé ve svých pozicích...
Ožijí až při práci animátorů trikového filmu...
Martine, také se zmiňuješ, že „tema ostrova lidi uprostred mesta Ti pripadne jako aktualni“
Ano, také mám pocit, že toto téma zde prosakuje... ...ale jen lehce... ...asi není tím hlavním na tomto obrázku...
A Tebou zmiňovaný chaos zde příliš nevnímám... Spíše zde vidím řád, způsobený přesně vymezeným úhlem pohledu...
Kompozice (byť našikmo) je přesně zaražená do hlíny... „postdokumentaristickým“ způsobem...
A to fascinující šero-světlo...
Přímořské...
Stále líbí...
Celé je to tak divně neskutečné, až se mi tato fotografie vlastně líbí hodně...
Také proto, že vím, že je to skutečné...
=:o)
bla; ad1 mela jsem za to ze ' :/ ' neni shazujici kritika, nybrz subjektivni vyjadreni,ze fotce nerozumim popripade se me nedotyka... omlouvam se vsem kterym si dovolim az takto kriticke kometare dat
ad2 bys to rizla uprostred vid :)
... ale tak ... na 37. pohled ;-) ... cosi si tam nacházím ...
... vizuální spojitost mezi strukturou zdi a rastrem fasády hotelu Abla (ale víc by se mi líbilo, kdyby byl nekonečně vysoký, tak, jako ta zeď je nekonečně dlouhá - čili uříznutý horním okrajem fotky)
... ztráta (potlačení) absolutního měřítka a získání úsměvně relativního díky velehloubce ostrosti a světlu - zeď je rázem z kyklopských bloků a důležitost fussballu odkázána do patřičných mezí ...
... no ... takový hoooodně suchý humor ...
hrubyn: dik. jen aby se to jeste vic zamotalo: ono tam neni vunec nic nadrzovanyho - to svetlo je divoky od more, ktery jsem mel za zadama a ve kterym se odrazel zapad slunce. a ten pravej spodni roh, to mi hlava nebere, tam to utmaveni sam nechapu.
;-) ta fotka neni uplne blba, to rozhodne ne. To tema ostrova lidi uprostred mesta mi pripadne jako aktualni a dulezite pro zpracovavani. Jenom to pusobi celkove jako sileny chaos, ktery spis zrak odrazuje nez by pritahoval. Duvod je prosty: snaha z toho pri zvetsovani delat neco, co to neni ;-) Az te bude priste chytat potreba nadrzovat oblohu, tak se na to radeji vykasli ;-) a ty rozky a podobne....
Zatiší pro Leona
Richard Procházka
Tady to sedí.
Mám rád fotografie, na které jsou konkrétní věci, ale přesto nejsou konkrétní.
Mám rád fotografie, do které se můžu vcítit a představovat si něco úplně jiného, nechat fantazii běžet, kam se jí zachce.
To je přesně případ této nádherné fotografie.
Zatiší pro Leona
Richard Procházka
S(2) čau, mám foťák na film...
Lucie Michnová
Spodní je podle mě hodně dobrý nápad pro reklamní fotografii...
<>
Tomáš Szépe
<>
Tomáš Szépe
Zatiší pro Leona
Richard Procházka
S(2) čau, mám foťák na film...
Lucie Michnová
<>
Tomáš Szépe
A rád se na ty nejrůznější světy přelaďuji...
Avšak na tuto fotografii jsem se ani nemusel přelaďovat...
Protože jsem na ni byl naladěn ještě dříve, než jsem ji spatřil...
Je zde cosi zvláštního, nepatrně bizarního, lehce neskutečného, co mne fascinuje...
Martine Hrubý, také nerad beru věci vážně... Raději je beru s nadšením...
A zde jsem nadšen tím „suše fantaskním“ prostředím...
Jako kdyby to celé vzniklo na stole filmového ateliéru...
Figurky znehybnělé ve svých pozicích...
Ožijí až při práci animátorů trikového filmu...
Martine, také se zmiňuješ, že „tema ostrova lidi uprostred mesta Ti pripadne jako aktualni“
Ano, také mám pocit, že toto téma zde prosakuje... ...ale jen lehce... ...asi není tím hlavním na tomto obrázku...
A Tebou zmiňovaný chaos zde příliš nevnímám... Spíše zde vidím řád, způsobený přesně vymezeným úhlem pohledu...
Kompozice (byť našikmo) je přesně zaražená do hlíny... „postdokumentaristickým“ způsobem...
A to fascinující šero-světlo...
Přímořské...
Stále líbí...
Celé je to tak divně neskutečné, až se mi tato fotografie vlastně líbí hodně...
Také proto, že vím, že je to skutečné...
=:o)
5.7
Eva Hřibová
ad2 bys to rizla uprostred vid :)
<>
Tomáš Szépe
5.7
Eva Hřibová
ale to je asi irelevantni
:-)
nic tam nenachazim (teda napadla mne cisla :-) ), krom cisilek a stredove slecny :-)
<>
Tomáš Szépe
... vizuální spojitost mezi strukturou zdi a rastrem fasády hotelu Abla (ale víc by se mi líbilo, kdyby byl nekonečně vysoký, tak, jako ta zeď je nekonečně dlouhá - čili uříznutý horním okrajem fotky)
... ztráta (potlačení) absolutního měřítka a získání úsměvně relativního díky velehloubce ostrosti a světlu - zeď je rázem z kyklopských bloků a důležitost fussballu odkázána do patřičných mezí ...
... no ... takový hoooodně suchý humor ...
5.7
Eva Hřibová
S(2) čau, mám foťák na film...
Lucie Michnová
<>
Tomáš Szépe
S(2) čau, mám foťák na film...
Lucie Michnová
<>
Tomáš Szépe
. . . . . . . .
Jan Andráš
(-: platí i pro pohledy v tomto fotoobrazu :-)
... ale ta ruka ve spodním okraji :-(
S(2) čau, mám foťák na film...
Lucie Michnová
přesně.
S(2) čau, mám foťák na film...
Lucie Michnová
do pismene.